Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć,

 

Auto odebrałem właśnie z lakierni. Do zrobienia mam delikatną korekcję oraz przygotowanie pod wosk i oczywiscie woskowanie. Okazuje się że musze ciut dłużej poczekać na Concorso (ok 2 tyg), a ten wosk chciałem założyć. Mam w tym tygodniu torchę czasu i pewne rzeczy chętnie bym już wykonał, potem jednak auto może trochę jeździć i nie wiem czy to nie spieprzy efektu. Oto opcje:

 

-nic nie robić dopóki nie przyjdzie wosk, wtedy robic wsio zgodnie z prawidłami podczas jednego postoju auta. szkoda tylko czasu, który mógłbym już poświęcić

-wykonać korekcję, na skorygowany lakier położyć red mist i jeździć, potem jak przyjdzie wosk to mycie, IPA cleaner fluid i wosk. pytanie czy ta jazda nie posuje efektu korekcji z lakierem zabezpieczonym tylko mistem. Mam jeszcze jakiegoś sealant aturtla clear vue, nie wiem tylko jak go potem ściągać.

 

Co radzicie?

Posted

Opcja korekta teraz + Red mist jest ok :) Sealant sobie poradzi z tym czasem i zabezpieczy lakier (no ale nie przed rysami) z pewnością nic nie ppsuje , potem jak dojdzie Swiss Vax po skontrowaniu stanu lakieru ewentualnie poprawił bym koretke jakś jedną dwoma rundami cleaner fluid no i SwissVax Concorso .

Posted

ja bardzo nie lubie robić auta "na raty". wolę posiedzieć do 2 w nocy i zrobić wszystko od razu. ale to akurat moje osobiste preferencje.

Jeśli zaś chodzi o efekt, to myślę, ze opcja 2 w niczym nie zaszkodzi. po zrobionej korekcji zabezpiecz auto "tymczasowo", potem najlepiej by bylo przejechać je glinką, cleanerem i nakładać docelowy wosk.

Posted

Nie można by zamienić tej glinki na IPA? Zawsze to mniej roboty a funkcję powinno spełnić.

 

P.S. Nie cierpię robić na raty, tak samo ;-)

Posted

No doobra.....mycie Megsem NXT i IPA powinny sprawę załatwić, potem wejdzie cleaner fluid więc onyx musi po czymś taki zejść, prawda?

Posted
Nie można by zamienić tej glinki na IPA? Zawsze to mniej roboty a funkcję powinno spełnić.

Dokładnie :) Pomysł z usuwaniem wosków glinką jest co najmniej słaby.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.