sirtrojan Posted June 8, 2011 Report Posted June 8, 2011 Mojej koleżance jakis złamas polał auto (Clio II) rozpuszczalnikiem. Spowodowało to wypalenie lakieru i powstały coś jakby kratery. Po dokładnym umyciu auta doszedłem do wniosku że zostaje tylko polerka. Lakier na szczęście niemetaliczny więc kolorek zostanie. Poszedł papier 400 //1000//2000 na mokro auto wygląda na nieźle zmatowione. Teraz pytanie czy jechać jeszcze 3000 ( mimo ze lakier już jest gładki) czy wskoczyć po 2000 z zielonym korkiem? tak czy owak odbarwienia zostaną bo już widzę mimo, że lakier mocno zmatowiony. sry panowie ale nie zrobiłem fotek - a szkoda bo byłby to jeden z kandydatów do metamorfozy roku zmatowiały lakier, wypalony rozpuszczalnikiem, zafajdany przez ptaki i cały w dzikich czereśniach czy innych owocach Silnik - mocno zabrudzony. ( juz go umyłem ) I jak już pytam to czy lampy tez na końcu 2000 i potem 3M? czy jechać drobniej?
paluch Posted June 8, 2011 Report Posted June 8, 2011 Użyj jeszcze papieru 2500 - zawsze mniej do polerowania tak samo zrób na lampach
maestro00 Posted June 8, 2011 Report Posted June 8, 2011 Liczymy na fotki z przebiegu prac bo to będzie ciekawy projekt - zakładam że już pójdziesz na całość i przelecisz polerką całe auto Reszta jak wyżej. Mam nadzieję że właścicielka nie widziała auta po matowieniu bo dostałaby zawału
SewerynD Posted June 8, 2011 Report Posted June 8, 2011 Sorry, ale papierem 400 jechać jakikolwiek lakier to samobój Po 2000 możesz już polerować, albo jeszcze użyć 2500 jak kolega wyżej napisał, o ile zostało jeszcze trochę tego lakieru...
sirtrojan Posted June 8, 2011 Author Report Posted June 8, 2011 nie mierzyłem ale zrobiłem próbkę na kawałku. (potem dopiero pomyślałem ze mogłem to zmierzyć) Bez tej 400 nie ruszyłbym kraterów. wyglądało coś jak piana która wyschła na aucie tyle ze obwódka była zrobiona z lakieru lakier odbarwił się w miejscach zalania i zmienił kolor na ciemniejszy. a właścicielka widziała auto hehe koparka jej opadła ale powiedziałem jej ze to spoko będzie na lustro hheh zobaczymy ogarnę całe autko bo lakier mocno zmęczony jest i po polerce dachu i maski wyglądałby jak świeżo malowany faje auto o tyle że malutkie bo nie mam ostatnio czasu
Dystrybutor EXCEDE Posted June 8, 2011 Dystrybutor Report Posted June 8, 2011 Czy to tak wygląda? http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=169546
sirtrojan Posted June 8, 2011 Author Report Posted June 8, 2011 duzo łagodniej od tego- tu lakiet wygląda na zważony/ zagotowany a u mnie był wypalony ( ale nie do końca). W sumie nie udało mi sie usunąć nalotu z plastikowego podszybia to zobaczycie na fotach. co do tego z detailingforum - to raczej bym się nie porwał :
Checio Posted June 9, 2011 Report Posted June 9, 2011 To kiedy możemy liczyć na fotki z przebiegu prac ? I jaki kolor ma to Clio ? A to z http://www.detailingworld...ad.php?t=169546 masakra normalnie, nie wiem jaka substancja może tak zważyć lakier, chyba że auto oklejone folią i to folia się tak zagotowała.
Afi Posted June 9, 2011 Report Posted June 9, 2011 Checio, to jest zwykły lakier, a takie kwiatki wychodzą po np. Scansolu lub innym środku do usuwania lakieru
Checio Posted June 9, 2011 Report Posted June 9, 2011 Dzięki Afi za info, nigdy nie miałem do czynienia z tak silną chemią.
sirtrojan Posted June 9, 2011 Author Report Posted June 9, 2011 może jutro - właścicielka ma za 2 tygodnie slub i ciężko jej bez auta wiec termin moze ulec zmianie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now