Wujek Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Hehehe, miałem to samo powiedzieć o połączeniu "boazerii" z czerwoną skórą Fajnie że coś z tym masz zamiar zrobić. Czekam na info dotyczące trwałości PB NL na lusterkach - a konkretnie tego, czy efekt zaczernienia się utrzyma po deszczu, i czy nadal tak dobrze wyglądają po wyschnięciu preparatu !
Vit0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Hehehe, miałem to samo powiedzieć o połączeniu "boazerii" z czerwoną skórą Fajnie że coś z tym masz zamiar zrobić. Czekam na info dotyczące trwałości PB NL na lusterkach - a konkretnie tego, czy efekt zaczernienia się utrzyma po deszczu, i czy nadal tak dobrze wyglądają po wyschnięciu preparatu ! Po wyschnięciu wyglądają cały czas tak samo, dziś jeszcze specjalnie się przyglądałem i nadal są bardzo fajnie zaczernione. Jak tylko spadnie jakiś deszcz to zobaczę też jak to będzie i napiszę. Chyba, że wcześniej umyje auto EDIT/// Jak na razie mogę wypowiedzieć się tylko o tym fragmencie lusterek. Dziś myłem auto, później celowo nie osuszałem, nie wycierałem tych lusterek. I tak, widać nadal wyraźnie, że są czarniejsze, a mimo to, że krople wysychały samoistnie nie pojawiły się żadne zacieki ani nic
memo Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 niezłe to wygląda sam zamierzam wkrótce przetestować PB NL
Wujek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 EDIT/// Jak na razie mogę wypowiedzieć się tylko o tym fragmencie lusterek. Dziś myłem auto, później celowo nie osuszałem, nie wycierałem tych lusterek. I tak, widać nadal wyraźnie, że są czarniejsze, a mimo to, że krople wysychały samoistnie nie pojawiły się żadne zacieki ani nic Czyli kolejny produkt Poorboy's World który można lubić ! Dzięki za update.
Vit0 Opublikowano 29 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2011 Jako, że od czasu nałożenia Natural Looka na auto minęły właśnie 2 miesiące, to mogę już z czystym sumieniem opisać moje spostrzeżenia. Zacznę od fragmentu plastików na lusterkach. Widoczny na fotkach efekt utrzymał się jakieś 3-4 tygodnie czyli 3-4 mycia. Później stopniowo słabł,a teraz już w zasadzie nie ma go wcale. Moim zdaniem jak na produkt nie przeznaczony do aplikacji zewnętrznej, sprawuję się na takich elementach bardzo dobrze. Później jeszcze nałożyłem go na dyfuzor w tylnym zderzaku i wytrzymałość podobna co na lusterkach, a także bardzo fajnie kropelkuje. Jak po wosku Teraz wnętrze. Sporo osób, nie tylko tu na forum pytało mnie właśnie o smugi/spływanie i inne ślady, które mogłyby pozostawać na tapicerce. Od czasu nałożenia miałem okazję kilkakrotnie wsiadać do auta w deszczu, opierać się o boczek drzwi mokrymi rękoma, i nigdy nie pozostał żaden ślad po kroplach deszczu itp. Także ja jestem bardzo zadowolony z efektów Natural Looka. Ładnie naczernia, nie pozostawia smug po deszczu i długo się utrzymuje
Wujek Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 Fajnie że opisałeś wrażenia po jakimś czasie - przyznam że jestem mile zaskoczony że PB NL trzymal sie tak dlugo na elementach zewnetrznych (szczególnie takich jak obudowy lusterek w e46, które są z gładkiego plastiku), dołożę go do następnych zakupów. Z drugiej strony pewnie sporo zależy od tworzyw. Miałem okazję przetestować POORBOY'S WORLD Trim Restorer na zewnętrznych plastikach w Fordzie Transicie, które zrobiły się z wiekiem z czarnych jasno szare - bardzo niewdzięczny obiekt do testów Producent w opisie wspomina o tym że preparat "Zapewnia długotrwały efekt - do 2-3 miesiący na elementach zewnętrznych" - coż... Nałożylem go na klamki (aplikatorem, potem dokładnie przepolerowałem MF) - wyszło super, wyglądały jak nowe. Szkoda że efekt trzymał się równo 2 dni - do pierwszego deszczu, nie mówiąc o myciu !!! Z drugiej strony użwałem tego samego preparatu w innych samochodach i nie było źle - bardzo przypomina SmartDressing. Pachnie identycznie (kokos, bardzo fajny), aplikuje się identycznie (bardzo wydajnie), daje identyczny efekt. Rożnicą jest to, że SmartDressing jest w formie mleczka, a Poorboy's World Trim Restorer w formie klarownego żelu/gęstej cieczy.
wujek600kv Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2012 polecam do e39 meguiar's natural shine. po kilku aplikacjach naprawde daje wyglad na desce jak z salonu bez tłustego nalotu. Poradził sobie nawet po solidnym doczyszczeniu z odciskami z pudru mojej dziewczyny ( niestety na czarnej obramowce dzrwi zawsze sa jakies slady ) po tym pudrze a Megs sobie z nimi elegancko poradził .
