Jump to content

DAS + Meg's 105/205 vs. SSR


Recommended Posts

Witam

 

Drodzy forumowicze, nie chcialem zakladac tematu bo wiem, ze jest ich na forum multum ale nawet uzywanie szukajki mi nie pomaga.

 

Walcze z lakierem w swoim aucie - Passat B6 '08, lakier czarna perla (nota bene najbardziej wk.... lakier jaki widzialem ale o tym za chwile).

Otoz jakis miesiac temu po zakupie Kestrela w Mr. Cleaner zabralem sie za 1/10 detailingu czyt. szybkie oblecenie auta na #105 a potem #205 zeby pozbyc sie swirlsow. Niestety na wiecej nie pozwalal mi czas. Oczywiscie lakier wczesniej przygotowalem glinka itd.

Teraz mam juz wiecej wolnego czasu wiec postanowilem wyprowadzic lakier na "lustro".

Zakupilem cala serie SSR, oczyscilem lakier dokladnie ze wszystkiego (prep. na smole + glinka BH).

Zaczalem od najtwardszego pada (bialy, nie pamietam jakiej firmy + SSR3).

Pracowalem na 1/4 maski - rozprowadzenie 3 kropli pasty na lakierze, potem stopniowe przejscie do predkosci 6 i kilka/kilkanascie przejsc po calym obszarze. Efekt jest taki, ze przy mocnym swietle nie da sie rozroznic ktora czesc byla polerowana a ktora nie.

Wsciekly i zawiedziony "przelecialem" wszystko megsem #205, nalozylem DJ PH i efekt jest przyzwoity (dla nieobeznanych NIESAMOWITY :shock: ) ale to nie o to chodzi.

Czy na tym lakierze taka kombinacja (dodam, ze mam jeszcze zolty pad Monster Shine i Niebieski 3M) + SSR (ew. resztki Megs'a) sprawdzi sie z DASem czy musze rozbic swinie i kupic rotacje?

 

Dzieki za jakiekolwiek rady!

 

Podrawiam

 

DOC

 

 

P.S.: Czy przy mocnym docisku jest szansa, ze moglem miejscowo przypalic lakier czy raczej zmatowienie jest wynikiem wlasciwego zadzialania SSR 3 ? Przypomina to pas przymglonego klaru.

 

 

P.S.2: Nie napisalem dlaczego ten lakier jest wk... - otoz ugryzc go najostrzejszym SSR-em jest bardzo ciezko za to kiepska mikrofibra rysuje go az milo. Nie wspomne juz o napisie na zakurzonym aucie cyt. "BRUDAS" bo na to juz szkoda slow...

Link to comment
Share on other sites

nie mam zielonego pojęcia co pisze ale wydaje mi sie że ssr3 tylko rysujesz lakier i lepiej spróbować z żółtą gąbką i ssr3 albo ssr2, co przypalenia lakieru wątpię aby udało Ci się tego dokonać chyba że trzymałeś w miejscu maszynę

Link to comment
Share on other sites

chyba że trzymałeś w miejscu maszynę

To DA, można trzymać w miejscu a i tak nic nie zrobisz;)

 

Powiedz, na jakim biegu pracowałeś tą DA? CZy gąbka na pewno się kręciła(narysuj sobie kreske markerem na BP bys widział kiedy się zatrzymuje.

Link to comment
Share on other sites

kuflik, dzieki ze mnie uspokoiles bo wlasnie dlatego mocniej dociskalem maszyne, bo wiedzialem ze to DA ;)

Co do obrotow to na 6 czyli max to na 100% sie krecila bo wlasnie taka kreske domalowalem na padzie zaraz po zakupie.

Co do biegow - rozprowadzalem na 1, potem 2,3 przejscia na 2 i max obroty (6) z kilkoma przejsciami.

Link to comment
Share on other sites

Rozprowadzaj na 3ce, a korekta na 5-6 zawsze no i niestety na DA trzeba powolutku prowadzić maszynę i zrobić sporo przejść. I powtarzałem wiele razy SSR jest słabe i źle się z nią pracuje.

Link to comment
Share on other sites

DOC, po pierwsze primo, czemu nie dzwonisz :P

po drugie mówiłem Ci że nie musisz rozbijać świni do własnego użytku za 200zł masz Silverstorma z Amazona który się idealnie nadaje do weekendowego dłubania przy własnym aucie niczego mu nie brakuje.

Po trzecie SSR...? :thumbdown:

Czemu nie poszedłeś w system Menzerna lub 3M? :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.