Gibon86 Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 Witam. Chciałbym sie przeszkolic w zakresie renowacji lakieru (polerka mechaniczna itp.). Prowadzę z ojcem dużą auto myjnię i chciałem poszerzyc zakres usług. Może wiecie gdzie można zdobyc jakieś podstawy? Wiadomo że można uczyc się na błędach ale wolałbym tego nie robic. Mając chociaż małą praktyke mógłbym zacząc na samochodach znajomych i dalej rozwijac swoje umiejętności. A może ktoś z was przyuczyłby mnie do tego oczywiście nie za free (tylko dobry fachowiec)? Lokalizacja w PL bez znaczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoDetailing Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Są firmy, które robią szkolenia, jednak wydaje mi się, że wystarczająco dużo wiedzy może przekazać Ci, któryś z Forumowiczów. Potrzebne będzie Ci sporo praktyki zanim dotkniesz samochodu klienta. Musisz być pewnym, że to co będziesz robił, przyniesie pełne zadowolenie klienta i twoje. Jeden z kolegów chce zrobić podobnie, jego ojciec prowadzi myjnię i chcą poszerzyć usługi o renowację lakieru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 ze swojej strony mogę Ci zaoferować możliwość pomocy i podglądania( i pytania) podzczas jakiegoś z moim projektów. z pewnością jest sporo osób, które nie znoszą pracy z kimś przyglądającym się, mi jest to obojętne akurat, poza tym lubię się dzielić wiedzą. najprawdopodobniej na przestrzeni miesiąca będę się zajmowł autem, od którego zaczęła się moja przygoda z polerowaniem, są na nim wszelkie rodzaje usterek lakieru jakie można sobie wymarzyć, co połączone z niska wartością auta daje wspaniały materiał do treningu. jeśli uda mi się ustalić koknrety, dam znać. alternatywną drogą jest kupienie sprzętu sugerując się poradami forumowiczów i uczenie się na pojedyńczych elementach pozyskanych ze szrotu, choćby. taka metoda jest bardzo dobra, bo zdobywasz doświadczenie. wielokrotnie już na forum wspominałem o takim pomyśle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej10 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 alternatywną drogą jest kupienie sprzętu sugerując się poradami forumowiczów i uczenie się na pojedyńczych elementach pozyskanych ze szrotu, choćby. taka metoda jest bardzo dobra, bo zdobywasz doświadczenie. wielokrotnie już na forum wspominałem o takim pomyśle. Ewentualnie można kupić angola bez prawa rejestracji i się nad nim pastwić. Potem na allegro i z głowy. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 To ja się bym Julian zgłosił, bo jak na razie to z moim autem Cisza. Ja mam bode od 405 więc można na elementach testować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 możesz przeszkolić się w dawnym Smart Plusie (obecnie S-Plus) ale jeden dzień szkolenia kosztuje kosztuje 550 zł netto. Troszkę przepłacone ale byłem napalony na zdobywanie wiedzy i doświadczenia. Tak, jak mówią koledzy, najlepiej uczysz się na starych "rupieciach"....najlepiej podjechac na szrot po maskę za 15 zł i jeździsz po lakierze ile chcesz :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
metys Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 nie jestem pewien czy S-plus to dobre rozwiązanie. Ta sieć jest nastawiona na troszkę inny zakres usług, a "detailing" jako taki muszą mieć w ofercie, żeby być konkurencyjnymi. Swoją robotę robią bardzo dobrze, ale jeśli chodzi o szkolenia z "naszej" dziedziny to myślę, że na forum znajdziesz bardziej doświadczone osoby. Druga sprawa... nieważne ile się nie na słuchasz, ile nie przeczytasz, to i tak nie zastąpi 2-3 dni praktyki u boku pro detailera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 zgadzam się całkowicie, że kilka dni z "prawdziwym" detailerem jest najlepszą szkołą, jaką można sobie zafundować. Również potwierdzam, że są nastawieni na troszkę inne usługi, np zupełnie w swojej ofercie nie uznają zabezpieczenia lakieru w postaci wosków, na co detailerzy kładą chyba główny nacisk, prawda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
metys Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 nie uznają zabezpieczenia lakieru w postaci wosków, na co detailerzy kładą chyba główny nacisk, prawda? prawda prawda bez dobrego zabezpieczenia cały proces nie ma dużego sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Mialem niedawno podobny dylemat, ale sam zaczalem probowac, kombinowac czytajac fora zagraniczne i jakos powoli sie czlowiek uczy. Daleko mi do doskonalosci, ale jednak warto samemu poprobowac - praktyka to najlepszy nauczyciel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibon86 Posted October 11, 2009 Author Report Share Posted October 11, 2009 Szeryf i dokładnie czego ciebie uczyli w S-plusie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m1chal Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Również potwierdzam, że są nastawieni na troszkę inne usługi, np zupełnie w swojej ofercie nie uznają zabezpieczenia lakieru w postaci wosków, na co detailerzy kładą chyba główny nacisk, prawda? hmm bylem dzisiaj na rozmowie w sprawie pracy w tej firmie i sie z ciekawosci o to zapytałem... no i szef odpowiedział mi, że czemu mieli by nie używać no i używają wosków Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now