Kalitus Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Natural shine, jest moim numerem jeden, jeśli chodzi o deskę, po delikatnym przetarciu MF, daję niesamowicie satynowy efekt. Moim zdaniem, lepiej też radzi sobie z wyciąganiem czerni. Maskowanie niedoskonałości też na plus. Dodatkowo wydajność. Oczywiście wszystko to w porównaniu z PB NL, który jest łatwiejszy w aplikacji i nie trzeba na koniec przecierać MF. Jednak na plastikach "z natury" błyszczących, chyba lepszy efekt wizualny osiągniemy na PB NL. Bądź co bądź mój Galant woli Megsowego NSP.
zent Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Vit0 a jak sobie poradzić z delikatnie porysowaną od butów dolną częścią tapicerki drzwi w e46?
GR_BKP Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wczoraj próbowałem "walczyć" z PB NL i za nic nie chciało wyjść, jak widziałem na zdjęciach Pacjentem było BMW E46 i E36, ze skupieniem na E46. Przyznaję, że pięknie zaczernia plastiki, ale niemiłosiernie się świeci... i nic nie pomagało, przetarcie mikrofibrą NIC nie zmieniało... Nakładałem, na umyte wcześniej plastiki APC Duraglossa (1:10), aplikatorem piankowym. I świeciło się, że aż prawie oślepłem Pod wieczór nie wytrzymałem i z deski zmyłem to za pomocą APC, tak mnie drażniło... Albo ten produkt nie jest dla mnie (wtedy mam do sprzedania prawie nie ruszone opakowanie ), albo nie potrafię się nim posługiwać... Tak czy siak szukam chyba czegoś innego do deski w BMW... Fajnie wygląda na gładkich plastikach, ale na chropowatej desce w E46 - nie dla mnie... Jakieś rady jak osiągnąć PB NL mat albo jakiś inny produkt?
zent Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Dziś wypróbowałem "magiczną gąbkę" na porowatym kokpicie. Miałem małą plamkę i gąbką usunąłem ją, ale został delikatnie jaśniejszy ślad widoczny pod mocnym światłem ledowej latarki. Gąbka starła/wypolerowała strukturę plastiku, czy jest to osad po niej i trzeba APC użyć mimo wszystko? Sonax matowy do kokpitu likwiduje tę wadę, ale chwilę po aplikacji potem znowu jest widoczne.
ultratouch Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 czy jest to osad po niej i trzeba APC użyć mimo wszystko? Może być to zmatowienie. Magiczna gąbka nadaje się moim zdaniem tylko do jasnych plastików.
zent Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2012 To jest czarny matowy kokpit. Ale już jest lepiej, bo delikatnie podgrzałem opalarką to miejsce i praktycznie nie widać.
FuXX Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Przeczytałem ten temat i dalej nie wiem co zastosować do przemycia kokpitu i pielęgnacji żeby nie było strasznie świecące i nie pozostawiało białych smug chodzi o BMW E39. Co możecie polecić po dłuższym stosowaniu? Zależy mi na łatwości użycia.
lukasik Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czy Natural Look nadaje sie do takiego kokpitu
autofanatic Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czy Natural Look nadaje sie do takiego kokpitu Obrazek do takiego kokpitu polecam Pink Sheen AutoBrite, wypełnia te wszystkie"zmarszczki" daje pólmatowe wykonczenie i przywraca głębię plastiku,odpycha kurz, przetestowany i sprawdzony ale to rzecz gustu
SzaKal Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 odpycha kurzZawsze mnie takie coś dziwi ... jak może odpychać kurz ?
miHoo79 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zmniejsza napięcie powierzchniowe przez co tworzywo nie przyciaga drobinek kurzu... ale nie oszukujmy się nie ma takiego czegoś jak odpychanie kurzu..
escimo Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 lukasik, SV Protecton też ładnie wygląda na takim kokpicie, ale to troszkę inna półka cenowa
jodan Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 lukasik, nadaję się jak najbardziej. Sam używam i jestem zadowolony, ładnie wypełnia i pozostawia po wyschnięciu/przetarciu mf wg. mnie satynowe wykończenie. Tak to mniej więcej wygląda chwilę po nałożeniu bez przecierania szmatką:
kubik Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 CG Natural Shine też fajnie wygląda na oplowskiej desce
misiasty86 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 CG Natural Shine Ja to mam i stosuje w swoim BMW. Moim zdaniem spisuje sie i wygląda na desce całkiem Ok.
aras32 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 Kupiłem wczoraj PB natural look i na twardy plastik moze byc ale spróbowałem bez mycia nielsenem i miekkie podszybie takie nijakie wyschniety mat.
daniel87 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2012 Wyczyść najpierw deskę APC bo nie jest ona gładka, co za tym idzie jest pewnie na niej sporo brudu. Ja nakładam PB NL aplikatorem z MF i po kilku min. przecieram jeszcze MF (nast. razem zobaczę jak się nakłada gąbkowym). U mnie zostawia ładne satynowe (matowe) wykończenie z naprawdę bardzo delikatnym połyskiem
Młody90 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2013 rowniez posiadam beemke z takim porowatym kokpitem, mam pytanie, czy jakieś tansze srodki np: z reala sie sprawdzą? jak tak to jakie?. A z tych lepszych to w koncu co polecacie? bo opinia ze jest cos calkiem OK nie za bardzo mnie motywuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się