saintmc Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Co do zabezpieczenia plastików to własnie sobie przypomniałem że mam jeszcze VP Dionysus Trim Glitz. Trzeba to porównać z AG i PB. Jak tylko aura się zmieni zrobimy test na innym samochodzie
JacekKu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Stwierdziliśmy że spróbujemy oczyścić trochę komorę silnika, jako że nigdy tego nie robiliśmy to było idealne wyzwanie. W ruch poszło APC AG w różnych stężeniach i APC Meg’s-a, Decabit, szczotka i pędzelki. Decabit świetnie poradził sobie z olejem, smarem i tego typu zabrudzeniami, ale dopiero po oczyszczeniu wstępnym np. APC. Też się przymierzam do przeczyszczenia komory silnika. Czy zasłanialiście jakoś elementy wrażliwe w silniku ? Czy po porstu atmizer, rozpylenie APC, pędzelek, decabit i jazda a na koniec spłukanie wężem ? Czy ew. zamiennie można użyć AG Bumper Care jako dressing na plasitkowe elementy silnika ? Pozdrawiam
saintmc Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 tak na szybko, w skodzie komora sama w sobie plastikami zakrywa prawie wszystkie drażliwe elementy. czyszczenie przebiegało lekkie opłukanie bardzo małym ciśnieniem elementów ( uważając na aku, komputer etc.) Później APC 1:4 megsa pozostawione na chwilę by popracowało, pędzelki szczotki. Delikatne spłukanie wodą pod lekkim ciśnieniem. APC i Decabit do oczyszczenia miejsc bardziej brudnych (pokrytych smarem). płukanie jw. i na koniec elementy wrażliwe zostały opłukane wodą z opryskiwacza. Samochód przed odpaleniem pozostawiony w słońcu na 3h z maską otwartą w celu przeschnięcia. Później impregnacja plastików i elementów metalowych. czy AG bumper care się nada, szczerze, nie wiem jak sobie radzi z wyższą temperaturą. Myślę że powinien być OK, skoro ja stosuje go do grilla a tam jest chłodnica zaraz więc temperatury też dostaje, może nie tak dużej jak w komorze ale przecież kolektora nie będziesz smarował Teraz w weekend mieliśmy 2 skodę, tam nałożony został 303 aerospace, ładna satynka, nie wiem jak wyjdzie z wytrzymałością. Na zdjęciu jeszcze nie wyschło do końca. z lewej VP Trim Glitz z prawej 303 aerospace protectant. Środek tzw "próbka kontrolna" czyli nic
JacekKu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Dzięki, może się zmierzę Boję się po prostu, aby czegoś nie zalać itp co spowoduje spalenie np kompa czy uszkodzenie rozrusznika a wtedy kaplica. Żona mnie udusi. Czyli żadnymi foliami nie zasłanialiście ? Aku też nie trzeba odpinać Z tego co widziałem to mam masę syfu , piachu i soli na osłonach silnika od dołu pod silnikiem, leży sobie taka gruba warstwa i mnie wkurza W Toyocie (zdjęcie z netu, nie mam mojej) też jest sporo plastików.....
saintmc Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 łatwy do umycia, jak będziesz uważał z wodą czyli wiecej chemii a woda z opryskiwacza to powinno być OK
JacekKu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Łatwy ???? No to mnie pocieszyłeś. Na pewno muszę zdjąć te osłony od góry i wówczas jest lepszy dostęp. Acha no i chyba nie pryskać na gorący silnik ? Robić etapami lepiej czy spsikać całość APC np Megsa 1:2, odczekać i potem delikatnie pędzelkować i spłukiwać ?
saintmc Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Myślę że 1:2 to trochę za duże stężenie. Najlepiej 1:4. Na zimny silnik. Ja bym spłukał brud, później APC, odczekał z 10-15min, później szczotka. Spłukanie, i już małą szczotką i pędzelkiem oczywiście pod APC. Przydał by Ci się jakiś mocniejszy środek, np. SD Megs'a (do zanieczyszczeń drogowych), powinien usunąć większy syf. Tylko w tedy zamiast najpierw APC to SD Megsa i dopiero pod szczotkę i pędzelek APC. Jak nie masz SD to mogę Ci troszeczkę dać w prezencie. No i np. decabit na smar albo coś innego A i dolną osłone, wg mnie najlepiej zdjąć do mycia. A jak chcesz wszystkie plaskiki górne zdejmować (czy jest sens?) to będziesz już musiał elektronike zasłaniać dla wlasnego spokoju ducha. Jak bez zdejmowania to nie musisz zasłaniać, tak mi się wydaje. Uważaj na osłonę silnika, niektóre modele mają gąbkę wyciszającą pod spodem, byś przypadkiem jej nie odtegował bo przyklejenie jej z powrotem graniczy z cudem momentami.
JacekKu Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Będę robił zakupy u Mariusza to może kupię ten środek co piszesz (może ma testery ?) tylko jaka jest jego cała nazwa ? Niemniej dzięki za propozycję prezentu Decabit i tak będę kupował ew Iron X nie wiem co lepsze. Z góry to tylko takie trzy jakby panele plastikowe, nad aku, nad grilem i z lewej strony. Nic więcej tj osłony silnika na pewno bym nie ściągał. Zobaczę jeszcze. Dzięki za info , trochę Ci się wpakowałem w temat
saintmc Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2011 nie no spoko, jak by coś to wal śmiało w scs masz 250ml http://showcarshine.pl/101-meguiars-sup ... zenia.html ja kiedyś brałem galon. tylko już nie pamiętam gdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się