Jump to content

Polerki pneumatyczne


sirtrojan

Recommended Posts

Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne?

Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne.

Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne?

Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne.

Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami?

 

Akurat z polerką nie miałem do czynienia, ale ze szlifierką i mogę się podzielić liczbami z Tobą. Posiadam kompresor 2-tłokowy Gudepol ze zbiornikiem ~300l, szlifierka teoretycznie zużywa ~270l/min. Przelicznik masz dość prosty, sprężarka musi chodzić praktycznie non-stop co niezbyt lubią tłokowe kompresory. Narzędzia pneumatyczne są spoko rozwiązaniem jak masz śrubową sprężarkę.

Link to comment
Share on other sites

Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne?

Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne.

Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami?

 

Akurat z polerką nie miałem do czynienia, ale ze szlifierką i mogę się podzielić liczbami z Tobą. Posiadam kompresor 2-tłokowy Gudepol ze zbiornikiem ~300l, szlifierka teoretycznie zużywa ~270l/min. Przelicznik masz dość prosty, sprężarka musi chodzić praktycznie non-stop co niezbyt lubią tłokowe kompresory. Narzędzia pneumatyczne są spoko rozwiązaniem jak masz śrubową sprężarkę.

 

Patrząc na datę, kiedy pytanie zostało zadane, Twoja odpowiedź na pewno niezmiernie pomoże zainteresowanemu :D

Link to comment
Share on other sites

Patrząc na datę, kiedy pytanie zostało zadane, Twoja odpowiedź na pewno niezmiernie pomoże zainteresowanemu :D

 

Nawet nie zwróciłem uwagi :)

Ale może pomoże innemu potencjalnie zainteresowanemu :)

Link to comment
Share on other sites

Pit_Krk, zainteresowania narzedziami pneumatycznymi nie brakuje, post jak najbardziej oddający zasadność zakupu takiego urzadzenia, a co najbardziej z niego merytoryczne, poparty doświadczeniem. Jak stary by nie był, odpowiada na wiele pytań zadawanych na forum w kilku tematach. Nie widzie powodu do wytykania daty, a wrecz przeciwnie, fajnie że ktoś nie powiela, a odpowiada ;)

 

Ten przypadek nie dotyczy tylko i wyłącznie polerek, ale także szfiierek, kluczy, pistoletów i wszelkiego rodzaju urządzeń pneumatycznych przeznaczonych do pracy ciągłej. Innymi słowy, można pomalować element kompresorem 50L, albo odkręcić koła kluczem z kompresorem 25L, ale jak masz zamiar robić to sprawnie, daj sobie spokój bez "śruby".

Link to comment
Share on other sites

Nie widzie powodu do wytykania daty, a wrecz przeciwnie, fajnie że ktoś nie powiela, a odpowiada

 

Ja nic nie wytykam :P

Gdyby kolega po prostu napisał post w temacie, nawet bym nie pisnął. Tu jednak była odpowiedź na pytanie sprzed blisko czterech lat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 3 years later...

Pneumatyka cały czas jest niezbędna w warsztatach, bo przede wszystkim jest niezawodna na dłuższy czas eksploatacji. Jeżeli kolega chce zawodowo robić detailing, to narzędzia pneumatyczne na pewno będą dobrym rozwiązaniem w jego przypadku. Należy brać pod uwagę to, że takie rozwiązanie nie należy do najtańszych, bo musi zwrócić uwagę zakupu przede wszystkim zasilacza, czyli kompresora o dobrych parametrach.. Wystarczy zobaczyć tutaj: https://www.pneumat.com.pl/kompresory_tlokowe_kompresory_srubowe, ceny za sam olejowy kompresor o pojemności 50L zaczynają się od 400/500 zł.. A to dopiero minimum! Przyda się przynajmniej 150/200 l zbiornika jeśli cokolwiek chce się coś robić przy aucie 😛 Śrubowe według mnie to zbyt kosztowna inwestycja, szczególnie że trzeba dokupić jeszcze urządzenia pneumatyczne, węże, zestaw do lakierowania itp... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.