Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Zaczynam pracę przy Alfie Romeo 147 1.9JTD M-Jet Tourismo Internazionale(TI) Pierwsze dostałem felgi letnie do doprowadzenia ich do stanu,cały proces car detailingowy pod koniec marca …Felgi porysowane i w niektórych miejscach widać malowanie po prostowaniu Ale do rzeczy..Użyłem: -Karcher K7.85+pianownica -Bilberry Safe Wheel Cleaner 1:5 -Nielsen Tar&Glue remover -glinka BiltHamber + jako lubrykant woda+kropla szamponu -AG SRP -PB Wheel Sealant i na góre FK Pink -szczotki,pędzelki,fibry,Janki STAN PRZED Pomocnicy W pianownicy zmieszane Bilberry z Surfex HD Pianowanie i pędzlowanie i szorowanie Po spłukaniu Usuwanie asfaltu Umyte przed glinowaniem Usuwanie kleju po odważnikach Przed Po Glinkowanie Wżery nie dające się już usunać… AG SRP + woskowanie Polerowanie i Efekty Cała reszta auta pod koniec marca Mat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senz Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Muti wszystko fajnie. Podoba mi się ilość zdjęć Ale dlaczego kładziesz felgi zewnętrzną stroną na kostkę, paletę i stół ? Ja rozumiem, że wzór felgi może być taki że ramiona nie dotykają ziemi i że opony mają rant ochronny ale lepiej je kłaść na jakieś wycieraczce niż na kostce a nie narobić sobie potem dodatkowej roboty Wiem że to nie felgi Lorinser'a czy Work'a ale narobisz sobie nawyków a nie wiadomo jakie Ci się auto trafi w przyszłości Pozdrawiam i czekam na dalszą relacje s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Muti wszystko fajnie. Podoba mi się ilość zdjęć Ale dlaczego kładziesz felgi zewnętrzną stroną na kostkę, paletę i stół ? Ja rozumiem, że wzór felgi może być taki że ramiona nie dotykają ziemi i że opony mają rant ochronny ale lepiej je kłaść na jakieś wycieraczce niż na kostce a nie narobić sobie potem dodatkowej roboty Wiem że to nie felgi Lorinser'a czy Work'a ale narobisz sobie nawyków a nie wiadomo jakie Ci się auto trafi w przyszłości Pozdrawiam i czekam na dalszą relacje s. Masz rację,ale zanim położyłem je tak upewniłem się ,że nie będą dotykały przykładając deskę od góry..Ramiona są wklęsłe,a dodatkowo opona ma "rim protector"a W touranie letnie mam takie co odstają i je kładłem na gumową wycieraczkę,także bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Felgi jak nowe na ostatniej fotce przydał by się dresing na oponce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 a niechciałeś strzelić an nich polerki jakąś lekką pastą? SRP na felgi hymm smiałe posunięcie, boje sie że szybko odparuje z felg a znim nałozony na niego wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Przez zime na toyocie SRP pod lusso bardzo dobrze się trzymało i do tej pory trzyma od hmmm konca grudnia...Także tragedii nie będzie tym bardziej,że to lato.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Czekam na dalsze relacje z prac bo zapowiada się obiecująco Dobra robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eFeN Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 z ciekawości czym nakładałeś tego tar removera jakiś atomizer czy pędzelek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 super widać, że sporo pracy włożyłeś różnica przed i po ogromna gratulacje czekam na dalszy ciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar01 Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Fajna praca, ale to powinno raczej iść do działu 'felgi i opony' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Fajny efekt i jeszcze lepszy garaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soyekk Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dobre wsparcie na wiosenny detaling widać pod schodami czekamy na resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek147 Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 bardzo ładnie je wyprowadziłeś. Tak w ogóle to najładniejszy wzór felg dla tej Alfy. Czekam na relację z prac nad samym autkiem, tym bardziej że mam podobne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 z ciekawości czym nakładałeś tego tar removera jakiś atomizer czy pędzelek ? Atomizer+pędzelek... Fajna praca, ale to powinno raczej iść do działu 'felgi i opony' Nie sądzę,bo napisałem,że jest to pierwszy etap całego procesu,który będzie pod koniec miesiaca.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golono Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Jeszcze jakiś dressing na opony i byłoby Cudnie Super robota! Czekam na dalsze prace z Alfą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Jeszcze jakiś dressing na opony i byłoby Cudnie Super robota! Czekam na dalsze prace z Alfą Dressing będzie oczywiście,ale dopiero na aucie,bo jakiś mądry wulkanizator na boku opony napisał markerem białym i będę musiał zmywać to,a chce wiedzieć gdzie które idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 W jaki sposób usunąłeś klej po odważnikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 W jaki sposób usunąłeś klej po odważnikach? Mam taki swój patent najpierw tar& glue,a później zatyczką(pokrywką,zamknięciem od puszek) od aerozoli zdzieram rantem to co grube,a jak już zostanie sam klej to znowu T&G i mocne tarcie fibrą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dkk Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ładna praca, czekam na więcej zdjęć Jak Ci się pracowało Bilberry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ładna praca, czekam na więcej zdjęć Jak Ci się pracowało Bilberry? Bardzo jestem zadowolony:) Nawet dość mocno rozcieńczony bardzo fajnie myje.jakoś tak przyjemniej mi się pracuje wiedząć,że tak tanio wychodzi przy 5L i można dużo psikac i dokładnie myć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uri90 Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 uwielbiam czyste felgi w ogóle wg. mnie felgi w aucie to podstawa dobra robota czekam na dalszą część Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eFeN Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 bo czyste felgi to tak jak czyste buty u eleganckiego dżentelmena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Gratulacje. Widać trochę czasu spędziłeś przy felgach. Ciekawie zapowiada się project przy aucie Bardzo dobra fotorelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muti Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Widać trochę czasu spędziłeś przy felgach. W sumie coś około 7 godzin na same felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 I to się nazywa pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się