Sucre Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 Witam Chciałbym zaprezentować delikatny treatment samochodu nad którym miałem wielką przyjemność ostatnio popracować. Samochód swoją drogą na prawdę niesamowity, dający nieopisaną radość z jazdy, wspaniały dzwięk silnika, przyspieszenie i elastyczność wgniatająca w fotel w pełnym zakresie obrotów. Autko z innej planety Samochód świeży, lakier w stanie bardzo dobrym, delikatne swirle i troszkę asfaltu, który na białym kolorze bardzo widać. Felgi dosyć mocno zapuszczone pyłem z klocków, końcówki wydechu również straciły swój blask. Użyte środki: Szampon: Nielsen Glinka: Bilt Hamber Odżywka: Zymol HD Cleanse Wosk: Zymol Carbon Plastiki zewnętrzne: APC Nielsen; AG Bump Care Felgi i opony: APC Nielsen, VP Billbery, Meguiar's Endurance Quick Detailer: CG Pro Detailer Końcówki wydechu: Autosol Niestety pogoda dziś uniemożliwiła zrobienie fajnych zdjęć ale mam nadzieję że w najbliższym czasie "modelka" doczeka się ładnej sesji.
guerilla99 Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 fajnie wyglada......super robota......numer 1 na mojej liscie zakupów, zwlaszcza w tym kolorze Frozen White P.S. A czy on przypadkiem nie stal na allegro ostatnio bo pamietam ze jeden byl z czestochowy
musi_no1 Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 Dobra praca! Efekt zdecydowany;) Sam miałem przyjemność pracować z białym Rs'em Felgi trudne w doczyszczeniu ale to sama przyjemność.
gruby_RS Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Projekt obejrzalem z ciekawoscia i uwaga, rozkodowujac moj login, domyslacie sie dlaczego mysle ze wiecej uwagi nalezaloby sie poswiecic koncowkom wydechu, brakuje tez zdjec elementow "piano black" pod halogenem. Wg moich doswiadczen sa bardzo trudne do idealnego utrzymania, hologramy i minimalne ryski (schodza samym cleanerem, ale jednak) pojawiaja sie gdy zblizam sie z gabka na mniej niz 10cm Czy robiles cos pod maską? Przez wloty na masce podczas kazdego mycia dostaje sie tam woda i powoduje zacieki, ja przy kazdym myciu susze MF i QD elementy pod maska. Na koniec dodam ze zdjecia oddaja jakies 20% wygladu auta live A soundtrack to juz inny temat . Pzdr
Sucre Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 gruby_RS końcówki wydechu można by potraktować filcem z pastą ale nie miałem takowego pod ręką ale myślę, że w porównaniu do tego co było to i tak wyglądają o niebo lepiej Elementy piano black rzeczywiście trudne w utrzymaniu, widać na nich wszystko ( owady, rysy, odbicia ) ale odzyskały swą naturalną czerń. Silnikiem się nie zajmowałem, mam lekką awersję do lania wodą po silniku. Fakt, fotki nie oddają nawet w małej części wrażenia jakie robi ten samochód.
guerilla99 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Sucre, Oj robi wrazenie, biel trudna do oddania zwlaszcza w taka pogode Propozycja dla wlasciciela nich zalozy chlapacze bo bedzie mial nieladne zarysowania na nadkolach juz widzialem kilka takich na forum rsa uk
hart88 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Świetne jest to auto i chętnie bym przygarnął takiego w tej ciekawej zieleni.Efekt po myciu odsłania prawdziwe piękno fury.A co do pyłu na felgach od klocków to w takim aucie pare km po myciu będzie to samo na takich zaciskach
jodan Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Myślę, że chlapacze do takiej fury pasowały by jak świni siodło. Sam mam u siebie chlapacze wiec nie to żebym bym przeciwnikiem ich zakładania, ale wydaje mi się, że nie każdym samochodzie można sobie pozwolić na takie ulepszenia.
DJ Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Fajnie wyszlo śruby zabezpieczajace slabej jakosci koroduja
daniels Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Fajna relacja, brakuje trochę zdjęć szczegółowych, tak się zastanawiam nad carbonem na moje białe auto (przyda się głównie do służbowej czarnej octavii) i wątpliwości niestety mi nie rozwiałeś fotkami co do samego auta miałem okazję przjechać się już jakiś czas temu i nawet to jedzie
Sucre Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Stężenie 1:4, gdzieniegdzie osad został ale tutaj chyba coś mocniejszego by się przydało... daniels81 z fotek "po" nie jestem zadowolony no ale z pogodą nie wygrasz Co do Carbona to polecam, bardzo przyjemnie się z nim pracuje. Nakłada się jak masełko i nie ma problemu z polerowaniem.
damian Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Przy takim to pewnie sama przyjemność
miHoo79 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Auto fajne po pracy, jedna uwaga metalowa obejme pedzelka owin np. tasma izolacyjna bo przez chwile nieuwagi mozna narobic balaganu..
SZyBA Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Bardzo ładne auto. W tym kolorze rzadko spotykane ale również bardzo śliczne. Poprostu gratka dla miłośników Fordów Od kiedy powstał focus RS podobał mi się.
Administrator AreK Opublikowano 27 Marca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Najpiękniejszy Focus w najpiękniejszym kolorze.
lukwawa Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Fajna praca i relacja zdjęciowa udokumentowana przy ciekawym aucie Projekt obejrzalem z ciekawoscia i uwaga, rozkodowujac moj login, domyslacie sie dlaczego Paweł-Twój RS jest w jedynym słusznym kolorze dlatego wychodzi ładniej na zdjęciach :)Czekam na jakieś następne spotkanie na którym się pojawisz, żeby uwierzyć, że FWD+300 kilkaPS daje radę
jagmar Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Najpiękniejszy Focus w najpiękniejszym kolorze. wolałbym pomarańczowy a praca ciekawa
Administrator Evo Opublikowano 27 Marca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 A ja RS 500, gdzie po zdjęciu czarnej folii mielibyśmy ładny czarny lakier
uri90 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 wolałbym pomarańczowy pomarańczowe wychodziły st-ki
guerilla99 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 Najpiękniejszy Focus w najpiękniejszym kolorze. wolałbym pomarańczowy a praca ciekawa pomaranczowy to ST RS500 Boski matt
uri90 Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2011 a ja zielonego taki jak kawasaki zielony na rs-ie jest zupełnie inny niż na kawasaki to dwa całkowicie inne kolory nie da się opisać koloru rs-a jako "zielony" po prostu trzeba zobaczyc go w sloncu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się