Jan Wronowski Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 PS. Wszyscy jarają się na dwusprzęgłówki i ich niski czas 150ms potrzebny na zmianę następnego biegu. Ale większośc użytkowników (np. DSG) narzeka na zwłokę na bieg poprzedni. W tym wypadku 8HP z 200ms (mimo, że nie jestem zwolennikiem ZF) brzmi jak zbawienie. W 100% sie zgadzam - po przesiadce ze zwykłej 5-cio biegowej skrzyni automatycznej Volvo (XC70) na tą "8HP" poczułem się jak w bolidzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Zapomniałęm dodać, że przy DSG można się ścigać popijając kawę a za to jest + 5 do stylu jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 ile przeważnie DSG ma "wirtualnych" biegów? Pepper cwaniaku masz końcówkę blach powiązaną z forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 yukon, Wirtualnych ? DSG są sześcio i siedmio stopniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 tak rzuciłem bo nie wiedziałem jak to nazwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Pepper cwaniaku masz końcówkę blach powiązaną z forum? Kurde faktycznie nie zwróciłem na to uwagi, ale będę mówił, że specialnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 przez przypadek zauważyłem dzisiaj pod stadionem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 ile przeważnie DSG ma "wirtualnych" biegów? Nie wirtualnych. Prawdziwych. Poczytaj sobie jak jest zbudowana DSG bo to dość ciekawa konstrukcja, zwłaszcza porównując klasyczny automat. DSG to takie dwie skrzynie manualne zamontowane współosiowo na dwóch wałkach z automatyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 przez przypadek zauważyłem dzisiaj pod stadionem Szpieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmajka Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Jeździłem wieloma automatami i uważam że jest to super sprawa szczególnie na miasto w korku ale też nie można doprowadzić do takiej patologi jak w USA że jak dojdzie o jeden pedał więcej i zniknie PRND to trzeba nam instruktora żeby nas nauczył jeździć PS ja osobiście wole manuala ale nie mówię nie automatą i zachwalam znajomym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Nigdy nie miałem i nie jeździłem automatem, ale jest to jedno z moich marzeń! I chciałbym aby moje następne auto było w automacie! Natomiast kiedyś jechałem jako pasażer 20 letnim mercedesem z automatyczną skrzynią biegów. Pojemność 2.8 benzyna, palił 20 na setkę. Ale to był istny rozpuwacz! Jak kolega wcisnął pedał do oporu, to była demolka Słychać było ,,cykanie" i delikatny poślizg opon przy zmianach biegów. Ale wrażenia super! Auto pomino wtedy 20 lat, miało ABS pierwszej generacji i 4 tryby jazdy: normalną, ekonomiczną, z przyczepą i sportową Merc miał szyberdach, skórę i oczywiście był mega przestrzenny i wygodny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Moje kolejne auto napewno będzie z DSG, potwierdziła to ostatnio definitywnie pewna niemka ze znaczkiem w której centrum jest prężący się czarny koń i napis stuttgart zmieniając przełożenia niczym błyskawica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Wydaje mi się, że PDK jest jeszcze lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Porsche to praktycznie już koncert VW,także PDK jest praktycznie takie samo jak DSG.Na pewno są zmiany materiałowe,opragramowania,ale znacząco się nie różnią tak samo jak S-tronic w Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Porsche to praktycznie już koncert VW,także PDK jest praktycznie takie samo jak DSG.Na pewno są zmiany materiałowe,opragramowania,ale znacząco się nie różnią tak samo jak S-tronic w Audi Właśnie, w audi jest s-tronic, multitronic i tiptronic.. Które to DSG? S-tronic i multitronic ? [ Dodano: 10 Listopad 2011, 11:55 ] aaa, i nie wiedziałem że DSG mimo wszystko ma tak dobrą podatność na tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 W Audi jeszcze jest R tronic Na pewno są zmiany materiałowe,opragramowania, To właśnie może zmieniać b. dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Porsche to praktycznie już koncert VW,także PDK jest praktycznie takie samo jak DSG.Na pewno są zmiany materiałowe,opragramowania,ale znacząco się nie różnią tak samo jak S-tronic w Audi Właśnie, w audi jest s-tronic, multitronic i tiptronic.. Które to DSG? S-tronic i multitronic ? Nie myl DSG z Multitronic'iem Multi to jest przekładnia bezstopniowa CVT! DSG w Audi to S-tronic i sportowa wersja tylko w R8 to R-Tronic Tiptronic to zwykły automat hydrauliczny z możliwością ręcznej zmiany przełożeń + - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Nie myl DSG z Multitronic'iem Multi to jest przekładnia bezstopniowa CVT!eee, to łe, DSG w Audi to S-tronic i sportowa wersja tylko w R8 to R-Tronic Tiptronic to zwykły automat hydrauliczny z możliwością ręcznej zmiany przełożeń + - I wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 DSG w Audi to S-tronic i sportowa wersja tylko w R8 to R-Tronic R-Tronic nie jest skrzynią dwusprzęgłową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 R-Tronic nie jest skrzynią dwusprzęgłową. audi.pl widocznie troche oszukuje Stopniowanie przełożeń 6-biegowej mechanicznej przekładni manualnej wyposażonej w dwa wielotarczowe sprzęgła suche jest dopasowane specjalnie do mocy i osiągów silnika Audi R8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 11 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 R-Tronic to rozwinięcie Gallardowego E-Gear,które DSG nie jest , nie wiem skąd podobne rewelacje na stronie audi.pl. http://www.edmunds.com/audi/r8/2011/road-test.html That Porsche analogy also serves to highlight the R8's major weakness -- namely its optional R tronic automatic transmission. Unlike the 911's PDK and the DSG trannies fitted to some other Audis that use dual clutches and seven speeds, the R tronic is an older design with only one clutch and six forward gears. Using but one clutch causes significant hesitation between gears, especially upshifts. The harshness is almost acceptable when you're just out to enjoy a drive, but creeping along in traffic with the R tronic in its automatic mode is truly annoying. Audi says that the reason the R8 doesn't enjoy the superior sophistication of a dual-clutch transmission is because it doesn't have a DSG box capable of handling the R8's torque, and developing an all-new transmission for about 2,500 units a year is prohibitively expensive. Let's hope it resolves that issue tout de suite. Pół roku temu Audi testowało jeszcze DSG z myślą o modelu MY13, także.... http://www.worldcarfans.com/111051333362/audi-r8-spied-testing-new-dual-clutch-transmissions-in Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się