Adamek Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Volkswagen Passat R36 z roku 2008" To moja pierwsza taka prezentacja więc proszę o wyrozumiałość. Teraz wiem, że brakuje kilka etapów prac uwiecznionych na zdjęciach, przez to są przeskoki. Następnym razem już będę wiedział jak podejść do tematu zdjęć. Samochód z przebiegiem 60 tyś kilometrów, myty średnio raz w tygodniu na myjni ręcznej, szczotek nie widział. Ogólne stan dobry pomijając oczywiście lakier któremu nie pomagało woskowanie dwa razy do roku. Mycie. 1. Szampon Monster Shine + Woda 2. Glinka Meguiars Clay Bar 3. Meguiar's Quik Detailer 4. IronX 5. Nielsen APC Koła. 1. Szampon Monster Shine + Woda 2. IronX 3. Nielsen Aluminium Cleaner 4. Meguiar's Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner 5. Meguiar's Hot Shine Tire Gel Korekta Lakieru/Zabezpieczenie. 1. Polerka Das-6 2. Pasta polerska S03+ (niektóre elementy) 3. Pasta polerska S17+ 4. Pasta polerska S40+ 5. Meguiar's PlastX Clear Plastic 6. Wosk Meguiar's Gold Class Liquid Car Wax 7. Pady Scholl (Pomarańczowy i Niebieski) oraz Monster Shine (Czarny) - 125mm, 80mm Wnętrze. 1. Szyby: Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner 2. Tworzywa: Meguiar's Quik Interior Detailer 3. Kokpit: Poorboy's Natural Look Dressing 4. Odświeżacz: Monster Shine Green Apple (Zielone jabłko) Ogólny stan samochodu (koła zostały założone tylko w celu wymycia docelowych) Koła nigdy nie były myte od środka, są użytkowane w lato i zimę. Koła zostały wymyte szamponem, osad z klocków usunięty Nielsenem, resztkami zaopiekował się IronX a oponami Meguiars Hot Shine Tire Gel. Koła nie musiały być dokładnie wymyte ponieważ czeka je regeneracja (piaskowanie + malowanie) Przechodzimy do nadkoli oraz zacisków. Tak jak koła, nie były nigdy myte. Narzędzia czyli szczoteczka, pędzelek, gąbka w rączkę i jedziemy... Do czyszczenia został użyty szampon z wodą oraz Nielsen APC Przed: W trakcie: Po: ] Tylne nadkola ciężej było wyczyścić a to za sprawą materiału którym zostały obite. Na ich czyszczenie poszły hektolitry wody. Przed: W trakcie: Po: Po założeniu kół samochód został umyty szamponem Monster Shine, wyczyszczony za pomocą glinki Meguiar's oraz potraktowany IronemX Po wytarciu samochodu do sucha postanowiłem zacząć pierwszą w życiu polerkę Przy okazji zostały wypolerowane lampy - Meguiars PlastX Clear Plastic Niestety, w tym momencie zastrajkowała bateria w aparacie i reszty elementów nie fotografowałem. Mogę tylko powiedzieć, że wyglądały podobnie do tych ze zdjęć. Po polerce samochód został ponownie umyty i wytarty do sucha. Na lakier nałożyłem wosk Meguiar's Gold Class, na plastikowe elementy zewnętrzne Meguiar's Gold Class Trim Detailer. Felgi wyczyściłem Meguiar's Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner a na opony nałożyłem Meguiar's Hot Shine Tire Gel Szyby przetarłem Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner a końcówki układu wydechowego Nielsen Aluminium Cleaner Efekt końcowy: Jeżeli chodzi o wnętrze, zostało jak co tydzień odkurzone, przetarte z kurzu a na plastiki został nałożony Poorboy's Natural Look Dressing Na zakończenie pracy założyłem nową ramkę pod rejestrację. W sumie to tyle, dziękuje za uwagę. Jako początkujący w tym temacie liczę na uwagi, mile widziana krytyka.
