Czerw Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Patrząc na wszorajszego Astona i dzisiejszego Bentley'a nie mogłem już wysiedzieć, więc zabrałem się za moją ukochaną 5er. Lakier jak cholera twardy, Ci co polerowali BMW to więdzą i dla nich odemnie odrazu szacunek i pochwała za wytrwałość!!! Poprostu nawet G3 nie pomagała skorygować w 100% powłoki lakierniczej. Zostało tylko trochę głębszych juz niewidzialnych rysek, np. po kocie sąsiada który lubi się wylegiwać na masce świeżo powoskowanej. Tych nawet początkowe potraktowanie papierem 1500 nic nie dało. Ogólnie jestem zadowolony z efektu. W porównaniu do Deawoo Nubiry to lakier BMW jest jak diament nie do spolerowania na 100%, w Nubierze nie było najmniejszego problemu aby nie została ani jedna ryska! Czas pracy: zaraz po kwalifikacjach F1, czyli od 9:30 do 18, troche się zeszło a dodam do tego że jeszcze nie woskowałem. Zostawiłem samochód w garażu i zrobię to jutro. Używałem następpujących produktów: -Farecla G3 i gąbka G-Mop biały ( FC+ jakoś mi nieszło na zielonej gąbce) -3M Extra Fina z żółtą gąbką -3M Ultrafina z niebieską gąbką Przed myciem Jutro wrzuce zdjęcia w słońcu i po woskowaniu.
julian Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 czekam na kolejne zdjęcia;) narazie bardzo fajnie Ci to idzie. jak oceniasz pracę z żółtym korkiem?
Czerw Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Pracuje się dośc dobrze, ładnie czyści bardzo koliste ryski, praktycznie jest jak wykończenie. Według mnie praca z EF i Ultrafiną to odpoczynek po G3 lub FC+, głównie ze względu na to że żółta i niebieska gąbka są bardzo miękkie. Sorry, że nie ma fotek 50/50 ale gdy zobaczyłem, że ten lakier to taka twardy orzech do zgryzienia to odpuściłem bo chciałem dzisiaj to skończyć.
einser77 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Też mam e39 i wiem że trochę trzeba się narobić Ja u mnie poświęciłem 18 godzin a trzeba powiedzieć że się spinałem. Sprawdzałeś grubość lakieru przed i po polerowaniu G3? Dużo zdjąłeś lakieru? G3 używałem dobrych kilkanaście razy głównie kilka lat temu i nie jestem przekonany do tego produktu, a raczej do pracy którą trzeba potem włożyć w doczyszczenie
Czerw Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Też mam e39 i wiem że trochę trzeba się narobić Ja u mnie poświęciłem 18 godzin a trzeba powiedzieć że się spinałem. Sprawdzałeś grubość lakieru przed i po polerowaniu G3? Dużo zdjąłeś lakieru? G3 używałem dobrych kilkanaście razy głównie kilka lat temu i nie jestem przekonany do tego produktu, a raczej do pracy którą trzeba potem włożyć w doczyszczenie Chętnię zobczę twoje e39 jeżeli masz fotki z prac. Co do czasu pracy to każdy ma swój ja się wyrobiłem w około 9h przy 3 etapowej polerce łącznie z myciem przed i po, ale bez woskowanie. W sumie to nie wiem co ja bym przy tym auci robiłe te 18godzin Nie sprawdzałem bo nie mam czym Co do G3 to prada trzeba troche poczyścić na koniec ale jakoś lepiej mi szło G3 niż FC+.
einser77 Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Więc 18h zeszło mi na: mycie, usuwanie smoły , glinkowanie, polerowanie AG PR, potem AG SRP, dwie warstwy Megsa #16, doczyszczanie wszystkiego, konserwacja plastików, opon, umycie szyb etc. Na polerkę samego lakieru to też by mi tak zeszło Naprawdę fajny efekt osiągnąłeś A to moje auto http://forum.kosmetykaaut.info/viewtopic.php?t=412 Pozdrawiam
PN Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Brawo! Super kolorek! A tam z tyłu to widzę chyba Nissan 200ZX - driftowozik? I czy on w okolicach ulicy Wałbrzyskiej w Warszawie się nie kręci...? Tak te naklejeczki mi się kojarzą
Czerw Opublikowano 3 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Dzięki wszystkim za miłe słowa! czy on w okolicach ulicy Wałbrzyskiej w Warszawie się nie kręci...? Że tak powiem to jeśli już to na lawecie On nie ma takiej możliwości, nie jest przystosowany do poruszania się po naszych dziórawych drogach, ponieważ on ma "kamień" zawieszenie i trzęsie niesamowicie, a po drugie 100% szpera
julian Opublikowano 3 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2009 Czerw, a nie miałeś wrażenia, że pasta zasycha dość mocno na lakierze? ja juz wolę pracę z FC+, nie znoszę past, które ciężko się usuwają.
Thomas Opublikowano 4 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2009 wyszło bardzo fajnie i kolorek fajny
nOx Opublikowano 5 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2009 Gratulacje super efekt miłe fotki . Przydała by się korekta kloszów reflektorów
Czerw Opublikowano 5 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2009 Gratulacje super efekt miłe fotki . Przydała by się korekta kloszów reflektorów Dzięki! Korekty nie robię bo planuje po zimie wymieniać całe klosze zderzak i lakierować maske i wole zrobić to za jednym zamachem, no chyba że jakoś będe miał za dużo wolnego czasu to pomyśle.
PN Opublikowano 5 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2009 Czerw, a czemu chcesz lakierować maskę?
Czerw Opublikowano 5 Października 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2009 Czerw, a czemu chcesz lakierować maskę? Bo przy grillu są 2 małe wgniecenia i jeden odprysk który juz rdzą zachodzi i wiele innych dość głębokich odprysków jak to po autostradach, może tego na zdjęciach nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się