Jump to content

BMW 850 CSI 1994


KinceK
 Share

Recommended Posts

Tak to już jest jak człowiek znajdzie sobie nowe hobby już 3 ósemka, która trafiła w moje ręce - oprócz mojej były 2 wiśniowe, ale prawdziwa wisienka dopiero czekała.

 

Auto było zaniedbane jak na klasyka, ale mój kolega jeździ nim na co dzień więc zdarza się.

 

Trochę pogoda zmieniła mi kolejność prac więc po umyciu auta w deszczu(no dobra mżawce, ale zimno było) wziąłem się od razu za korektę lakieru, użyłem DJ Born to be mild, rękawicy megsa, 2 wiader i separatora, a na początek poszedł karcher.

 

Makita + pasty 3M i pady 3M, a także na próbę ABW twardy z którego jestem bardzo zadowolony.

 

Tuż przed podstawieniem auta były lakierowane zderzaki i od razu porysowane były nawet nie wiem od czego?

 

obraz072yi.jpg

 

obraz095n.jpg

 

obraz079z.jpg

 

obraz069id.jpg

 

obraz105u.jpg

 

obraz116t.jpg

 

obraz117bz.jpg

 

obraz097w.jpg

 

obraz084e.jpg

 

obraz060wo.jpg

 

obraz047g.jpg

 

obraz065ce.jpg

 

obraz059d.jpg

 

Wydechy były robione autosolem

 

Później wziąłem się za koła i nadkola.

Koła

Megs Hot Rimm Shine

Megs Bug n tar

Glinkowanie BH soft

DJ Born to be mild lite

Colli 476

Megs Endurance

 

Nadkola

Karcher

APC Megs

Aerospace 303 Protectant

 

Silnik był myty APC i Megsem step I i II do silnika, który według mnie nic nie jest wart, APC lepiej usuwa, a jako dressing lepiej się spisuje Aerospace 303 Tutaj trochę wypolerowałem kolektory miejscami tam gdzie ochydnie psikneli tym zabezpieczeniem które nic nie daje poza ohydym pomarańczowym nalotem, to samo z przepustnicami.

 

obraz122w.jpg

 

obraz123e.jpg

 

obraz127k.jpg

 

obraz125g.jpg

 

obraz126n.jpg

 

obraz130n.jpg

 

obraz131j.jpg

 

obraz136v.jpg

 

obraz137r.jpg

 

obraz141h.jpg

 

obraz146u.jpg

 

obraz151n.jpg

 

obraz153e.jpg

 

obraz161a.jpg

 

obraz162.jpg

 

Wnętrze odkurzone przemysłową makitą, ale bez możliwości prania, za to ciąg ma niezły :) Wnętrze umyte APC Megsa, skóry(jest ich masa w CSI łącznie z deską) umyte lederzentrum clean soft jeszcze nie nałożyłem uv protect(chyba tak się nazywa?)

Użyłem pędzli Race Glaze i Szczotki colorlock. Zpędzili jestem mega zadowolony.

Na plastiki dressing Chemical Guys Migdałowy, to samo na uszczelki - łatwo się go aplikuje.

 

Bagażnik i wykładzina APC Megs i Megsa do plam(też już nie pamiętam później uzupełnię) - z colą sobie nieźle radził.

 

Jeszcze projekt nie skończony, bo uzupełniam jeszcze przy okazji części do tego samochodu, głównie spinki połamane plastiki i inne duperele, które zaginęły podczas eksploatacji, lub po prostu "nasi tu byli" Jak skończę to dodam foty z polerowania szyby, częściowego malowania skór i

 

obraz010wb.jpg

 

obraz240u.jpg

 

obraz017lo.jpg

 

obraz235i.jpg

 

obraz237m.jpg

 

obraz242n.jpg

 

obraz265.jpg

 

obraz252k.jpg

 

obraz261.jpg

 

obraz264.jpg

 

obraz256l.jpg

 

Także na razie to by było tyle...

Link to comment
Share on other sites

Dzięki :D

 

hart88 - w fanach 4 kółek oszukali, bo widziałem, że naprawili parę rzeczy, a w kosztorysie tego nie uwzględnili.

 

 

Joshua121 - CSI ma wyjątkowo małe hamulce i jeszcze ta malutka piasta :)

 

 

Tomeq631 - Z korozją nie ma najmniejszego problemu, ew. może coś wyjść w powypadkowych, ale to wina blacharzy. U mnie dopiero po 18 latach końcowe tłumiki poleciały. A tak nie mam nigdzie rdzy, ale widziałem ósemkę w której oryginalny lewarek wyrwał próg. Auto jako jedno z 11 kupione w Polsce w 91r. Także niejednego polskiego blacharza poznało.

Link to comment
Share on other sites

boska bryka, przydało by się kilka zdjęć w pełnej krasie.

 

w okolicach Nałęczowa stoi niebieski metalik na jakimś szrocie, skoda patrzeć na tą furę stojącą w krzakach, może ktoś się zlituje...

Link to comment
Share on other sites

Świetna praca! Wnętrze chyba najbardziej odczuło przemianę. Tzn ja bym się najbardziej zwnętrza cieszył. Niepotrafiłbym jeździć takim brudasem nawet w najgorszą zimę. Natomiast zewnętrze... a kto przeciętny tak dba o lakier? Dawaj kąbke, wiadro i szlaufa i myjemy ;)

 

PS. 1995 - cały wydech oprócz kata oryginalny :P

Link to comment
Share on other sites

Świetne auto...... praca też ;) Pokaż daj zdjęcie całego po korekcie.

Co do licytacji na wydechy: golf 1990 - cały oryginał, opel ascona 1987 - cały oryginał.... ale już gdzieś pierdzi.. w końcu ople to zgnilasy :P

Link to comment
Share on other sites

Kincek Jakie miałeś stężenie (ratio) do mycia silnika i do nadkoli?

 

Tak na oko 1/6 - 1/7 i wg mnie to już jest mocno działający środek.

 

Resztę zdjęć wrzucę po świętach jak będę kończył projekt.

Link to comment
Share on other sites

Prace nad CSI dobiegają końca, nadal niestety czekam na części z Niemiec :(

 

A auto po korekcie i nawoskowaniu wygląda tak, zarzucony Carbon i Wet look z Chemical Guys (nie pamiętam który - Julian wielkie dzięki za pomoc w tej kwestii). Jeszcze zostało kilka zakamarków do ogarnięcia :)

Np nerki nie były psiknięte i plastiki od wlotów powietrza.

 

img0608800x600.jpg

 

img0602800x600.jpg

 

img0593800x600.jpg

 

img0588800x600.jpg

 

img0582800x600.jpg

 

img0577800x600.jpg

 

img0573800x600.jpg

 

img0572800x600z.jpg

 

img0559800x600.jpg

 

img0550800x600.jpg

 

Także tak to mniej więcej wygląda, mam nadzieję, że się podoba :)

Link to comment
Share on other sites

Normalnie szacun za auto i pracę włożone przy nim. Takie auta powinny stać pod plandekami żeby je podziwiać i wyjeżdżać na weekendy aby każdy mógł zobaczyć jak dobrze może się zachować niemiecka technologia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.