mikolaj44 Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Dla mnie naprawdę niezła robota , napisz ile Ci czasu zajęło
saintmc Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Bajer... lepiej powiedz jaki to ma silnik
Moderator krd Opublikowano 18 Maja 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Czyzby 3.6 V6 300PS ? Jak na pierwszy raz to wyglada bardzo przyzwoicie.
paluch Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Jeśli R36 to silnik 3.6 300 koni. Pogrom wujek takiego miał - wrażenia z jazdy fajne
SJake Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Cholera - nawet nie widziałem, że coś takiego jak R36 istnieje. Nawet fajny... Praca bardzo dobra.
Forest Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 No efekt jak na pierwszą polerkę extra. Powiedz czy coś jeszcze z tymi tylnymi nadkolami robiłeś czy tylko przeleciałeś myjką ciśnieniową? Mam w Golfie takie same i niewiem czy je jakoś czymś zabezpieczyć czy nie? Co do auta to pogromca! Żadna tam Insignia OPC czy mondeo ST nie ma szans!
Administrator Evo Opublikowano 18 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 To zdjęcie z S17 czy S40 ?
Borek Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Auto rewelacja, piekne w nim jest też to że mało kto wie że cos takiego wogóle jest produkowane więc podkładka po tablice jak najbardziej słuszna Na zdjeciach w trakcie korekty pozostałości pasty jest bardzo duzo, mam wrażenie że nie wypracowujesz jej do końca . Nie wiem jak Scholl ale po wypracowaniu powinna zostawac tylko lekka mgiełka. Powedz jak dałes rade z końcówkami wydechu? Użeram się z takimi samymi w mkVI GTI ojca i nie udało się ich doczyścic. Nielsen aluminium cleaner faktycznie tak daje rade okopceniu?
Moderator rychu Opublikowano 18 Maja 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Świetna robota Jesteś idealnym przykładem, że liczba postów na forum nie świadczy o zaawansowaniu użytkownika. Bo są tacy co mają 10 postów, umyją auto i już się pchają do "pokaż swój blask" a tu widzę pełna profeska - tak trzymać
yukon Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 dokładnie widać, że dobre przygotowanie było i dopiero wrzucona praca. autko rewelacja numery z Łodzi?
Camel- Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Też mi się to nie podoba, że za dużo pasty zostaje. Jeśli po przetarciu - jaka widać na zdjęciu pare postów wyżej - lakier został dobrze wyprowadzony to wystarczy po prostu mniej pasty nakładać. Po prostu się marnuje... Swoją drogą - ma to chociaż 4motion?
Adamek Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Dla mnie naprawdę niezła robota , napisz ile Ci czasu zajęło Myślę, że czas jaki poświęciłem na ten samochód to ok 20h (Polerowanie ok 9h) Czyzby 3.6 V6 300PS ? Tak dokładnie, to właśnie ten silnik. Dodatkowo wzmocniony programem ABT w sumie 333PS Powiedz czy coś jeszcze z tymi tylnymi nadkolami robiłeś czy tylko przeleciałeś myjką ciśnieniową? Do ich czyszczenia użyłem szczotki, szamponu z wodą, Nielsena APC oraz sporo wody pod dużym ciśnieniem. Nic więcej nie zrobiłem. To zdjęcie z S17 czy S40 ? To zdjęcie jest po pierwszym "śmignięciu" pastą S17 Na zdjeciach w trakcie korekty pozostałości pasty jest bardzo duzo, mam wrażenie że nie wypracowujesz jej do końca . Nie wiem jak Scholl ale po wypracowaniu powinna zostawac tylko lekka mgiełka. Cenna uwaga. Ciężko mi się pastę wycierało po polerowaniu, miałem wrażenie iż Pad jest już zapchany. Myślę, że faktycznie zbyt dużo jej daję na Pad. Następnym razem będę oszczędniejszy. Powedz jak dałes rade z końcówkami wydechu? Użeram się z takimi samymi w mkVI GTI ojca i nie udało się ich doczyścic. Nielsen aluminium cleaner faktycznie tak daje rade okopceniu? Końcówki czyszczę na bieżąco. Wiem, że jak się je zapuści to potem ciężko je doprowadzić do dobrego stanu. W moim wypadku Nielsen pomaga. Czasami przeczyszczę je pastą do aluminium (taką lekko ścierną) nie znam producenta. Swoją drogą - ma to chociaż 4motion? Jak najbardziej ma!
