Jump to content

Z cyklu Marco pieści :) - Passat B5L. Biały Bentley ;)


Recommended Posts

Do mojej skromnej groty rozkoszy trafił kolejny obiekt pieszczot :D

Biały passat b5 po liftingu 1.8T leżący bezczelnie mocno na glebie :)

Ktoś by pomyślał z białe auto to kompletny bezsens robić. Otóż nie. Po tym samochodzie doszedłem do wniosku ze nie ma brzydkich kolorów ,kwestia jak jest zrobiony lakier :)

Auto naprawdę w dobrym stanie z zewnątrz wiec wydawało się ze roboty nie będzie zbyt dużo. A jednak. Sporo czasu( i na tym się mocno skupiłem) zajęło oczyszczenie i dekontaminacja lakieru. Wszak auto jest białe wiec każdy syfek od razu rzuca siew oczy!.

Moim zadaniem było tez doprowadzenie do należytego stanu stanu pasa przedniego i przednich reflektorów.

Tak wyglądał jak się u mnie pojawił:

 

1006060e.jpg

1006062.jpg

Oczyszczone tez zostały dokładnie wnęki drzwi i bagażnika:

1006061s.jpg

1006063.jpg

Tu w akcji "Ph Neutral Snow Foam by SCS"

1006064e.jpg

 

 

Tu Billbery:

1006065b.jpg

 

 

A tu, nieśmiertelna Nafta oświetleniowa:

1006066b.jpg

 

Lampy:

1006067.jpg

1006068w.jpg

1006069k.jpg

1006070.jpg

 

Stan lakieru,skromne 50/50 i efekt finalny pod lampą:

1006071.jpg

1006072.jpg

1006073k.jpg

1006074u.jpg

1006075.jpg

1006076z.jpg

1006077h.jpg

1006078.jpg

1006079.jpg

 

A tak prezenci się w całości. No i się wyjaśniło co z tym Bentley'em :-]

rothenburg4.jpg

rothenburg2.jpg

rothenburg6.jpg

Czyż nie jest kosa? :-]

 

Czas pracy 26h

Środki ,narzędzia:

 

Mycie i glinkowanie:

 

- PH neutral snow foam by SCS(Marolex z końcówką pianującą)

- szampon: Autoglym BSC

- rękawica: Meguairs Wash Mitt

- system: 1 wiadro

- osuszanie: Fluffer drying towel + Jan niezbędny

- glinkowanie: Glinka Bilt Hambler soft +woda

 

Koła:

 

- VP Billbery

- szczotka do kół i nadkoli

- opony: Meguairs Endurance Tire gel

 

Korekta lakieru i zabezpieczenie:

 

- Sparky PMB 1200CE

- pady:ABW(polishing yellow),ABW(polishing orange),3M(Finishing),

- pasty: Surface Rapide,poorboys SSR 2,5, Meg's Swirl'x

- cleaner:Sonus

- wosk: FK Ultra polymer Sealant

- mikrofibry: temachem,poorboys mega plush,eurow

 

Pozostałe elementy:

-taśma ochronna Tesa

- nafta oświetleniowa(jako tar remover)

- APC Merida

- szyby: Meg,s glass cleaner, Sonus Glass&chrom,GLASS SCIENCE Rain Clear Windshield Repellant Gel

- uszczelki i zewnętrzne plastiki: Meguairs GC Trim Detailer ,Endurance

-chrom: Sonus Glass&chrom

 

Po raz kolejny chcę Was przeprosić za skromna fotorelacje. Ani kuwa nie mam do tego talentu ani czasu. Zawsze sobie obiecuje ze będę dokładniej swoją prace udokumentowywał ale zdecydowanie wole ten czas poświęcić obiektowi pieszczot :)

Link to comment
Share on other sites

....dlatego właśnie mam białego VW :)

Bardzo ładny projekt, choć na zdjęciach 50/50 biały takiego szału, jak czarny robić nigdy nie będzie ale w rzeczywistości jest równie ładny 8-)

Link to comment
Share on other sites

Ja też polubiłem pracę na jasnych kolorach, srebrny dobrze wygląda po Collim wg. mnie.

Ładnie Ci to wyszło, auto w moim stylu, a te feluniee <3

Link to comment
Share on other sites

niezła gleba kiedy trzeba:)

 

Świetnie wygląda pasek. Mam taki sam model więc z przyjemnością się ogląda relacje.

 

to "coś" przed projektem na miejscu dla rejestracji rozumiem, że to był klej? Czym usuwałeś?

Link to comment
Share on other sites

to "coś" przed projektem na miejscu dla rejestracji rozumiem, że to był klej? Czym usuwałeś?
Nie, to były zaklejone na gorąco otwory po rejestracjach. Moim zadaniem było wyrównanie i pomalowanie tego elementu.
Link to comment
Share on other sites

Piękne auto, do tego elegancko się prezentuje po robocie :good: , ktoś zauważył że koła z prawej i z lewej są różne? :D czy mi się wydaje...

Link to comment
Share on other sites

hej, dobra robota..

Jakie stężenie bilberry? Jakie wogóle polecasz stosować? jak myślisz na mega brudne 1:2 wmiare czyste 1:6 średnie: kilka psiknięć 1:6 i kilka 1:2 ? Myśle jak sobie rozrobić..

 

aha tymi felgami z B. też sie zajmowałeś? Ciekawe jak takimi chromami sie zajmować.. normalnie cliner plus wosk?

Link to comment
Share on other sites

lakikwap spójrz na mój test w odpowiednim dziale. nie ma ogromnej różnicy w działaniu pomiędzy stężeniami. po kilku testach przez weekend, optymalnym jest 1:3 ;)

 

Marco zdradzisz czym robiłeś reflektory? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Papierki,zaczynam od 1000,mniejsze gradacje za mocno ciorają i potem jest dużo roboty. Następnie 1500 i 2000. Mam małego wełniaka 75mm i nim wstępnie obrabiam na wolnych obrotach. Potem kiedy robię już lakierek przeciągam padem gąbkowym i jest malina. Uważaj na temperaturę ! Mozna zrobić kuku bardzo szybko. Pasty takie jak do obróbki lakieru.

Link to comment
Share on other sites

Piękne auto, do tego elegancko się prezentuje po robocie :good: , ktoś zauważył że koła z prawej i z lewej są różne? :D czy mi się wydaje...

 

Wlasciciel mial dwa komplety z roznych modeli i specjalnie tak zalozyl. Jeden komplet juz sprzedany takze sa wszystkie takie same.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.