DOC Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam Drodzy forumowicze, nie chcialem zakladac tematu bo wiem, ze jest ich na forum multum ale nawet uzywanie szukajki mi nie pomaga. Walcze z lakierem w swoim aucie - Passat B6 '08, lakier czarna perla (nota bene najbardziej wk.... lakier jaki widzialem ale o tym za chwile). Otoz jakis miesiac temu po zakupie Kestrela w Mr. Cleaner zabralem sie za 1/10 detailingu czyt. szybkie oblecenie auta na #105 a potem #205 zeby pozbyc sie swirlsow. Niestety na wiecej nie pozwalal mi czas. Oczywiscie lakier wczesniej przygotowalem glinka itd. Teraz mam juz wiecej wolnego czasu wiec postanowilem wyprowadzic lakier na "lustro". Zakupilem cala serie SSR, oczyscilem lakier dokladnie ze wszystkiego (prep. na smole + glinka BH). Zaczalem od najtwardszego pada (bialy, nie pamietam jakiej firmy + SSR3). Pracowalem na 1/4 maski - rozprowadzenie 3 kropli pasty na lakierze, potem stopniowe przejscie do predkosci 6 i kilka/kilkanascie przejsc po calym obszarze. Efekt jest taki, ze przy mocnym swietle nie da sie rozroznic ktora czesc byla polerowana a ktora nie. Wsciekly i zawiedziony "przelecialem" wszystko megsem #205, nalozylem DJ PH i efekt jest przyzwoity (dla nieobeznanych NIESAMOWITY ) ale to nie o to chodzi. Czy na tym lakierze taka kombinacja (dodam, ze mam jeszcze zolty pad Monster Shine i Niebieski 3M) + SSR (ew. resztki Megs'a) sprawdzi sie z DASem czy musze rozbic swinie i kupic rotacje? Dzieki za jakiekolwiek rady! Podrawiam DOC P.S.: Czy przy mocnym docisku jest szansa, ze moglem miejscowo przypalic lakier czy raczej zmatowienie jest wynikiem wlasciwego zadzialania SSR 3 ? Przypomina to pas przymglonego klaru. P.S.2: Nie napisalem dlaczego ten lakier jest wk... - otoz ugryzc go najostrzejszym SSR-em jest bardzo ciezko za to kiepska mikrofibra rysuje go az milo. Nie wspomne juz o napisie na zakurzonym aucie cyt. "BRUDAS" bo na to juz szkoda slow...
maya Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2011 nie mam zielonego pojęcia co pisze ale wydaje mi sie że ssr3 tylko rysujesz lakier i lepiej spróbować z żółtą gąbką i ssr3 albo ssr2, co przypalenia lakieru wątpię aby udało Ci się tego dokonać chyba że trzymałeś w miejscu maszynę
kuflik Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2011 chyba że trzymałeś w miejscu maszynę To DA, można trzymać w miejscu a i tak nic nie zrobisz;) Powiedz, na jakim biegu pracowałeś tą DA? CZy gąbka na pewno się kręciła(narysuj sobie kreske markerem na BP bys widział kiedy się zatrzymuje.
DOC Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2011 kuflik, dzieki ze mnie uspokoiles bo wlasnie dlatego mocniej dociskalem maszyne, bo wiedzialem ze to DA Co do obrotow to na 6 czyli max to na 100% sie krecila bo wlasnie taka kreske domalowalem na padzie zaraz po zakupie. Co do biegow - rozprowadzalem na 1, potem 2,3 przejscia na 2 i max obroty (6) z kilkoma przejsciami.
aro_77 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2011 Rozprowadzaj na 3ce, a korekta na 5-6 zawsze no i niestety na DA trzeba powolutku prowadzić maszynę i zrobić sporo przejść. I powtarzałem wiele razy SSR jest słabe i źle się z nią pracuje.
DOC Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2011 Dzieki aro_77 za porade, niebawem wykorzystam te informacje w praktyce. Pozdrawiam
Seba Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2011 DOC, po pierwsze primo, czemu nie dzwonisz po drugie mówiłem Ci że nie musisz rozbijać świni do własnego użytku za 200zł masz Silverstorma z Amazona który się idealnie nadaje do weekendowego dłubania przy własnym aucie niczego mu nie brakuje. Po trzecie SSR...? Czemu nie poszedłeś w system Menzerna lub 3M?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się