DJ Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 super wyszlo fajnie ze R36 tez mozna se skonfigurowac w budzie kombi :] dbaj malo sztuk tego sie porusza
bako111 Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 też jestem przed swoją pierwsza polerką i naprawde chciałbym żeby mi wyszlo tak jak tobie Powiedz mi po korekcie lakieru umyłes całe auto osuszyłęś i dopiero nałozyłeś wosk?
snap Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 robota malinka sasiad ma podobnego ale w sedanie i niebieskiego musze mu pokazac Ten temat ramka pod tablice wymiata
SZyBA Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Piękny VW a R36 daje rade nie miałem okazje jeździć ale ostatnio na ulicy spotkałem nie był napewno tak wyczyszczony jak ten ale dźwięk wydechu oraz przyśpieszenie daje rade to nie zwykły passat których miliony na ulicach Jakie przyśpieszenie i wrażenie z jazdy daje te 300konne auto? Czyżby wolniejsze od Porshe
Administrator Evo Opublikowano 18 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Pomijając aspekt ilości pasty i jej niewypracowania, to praca na całych drzwiach za jednym zamachem to też spory błąd. Na przyszłość zmniejsz sobie obszar robczy do 1/3 drzwi, będzie potrzebował dużo mniej pasty, łatwiej ją wypracujesz i osiagniesz lepsze rezultaty.
SJake Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 to praca na całych drzwiach za jednym zamachem to też spory błąd Jeśli pasta mu nie wyschła i uzyskał zadowalające go efekty - to błędu tu nie widzę. Niedopracowanie akurat tej pasty Scholla za wiele nie wpłynęło na jakość, ani efekty tego "dzieła". Z tego co zauważyłem nie jest to pasta progresywna, więc ucierpiała tu jedynie ekonomia produktu i portfel użytkownika. Jeśli nie zapchało mu to pada za nadto to błędami tego nazwać nie można, a jedynie niedopatrzeniem i rozrzutnością.
Administrator Evo Opublikowano 18 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 eśli nie zapchało mu to pada za nadto Ciężko mi się pastę wycierało po polerowaniu, miałem wrażenie iż Pad jest już zapchany.
SJake Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Cytat:eśli nie zapchało mu to pada za nadto Cytat: Ciężko mi się pastę wycierało po polerowaniu, miałem wrażenie iż Pad jest już zapchany No to w taki razie było za nadto
Sucre Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Szacun że polerowanie zajęło Ci 9godz...mnie mniejszego o klasę samochodu nie udaje się wypolerować w mniej niż 14 godz. Passat zajebisty, bardzo rzadko widuje się tą wersję. Jakie ten model ma przyspieszenie?? Nie ma problemów z trakcją??
spons Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Najwazniejsze ze wyszlo bardzo przyzwoicie Jakie przyśpieszenie i wrażenie z jazdy daje te 300konne auto? R36 nie jezdzilem ale 300ps w budzie wazacej 1500kg+ szalu nie robi taka wystarczajaca moc do bardzo sprawnego poruszania sie po naszych zapchaych drogach
spons Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Pierwsza setka ktora tak na prawde nie oddaje w pelni osiagow auta w nie cale 6s to szal? A co dalej? w dodatku z napedem na 4 buty... Ok, moze ja jestem inny bo dla mnie malo co 'jedzie', na pewno jest to szybkie auto jak na limuzyne tej klasy ale przy obecnych wagach aut, 300ps to na prawde nie jest jakis urywacz sutow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się