Jump to content

Mój pierwszy detailing:Jeep Cherokee 2,8 CRD 2008 45000km


jac56
 Share

Recommended Posts

Samochód generalnie zadbany, ale dopiero po zimowym przestudiowaniu forum i zakupach w forumowych sklepach zrobiłem generalne czyszczenie:

1 .Mycie na 2 wiadra:szampon PB + rękawica

2 .Nafta oświetleniowa w atomizerz to na smołę

3. Glinka Bilt Hamber soft

4. Ponowne mycie tym razem z APC Meg's i pędzelkiem-wszelkie zakamarki

5. Koła preparatem do felg K2+pędzelki

6. Silnik i komora silnika APC 10%

7. Plastiki wewn.+tapicerka+wykładziny-APC 1:15

7. Suszenie-MF CG

8. Polerka Silverline Silverstorm+pady Lake Country biały i czarny+PP SSR1

9. Cleaner DJ Lime Prime

10.Finish Care HiTemp Sealant x2 (3 dni między warstwami)

11.Prawy bok PB Sealant+carnauba

12.Plastiki na zewnątrz PB Trim Restorer

13.Plastiki wewn. PB Natural Look

14.Opony Nielsen Brilance

15. Zapach do wnętrz PB Pinacolada

16.Plastiki w komorze silnika PB Trim Restorer, gumy-Nielsen Brilance

17.Szyby (bez przedniej) X-Rain

img0686eo.jpg

 

img0688r.jpgimg0687wx.jpg

img0689t.jpg

img0689d.jpg

img0690oj.jpg

img0691jo.jpg

img0693m.jpg

img0694v.jpg

img0695wb.jpg

img0696u.jpg

img0697j.jpg

img0700uu.jpg

img0702as.jpg

img0705sq.jpg

img0710d.jpg

img0722ot.jpg

img0723t.jpg

Do bieżącej konserwacji używam PB QD+; PB S&G

Proszę o wyrozumiałość.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję wszystkim za pozytywny odbiór.

Rzeczywiście było sporo do ogarnięcia. Myslę-poświęciłem na całość ok. 3 dni-wnętrze zrobiłem tydzień wcześniej, potem było jeszcze trochę jazd.

Auto kupiłem w celu dojazdu nad trudno dostępne brzegi jezior-pływam na desce windsurfingowej i napęd na 4 z blokadą dyferencjału i reduktorem nie raz sie przydał.

W tym aucie składa sie na płasko przednie siedzenie tworząc długą platforme do przewozu masztów i żagli.

Często też ciągnę przyczepę.

Ale, generalnie w teren to nie jeżdżę (wiem co myslicie)

X-rain na przednią szybę-mam wrazenie, że wycieraczki mażą i widać gorzej (może to wina zużytych piór-tak miałem w starym aucie)

Odnośnie stanu lakieru-rzeczywiście było dobrze a SSR1 usunął delikatne swirle.

Dopiero teraz kupiłem IPA, ale na wszelki wypadek nie sprawdzam jak lakier wygląda naprawdę.

Próbowałem zetrzeć swirle samym DJ LP ale bez efektu. W ogóle, myślę cleaner po SS1 jest chyba niepotrzebny-lakier piszczy przy potarciu palcem jak mysz (ale chciałem wypróbować)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.