freshbratek Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2011 witam. felgi dziesięcioletniego auta. niestety kupiłem je od poprzedniego właściciela już w takim stanie. co mogę z nimi zrobić aby nadawały się do oglądania??? czy w ogóle mam szanse na samodzielną naprawę czy tylko zakład który zajmie się tym profesjonalnie ??
Piciosz Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 samodzielnie ich nie zrobisz na nówki, ktoś musiałbyć naprawdę nieuważny o: Zostaje firma regenerująca felgi
maya Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 ja bym kupił papiery ścierne, filc na wiertarke i paste do aluminium i wypolerował
SzaKal Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Przecież te felgi to nie jest polerowane aluminium ... wiec polerowanie odpada
spons Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 A mnie sie wydaje ze to polerowane alu z bezbarwnym, przynajmniej tak to wyglada.
majkelradom Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 Są anodowane. Przerobić je na polerowane:D i zawoskować
freshbratek Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 to są oryginale alusy z MAZDY 323 F BJ, nie chcę ich przerabiać na polerowane bo z tego co zauważyłem to po takim zabiegu takie felgi dość szybko tracą błysk niestety:( z odległości powiedzmy 3-4 metrów i więcej tych zarysowań aż tak bardzo nie widać ale jak się podchodzi do auta to katastrofa się zwiększa z kwadratem odległości. Nawiasem mówiąc to nie wiem w jaki sposób można tak zajechać fele - dosłownie wszystkie 4 kółka są w takim samym stanie ;/
daniels Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 zdjąć opony, scansol na felgę, zdjąć resztę klaru i albo przepolerować i zostawić albo pomalować, dawanie klaru na polerka lustrzaną IMO mija się z celem...miałem to samo na felgach w mazdzie kiedyś i pojawiły się takie kwiatki po zimie..
wojteoCK Opublikowano 1 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2011 to są oryginale alusy z MAZDY 323 F BJ, nie chcę ich przerabiać na polerowane bo z tego co zauważyłem to po takim zabiegu takie felgi dość szybko tracą błysk niestety:(z odległości powiedzmy 3-4 metrów i więcej tych zarysowań aż tak bardzo nie widać ale jak się podchodzi do auta to katastrofa się zwiększa z kwadratem odległości. Nawiasem mówiąc to nie wiem w jaki sposób można tak zajechać fele - dosłownie wszystkie 4 kółka są w takim samym stanie ;/ Miałeś do czynienia z polerowanymi felgami? To prawda że tracą trochę swój wygląd po polerowaniu ale wystarczy je raz na miesiąc przejechać autosolem i jest ok. Wiem bo sam mam polerowane felgi już drugi sezon. Dla mnie jedynym rozwiązaniem jest polerka tych felg A jak jest z lakierem we wnękach?
luk skywalker Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 ja bym je na twoim miejscu wypolerował, o ile właśnie lakier we wnękach jest nienaruszony. najtaniej, najlepszy efekt, jedynie co to jakwojteoCK napisał, Autosol na szmatke raz na jakiś czas i pucu pucu
wojteoCK Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Jak lakier we wnękach jest w złym stanie( nie wiem czy mi się tylko tak nie wydaje- mianowicie tam nie ma "przebarwień"?) to bym całość malował
freshbratek Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 felgi są porysowane tylko tam gdzie widać tak jakby ktoś pojechał na szczotki automatyczne na myjni. We wnękach jest chyba inna struktura lakieru i ona jest nie naruszona albo to coś jeszcze innego. Generalnie to co jest porysowane jest śliskie a wnęki są jakby chropowate/szorstkie ale gładkie jednocześnie. Te alusy są jakby zrobione z 2 materiałów - nie są monolityczne - przynajmniej w dotyku tak się prezentują jak i w wygłądzie
maestro00 Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Jak wyżej - jeśli lakier we wnękach nienaruszony to polerka tej części frontowej powinna załatwić sprawę.
freshbratek Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 maestro00 -polerka i co dalej??? jest gdzieś jakiś opis co i jak step by step ???
wojteoCK Opublikowano 2 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2011 Ja polecam Ci temat na forum golfa Sam z tego tematu korzystałem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=12158
luk skywalker Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 moze ode mnie tez skorzystasz, jest opisane jakimi papierami, co i jak: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 polerowane były ranty ale takimi samymi granulacjami na szlifierce orbitalnej wyprowadzisz felge od czoła, godzina na 1 szt. i zrobione;)
freshbratek Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 wszystko ładnie, pieknie - cacuś. tylko ja nie chcę co jakiś czas bawić sie i zdejmować felgi aby je odswierzyć i nabłyszczać. chce aby było tak jak do tej pory czyli tylko i wyłącznie myjka ciśnieniowa
wojteoCK Opublikowano 4 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2011 Ja np nie zdejmuje felg do ponownego potraktowania autosolem Na samochodzie poleruje pastą Możesz jeszcze zrobić polerkę przy użyciu lepszej pasty np. http://www.showcarshine.pl/84-meguiars- ... fibra.html
freshbratek Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 zamontowane mam już zimowe buty:) pojechałem z alumami do zakładu zajmującego się regeneracją zjechanych alusów. za doprowadzenie ich do stanu oryginałów koszt około 5000 zł. Tak 5000 !!! za malowanie proszkowe w kolor srebrny około 500. zrezygnowałem i czekam na okazję z allegro bo tam można wyczaic oryginały w podobnej cenie co po regeneracji
VinCe Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 zamontowane mam już zimowe buty:)pojechałem z alumami do zakładu zajmującego się regeneracją zjechanych alusów. za doprowadzenie ich do stanu oryginałów koszt około 5000 zł. Tak 5000 !!! za malowanie proszkowe w kolor srebrny około 500. zrezygnowałem i czekam na okazję z allegro bo tam można wyczaic oryginały w podobnej cenie co po regeneracji matko co oni mieli z nimi robić? mozesz pokazać zdjecia tych kół ?
spons Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 matko co oni mieli z nimi robić? Kupic nowe i dorzcic swoja marze
TOMMI Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 Uderz tutaj http://www.regeneracjafelg.waw.pl/ albo http://www.renowacjafelg.pl/ powinno być za normalna kasę
Mazder Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2011 Litości, 5000 złotych to nawet zagramanicą (z przesyłkami w obie strony) by nie policzyli. Chyba że to felgi wykonane w technologii kosmicznej z dodatkiem unobtanium.
maya Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2011 zamontowane mam już zimowe buty:)pojechałem z alumami do zakładu zajmującego się regeneracją zjechanych alusów. za doprowadzenie ich do stanu oryginałów koszt około 5000 zł. Tak 5000 !!! za malowanie proszkowe w kolor srebrny około 500. zrezygnowałem i czekam na okazję z allegro bo tam można wyczaic oryginały w podobnej cenie co po regeneracji to lepiej wysłać do UK tam robią dużo i mają lepszy sprzęt
Swoop Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2011 skoro masz i tak zapłacić i oddać do renowacji, to może warto spróbować samemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się