KaczorRK Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Witam. Przedstawiam efekty pracy na autem znajomego. Pacjent to Peugeot 306 z 1999r. Lakier w kiepskim stanie. Mnóstwo drobnych rys, głębszych też nie brakowało. Elementy szpachlowane i malowane. Pękająca szpachla. Kupę smoły na bokach (zeszła po glince) i dziwnego poprzyklejanego paskudztwa na masce, dachu i klapie bagażnika, które ciężko było usunąć nawet po potraktowaniu Poorboy’s Bug Squash. Celem zabiegu było odświeżenie i przywrócenie lakieru do możliwie dobrego stanu, dlatego też nie walczyłem z każdą rysą do końca. Czas pracy ok.12h. Użyte środki: 3M Fast Cut Plus Meguiars 205 Pady 3M: zielony i żółty Car Lack 68 Nano Systematic Care Werkstat Acrylic Jett Trigger Stan lakieru po umyciu i glinkowaniu: Klapa bagażnika Tylny błotnik Drzwi Pękająca szpachla na drzwiach Maska Tak wyglądał lakier na całym aucie. Po korekcie nałożyłem CL NSC a następnie Werkstat AJT. A to, co udało się osiagnąć:
bąku Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Efekt super Szpachla na drzwiach nie pęka tylko z tego co widać to siadła poprostu Mam pytanko jakiej mocy masz halogen i ile czasu zajęła Ci praca nad autkiem
KinceK Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Ale masakra była, zupełnie inny wóz
gruby_RS Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 i o to chodzi, nawet jesli nie ma korekty na 100,00 % to jest inny samochod. 50/50 miazga!
Tygrysek3005 Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Pięknie się patrzy na efekty takiej pracy, przy takim samochodzie.
Sebastian Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Ładnie wygląda , efekt nieporównywalny z pierwotnym wyglądem
MyszaKr Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Właśnie takie 50/50 lubie. Wtedy mogę pokazać kobiecie po co tyle kupuje tych kosmetryków Super praca
rogo Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Wtedy mogę pokazać kobiecie po co tyle kupuje tych kosmetryków co za czasy żeby się z kobietą licytowac na ilości posiadanych kosmetyków a projekcik bardzo fajny, takie z ratowanie aut nie pierwszej młodości lubię najbardziej
Sprinter Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Wtedy mogę pokazać kobiecie po co tyle kupuje tych kosmetryków co za czasy żeby się z kobietą licytowac na ilości posiadanych kosmetyków a projekcik bardzo fajny, takie z ratowanie aut nie pierwszej młodości lubię najbardziej To jest bardzo poważna sprawa Nieraz muszę moją kobietę na zakupy zabrać, żeby nie marudziła jak kolejna paczka przychodzi Samochodzik świetnie wyszedł
Borek Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Foty z odbitymi konarami drzew świetnie prezentują lakier po korekcie. Nieraz muszę moją kobietę na zakupy zabrać, żeby nie marudziła jak kolejna paczka przychodzi ja stosuje czasem myk taki, że niby zamawiamy w 2-3 osoby na spółę i tylko 1 czy 2 buteleczki są moje w tej paczce
daniels Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 efekt konkret, pogratulować efektu
Justyna Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 zupełnie inne auto, a te 50/50 powala
KaczorRK Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Efekt super Szpachla na drzwiach nie pęka tylko z tego co widać to siadła poprostu Mam pytanko jakiej mocy masz halogen i ile czasu zajęła Ci praca nad autkiem Dzięki. Halogen ma moc 350W. Czas pracy ok.12h.
bbarti Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Wspaniały efekt, Normalnie szok Drugi żywot Pug'a. Gratuluje
Piciosz Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 No b. ładnie wyszło. Lakier w strasznym stanie był, a wyszło całkiem przyjemnie. Swoją droga ładny kolor.
Mazder Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Niebo a ziemia, zupełnie inne auto.
Masta Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Mega różnica Ja bym na twoim miejscu wpierw przejechał go 105 a potem 205
Mazder Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Z opisu wynika, że zamiast #105 był 3M FastCut+.
zmstr Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Efekt powalający Lubię bardzo patrzeć na dawanie nowego życia jak ktoś wyżej napisał, takim autom, które są popularne na naszych drogach i trochę już przeszły Mierzyłeś może ile µm cię ta praca kosztowała? Bo przymierzam się w weekend do 206 która ma miejscami podobne zarysowania jak ta 306
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się