Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Aplikacja zabezpieczenia miała miejsce 8 miesięcy wcześniej, przebieg to około 9 000 km. Felgi w tym czasie ani razu nie czyszczone, do mycia użyto tylko wody z szamponem.

:roll:

Opublikowano
spons, co to za opryskiwacz :o :o :-] ?

 

Sjakis kwazar :oops: sprawdze model jak bede go mial pod reka :)

 

Robi wrażenie :-] Można aplikować na polerowane aluminium? :idea:

 

Mozna, kilkukrotnie rozsylalismy probki do testow na polerowanych felgach, niestety nie dostalismy odzewu :(

 

mam rozumiec ze warstwa byla kladziona tylko 1 w tym wypadku?

 

Tak, nie ma sensu warstwowac srodka, nic to nie zmieni, chyba ze nie jestes pewien ze pokryles dokladnie kazdy kawalek. Ja nakladam go raz na sezon, tj. przy zmainie kol lato zima.

 

Felga przód czy tył?

 

Przod ma sie rozumiec, tyl myl sie sam praktycznie od jazdy po deszczu i nieszczegolnie byloby co krecic.

 

[ Dodano: 8 Listopad 2012, 09:05 ]

spons, Felga była regularnie myta, czy środek nie ruszany przez te 8 m-cy?

 

Felga byla oczywiscie myta od strony zewnetrznej przy kazdym myciu auta, srodek byl nie ruszany przez caly sezon.

Opublikowano
Kazda agresywna chemia bedzie stopniowo naruszac powloke, nalezy natomiast zrozumiec, ze ta chemia - jak widac na filmie - nie jest potrzebna ;)

Wiem, bo miałem na froncie na letnich, że myje się luksusowo "samą wodą" ;) - ale felgi, a ja pisałem o myciu czymś mocnym opony (np. DG #701), gdzie siłą rzeczy poleci trochę na felgę.

Opublikowano

Tak jak pisalem, kazdy kontak z agresywna chemia bedzie stopniowo ja oslabial, nie bedzie jednak tak, ze szorujesz opone, troche skapnie na felge i powloka zniknie, chyba ze bedzie to czysty kwas ;)

Opublikowano

Śmiało można aplikować na polerowane, niczym niezabezpieczone aluminium.

Nie trzyma się tak jak długo jak lakierowanych (przynajmniej u mnie) niemniej jednak wytrzymuje dłużej niż różne testowane wcześniej woski.

Opublikowano

Dziękuje Panowie za odpowiedź :good:

W przyszłym sezonie będzie trzeba spróbować, bo na niezabezpieczonym aluminium strasznie mocną wżerają sie zanieczyszczenia :cry:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Odkopię temat. Zaaplikowałem dziś RM zgodnie z instrukcją na butelce. Postaram się co 3-4 tygodnie aktualizować jak się sprawuje :)

 

Co do aplikacji to powiem tylko tragedia :) wyciągnąłem wszystkie możliwe lampy latarki, żarówki i nadal nie widziałem gdzie został nałożony produkt. To jedyny minus aplikacji. Generalnie tłusta konsystencja pozwala na gładkiego śmiganie wacikiem.

Zużyłem 16 wacików. Po 4 na felgę. Koła to 20" Preparat nałożony na zewnątrz jak i wewnątrz. Psikałem z 20 razy na każdą felgę, czy za dużo nie wiem, pewnie tak. Ale zwyczajnie nie widać gdzie leży więc wolałem więcej :D

 

wp001170.jpg

 

Ok CDN... :-]

Opublikowano

strasznie sowicie psikałeś :D fakt ciężko zobaczyć produkt ale za to trzyma się mega, ogarniałem wczoraj felgi na sezon i doczyszczenie ich to była czysta przyjemność, na wyciągałem chemii jak na wojnę a doczyściłem felgi praktycznie samym prickortem i r222 gel wheel cleanerem. Trzeba będzie zaaplikować na nowy sezon :good:

Opublikowano

Ja też zaaplikowałem Rim Protecta na swoje felgi dokładnie pod koniec marca. Mniej więcej tak:

1) Meguiars Wheel Brightener,

2) IronX,

3) Odtłuszczenie IPA,

4) 4Nano Rim Protect nakładany wacikiem... :ad: nakładałem to i zemściłem bo moje felgi to BBSy szprychy- co w połączeniu z przezroczystym preparatem, białym wacikiem i rękawiczkami było jak syzyfowa praca- nie widoczne miejsca gdzie został nałożony, nie wiadomo czy wacik jeszcze mokry i czy ma w sobie produkt, czy już trzeba zmieniać... na 4 felgi 15'' (z dwóch stron oczywiście) poszło mi pół buteleczki a nadal nie mam pewności czy są pokryte w 100% :lol: Niestety nie mam zdjęć po nałożeniu, niemniej jednak postaram się zdawać relacje jak się trzyma i myje podczas użytkowania.

 

Wzór felgi:

images?q=tbn:ANd9GcSU4zwVJkV90GDL_dnAuDGe0oEkJ7aoQqfsUI49Lc-MxLADLdFc

 

W tym momencie minęło jakieś 10 dni od aplikacji, jak na razie produkt się sprawdza i zanieczyszczenia praktycznie się felg nie trzymają. Zobaczymy jak będzie dalej.

 

spons, nie możecie dodać z kroplę jakiegoś barwnika do tego preparatu żeby było mniej więcej widać gdzie został nałożony ? :-]8-)

Opublikowano
spons, nie możecie dodać z kroplę jakiegoś barwnika do tego preparatu żeby było mniej więcej widać gdzie został nałożony ? :-]8-)

 

Niestety, nawet nie probujemy bo bedzie to widoczne na samej powloce po aplikacji :/

 

Jezeli nie widac gdzie produkt juz jest, a gdzie nie ma, polecam najkleic na opone kawalek tasmy jako punkt odniesienia i systematycznie, przesuwajac sie w jedna strone, pokrywac kazdy kawalek. Wymaga to troche skupienia, ale daje pewnosc dokladnego pokrycia. Ewentualnie nakladac w dobrze oswietlonym pomieszczeniu, roznice na prawde widac :)

Opublikowano
a czy uzywanie Rim Cleaner+ nie oslabi powloki ochronnej ? czy tylko szampon?

 

Spokojnie możesz używać, nie osłabia powłoki :), ale tak naprawdę po zabezpieczeniu Rim Cleaner rzadko jest potrzebny, wystarcza sam szampon

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Minęły jakieś 2 tygodnie. Przebieg ok 500 km. Najpierw

Pianownica + magi+ karcher i zeszło, ale nie wszystko.

Wszelkie, zacieki itp jednak poszły po rękawicy i szamponie.

 

Nie ma opcji, żeby całość zeszła pod wpływem tylko i wyłącznie ciśnienia.

 

Jednak trzeba przyznać, że środek zapobiega wżeraniu się pyłu i wszelkie rodzaju nieczystości w felgę i wystarczy szampon i rękawica, a nie IronX itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.