m1chal Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 da się coś z tym zrobić? jakoś oczyścić, wypolerować?
Adiq Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 podpinam się pod temat. Na samych koncówkach mamy do czynienia z wżerem. Swoje czyściłem szczotką palcową na wiertarce, później tempo, efekt taki sobie czekam na pomysły
sq8shq Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 autosol, blue-b-gone i tym podobne srodki do polerowania aluminium. Niestety koncowki wydechu nie idzie jakos specjalnie pozniej zabezpieczyc (wosk nie wytrzyma takiej temp) wiec zostaje powtarzania procesu co pewien czas. Normalnie recznie idezie to wypolerowac, przed sama polerka mozna posilkowac sie papierem sciernym o kilku roznych gradiacjach, wtedy sama polerka pasta pojdzie bardziej gladko.
Adiq Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 końcówki są z nierdzewki, puszka wydechu z aluminium. I nie mamy tu do czynienia z gładką powierzchnią z uwagi na wspomniane wżery.
m1chal Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 polerka autosolem to na stożek filcowy np co?
sq8shq Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 końcówki są z nierdzewki, puszka wydechu z aluminium. I nie mamy tu do czynienia z gładką powierzchnią z uwagi na wspomniane wżery. ale to ze koncowka nie jest z aluminium nie przeszkadza w uzyciu srodkow do polerowania aluminium - sprawdzaja sie bardzo dobrze w tej materii jak wspomnialem mozesz sie wczesniej posilkowac papierem sciernym celem wyrownania powierzchni oraz zadarcia wiekszych zanieczyszczen.
zmstr Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Takie końcówki to jest max 2 godziny pracy. Woda plus papiery różnej gradacji ze stopniowym przechodzeniem aż do 2500 (ja u siebie bez dużych wżerów zacząłem od 800) na koniec środek do polerowania aluminium na filc na wiertarkę i robi się lusterko. Minusem jest to, że taki efekt jest nietrwały - całą zimę auto przestało w garażu bez opieki i końcówki okrył brązowy rdzawy nalot przez ten czas
Lukas G Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Tak jak zmstr pisze. Im wieksze ubytki w metalu tym mniejszej garadacji papieru trzeba uzyc. Nic innego sensownego nie wymyslisz, niestety trzeba takie koncowki odpolerowac przy kazdym myciu bo chwila jazdy w deszczu i juz jest brazowy nalot.
sq8shq Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 teoretycznie mozna by bylo pociagnac koncowke lakierem zaroodpornym, ale to juz nie bedzie lustro tylko taki srebrno-siwy mat wyjdzie.
DAMIAN1991 Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Wydaje mi sie ze zeby ładnie zrobic tego typu końcówke to przydała by sie wełna metalowa...
Yogi Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2011 Jako że nie dostanie się końcówki na moją rurę musiałem sam ją wyprowadzić ja robiłem papierem ściernym od 400 do 2500 (od chyba 2000 już pracowałem z wodą) i po tym autosol (tworzy jakąś powłokę przez co woda lepiej spływa i tworzy się jeszcze lepszy efekt) po zimie tragedii nie ma, lustro jest ale porysowane, wystarczy przelecieć papierkiem z wodą i autosolem aby odświeżyć i będzie ok niestety miałem wżery, i nie chciałem tak ściąć żeby z rury została bibuła po użyciu druciaka na wiertarce: (efekt bardzo nietrwały za chwilę rura odbarwiła się) po wypoleraowaniu papierem 400-2500 + autosol: (długotwały efekt)
Adiq Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 ładnie wyszło, u mnie wżery są trochę głębsze ale już wiem że polece papierem i finisz pastą, dzięki
Yogi Opublikowano 26 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2011 ładnie wyszło, u mnie wżery są trochę głębsze ale już wiem że polece papierem i finisz pastą, dzięki tylko kup odpowiednią pastę jak np autosol (ok 10zł) do polerowania alu i metali bo tempo itp to słaby pomysł
Borek Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Panowie wczoraj skapitulowałem przy ogarnianiu koncówek w tatowozie golf gti czyli taki kształt całe to wywinięcie przy wylocie jest czarne od sadzy. Próbowałem decabitem (ładnie zeszły kropki po bokach ale wylotu nie ruszyło), benzyną, rozpuszczalnikiem, Attackiem, Specem, płynem do usuwania sadzy z szyb kominkowych, pastą polerską do metali na trzpieniu filcowym na wiertarce - cos tam zeszło ale bez szału, poza tym boje się że ta chromowana powłoka przy takim tarciu ucierpi. Czym jeszcze próbować?
SewerynD Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Tia... chrom papierem ściernym ... Filc + pasta i próbuj do skutku, to tak jak z lakierem w sumie, jeden przejazd nie wystarczy. Ewentualnie pokombinuj z różnego rodzaju pastami.
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Ja u siebie w a4 tdi polerowałem najpierw zgrubnie papierem o gradacji 600, potem wykańczałem filcem i pastą do polerowania nierdzewki "PP-50" dokładnie tą http://allegro.pl/pasta-polerska-pp-50- ... 52149.html Pasta jest świetna, końcówka zamienia się w lustro nawet po tak grubym papierze jak 600. U mnie niestety wżery są tak głębokie na końcu że będę musiał obciąć jakieś 10 mm końcówki, ale i bez tego wygląda super. Zaraz wrzucę jakieś foto z komórki
Borek Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Gdyby to była lita nierdzewka to też poleciałbym papierem i nie zadawał głupich pytań... A to na 90% jest jakaś powłoka, którą mam wrażenie że w jednym miejscu przetarłem(filcem) więc szukam metody chemicznej
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 U mnie końcówka w tdiku była właśnie pokryta czymś aluminiowo podobnym, pod spodem była nierdzewka. Chemicznie może płynem do mycia silników ? Powinno doczyścić. Jak u mnie osłonę silnika doczyściło to taką końcówkę bez problemu
SewerynD Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Gdyby to była lita nierdzewka to też poleciałbym papierem i nie zadawał głupich pytań...A to na 90% jest jakaś powłoka, którą mam wrażenie że w jednym miejscu przetarłem(filcem) więc szukam metody chemicznej Generalnie możesz mieć już przepalony materiał i nic nie zrobisz.
lukas0007 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 U mnie końcówka w tdiku była właśnie pokryta czymś aluminiowo podobnym, pod spodem była nierdzewka. Chemicznie może płynem do mycia silników ? Powinno doczyścić. Jak u mnie osłonę silnika doczyściło to taką końcówkę bez problemu mysle ze do czyszczenia chemicznego moze byc dobry cleaner citrus 3M, swietnie odtluszcza i czysci (jak by ktos chcial to mam do sprzedania)
Forest Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Panowie czym potraktować taki 3 letni wydech.
malkolm Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Panowie czym potraktować taki 3 letni wydech. proponuję przeczytać kilka postów wyżej i będziesz miał przynajmniej kilka wersji tego co z tym możesz zrobić,
yukon Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Forest myślę, że to powinno Ci pomóc klik na samym dole...
Forest Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2011 Forest myślę, że to powinno Ci pomóc klik na samym dole... Tylko niewiem czy aż chcę taki chrom. Najwyżej zostanę przy papierze 1000 i spoleruje pastą, ale pastę zamierzam kupić Autosol Metal Polish, będzie dobra ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się