KinceK Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tak to już jest jak człowiek znajdzie sobie nowe hobby już 3 ósemka, która trafiła w moje ręce - oprócz mojej były 2 wiśniowe, ale prawdziwa wisienka dopiero czekała. Auto było zaniedbane jak na klasyka, ale mój kolega jeździ nim na co dzień więc zdarza się. Trochę pogoda zmieniła mi kolejność prac więc po umyciu auta w deszczu(no dobra mżawce, ale zimno było) wziąłem się od razu za korektę lakieru, użyłem DJ Born to be mild, rękawicy megsa, 2 wiader i separatora, a na początek poszedł karcher. Makita + pasty 3M i pady 3M, a także na próbę ABW twardy z którego jestem bardzo zadowolony. Tuż przed podstawieniem auta były lakierowane zderzaki i od razu porysowane były nawet nie wiem od czego? Wydechy były robione autosolem Później wziąłem się za koła i nadkola. Koła Megs Hot Rimm Shine Megs Bug n tar Glinkowanie BH soft DJ Born to be mild lite Colli 476 Megs Endurance Nadkola Karcher APC Megs Aerospace 303 Protectant Silnik był myty APC i Megsem step I i II do silnika, który według mnie nic nie jest wart, APC lepiej usuwa, a jako dressing lepiej się spisuje Aerospace 303 Tutaj trochę wypolerowałem kolektory miejscami tam gdzie ochydnie psikneli tym zabezpieczeniem które nic nie daje poza ohydym pomarańczowym nalotem, to samo z przepustnicami. Wnętrze odkurzone przemysłową makitą, ale bez możliwości prania, za to ciąg ma niezły Wnętrze umyte APC Megsa, skóry(jest ich masa w CSI łącznie z deską) umyte lederzentrum clean soft jeszcze nie nałożyłem uv protect(chyba tak się nazywa?) Użyłem pędzli Race Glaze i Szczotki colorlock. Zpędzili jestem mega zadowolony. Na plastiki dressing Chemical Guys Migdałowy, to samo na uszczelki - łatwo się go aplikuje. Bagażnik i wykładzina APC Megs i Megsa do plam(też już nie pamiętam później uzupełnię) - z colą sobie nieźle radził. Jeszcze projekt nie skończony, bo uzupełniam jeszcze przy okazji części do tego samochodu, głównie spinki połamane plastiki i inne duperele, które zaginęły podczas eksploatacji, lub po prostu "nasi tu byli" Jak skończę to dodam foty z polerowania szyby, częściowego malowania skór i Także na razie to by było tyle...
bucky Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 piękne auto i piękna robota, widzę nakład pracy i trud włożony w odnowę auta, tylko pogratulować
SJake Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dobry samochód, dobra robota Miałem kiedyś w rodzinie takie auto 15 lat temu śliniłem się na jego widok i tak mi już zostało
hart88 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Tak jak z poprzednimi 8'mkami tutaj też bardzo ładnie.W końcu manual nawet.Fani 4 kółek dzisiaj oglądałem i też 8mke odnawiali
spooch Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Rarytas Praca rewelacyjna Więcej nie trzeba dodawać
Joshua121 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Auto świetne praca ekstra ! Wszystkie 8-mki mają takie małe hamulce ?
Tomeq631 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 850 na manualu to rzadkosc. A jak te ósemki wszystkie wyglądaja na tle antykorozyjnym??? Czy ''bierze'' je ruda??? Czy były konserwowane od nowosci???
KinceK Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Dzięki hart88 - w fanach 4 kółek oszukali, bo widziałem, że naprawili parę rzeczy, a w kosztorysie tego nie uwzględnili. Joshua121 - CSI ma wyjątkowo małe hamulce i jeszcze ta malutka piasta Tomeq631 - Z korozją nie ma najmniejszego problemu, ew. może coś wyjść w powypadkowych, ale to wina blacharzy. U mnie dopiero po 18 latach końcowe tłumiki poleciały. A tak nie mam nigdzie rdzy, ale widziałem ósemkę w której oryginalny lewarek wyrwał próg. Auto jako jedno z 11 kupione w Polsce w 91r. Także niejednego polskiego blacharza poznało.
Tomeq631 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 U mnie dopiero po 18 latach końcowe tłumiki poleciały Marzenie miec taką ósemkę jeszcze tak zadbaną. W zimie pewnie nie jezdziły??? Oczywiscie te twoje.
aro_77 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Moj ojciec ma AR145 z 1998 roku i ma nadal oryginalny wydech, auto nie jest garazowane stoi pod blokiem
m4rcyh Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 boska bryka, przydało by się kilka zdjęć w pełnej krasie. w okolicach Nałęczowa stoi niebieski metalik na jakimś szrocie, skoda patrzeć na tą furę stojącą w krzakach, może ktoś się zlituje...
kolargol Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 j.w. więcej zdjęć całego auta po korekcie piękna jest
Camel- Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Świetna praca! Wnętrze chyba najbardziej odczuło przemianę. Tzn ja bym się najbardziej zwnętrza cieszył. Niepotrafiłbym jeździć takim brudasem nawet w najgorszą zimę. Natomiast zewnętrze... a kto przeciętny tak dba o lakier? Dawaj kąbke, wiadro i szlaufa i myjemy PS. 1995 - cały wydech oprócz kata oryginalny
micha-ł Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Świetne auto...... praca też Pokaż daj zdjęcie całego po korekcie. Co do licytacji na wydechy: golf 1990 - cały oryginał, opel ascona 1987 - cały oryginał.... ale już gdzieś pierdzi.. w końcu ople to zgnilasy
marian Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 8er są super -zwłaszcza po dobrym wyczyszczeniu jak tu.
Radziu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Kincek Jakie miałeś stężenie (ratio) do mycia silnika i do nadkoli?
KinceK Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Kincek Jakie miałeś stężenie (ratio) do mycia silnika i do nadkoli? Tak na oko 1/6 - 1/7 i wg mnie to już jest mocno działający środek. Resztę zdjęć wrzucę po świętach jak będę kończył projekt.
KinceK Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Prace nad CSI dobiegają końca, nadal niestety czekam na części z Niemiec A auto po korekcie i nawoskowaniu wygląda tak, zarzucony Carbon i Wet look z Chemical Guys (nie pamiętam który - Julian wielkie dzięki za pomoc w tej kwestii). Jeszcze zostało kilka zakamarków do ogarnięcia Np nerki nie były psiknięte i plastiki od wlotów powietrza. Także tak to mniej więcej wygląda, mam nadzieję, że się podoba
Joshua121 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Naprawdę świetnie Fele elegancko pasują no i ogólnie autko marzenie
m4rcyh Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 lakier lustro, fajnie wygląda odbicie trawy. fura kosmos
Piciosz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 PETARDA : O chyba podjadę do PO pooglądać
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 żeby teraz właściciel zadbał o to odpowiednio a jak nie to po łapach za każdą myjnie bezdotykową i wycieranie po tym
SZyBA Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Normalnie szacun za auto i pracę włożone przy nim. Takie auta powinny stać pod plandekami żeby je podziwiać i wyjeżdżać na weekendy aby każdy mógł zobaczyć jak dobrze może się zachować niemiecka technologia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się