sirtrojan Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2011 Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne? Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne. Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami?
miki Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2011 sirtrojan, Do tego jest potrzebny KOMPRESOR, a nie kompresor
sirtrojan Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2011 oki to w jakimś stopni rozwiązuje mój dylemat ;P
matjaw Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2014 Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne?Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne. Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami? Akurat z polerką nie miałem do czynienia, ale ze szlifierką i mogę się podzielić liczbami z Tobą. Posiadam kompresor 2-tłokowy Gudepol ze zbiornikiem ~300l, szlifierka teoretycznie zużywa ~270l/min. Przelicznik masz dość prosty, sprężarka musi chodzić praktycznie non-stop co niezbyt lubią tłokowe kompresory. Narzędzia pneumatyczne są spoko rozwiązaniem jak masz śrubową sprężarkę.
Pit_Krk Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2014 Czy warto się pakować w polerki pneumatyczne?Miałem kupić kompresor, zestaw do lakierowania, pompowania kół, wkręcania/wykręcania nakrętek itp więc rozwiązanie z polerką pneumatyczna wydaje się być rozsądne. Jakie macie doświadczenia z takimi urządzeniami? Akurat z polerką nie miałem do czynienia, ale ze szlifierką i mogę się podzielić liczbami z Tobą. Posiadam kompresor 2-tłokowy Gudepol ze zbiornikiem ~300l, szlifierka teoretycznie zużywa ~270l/min. Przelicznik masz dość prosty, sprężarka musi chodzić praktycznie non-stop co niezbyt lubią tłokowe kompresory. Narzędzia pneumatyczne są spoko rozwiązaniem jak masz śrubową sprężarkę. Patrząc na datę, kiedy pytanie zostało zadane, Twoja odpowiedź na pewno niezmiernie pomoże zainteresowanemu
matjaw Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2014 Patrząc na datę, kiedy pytanie zostało zadane, Twoja odpowiedź na pewno niezmiernie pomoże zainteresowanemu Nawet nie zwróciłem uwagi Ale może pomoże innemu potencjalnie zainteresowanemu
spons Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pit_Krk, zainteresowania narzedziami pneumatycznymi nie brakuje, post jak najbardziej oddający zasadność zakupu takiego urzadzenia, a co najbardziej z niego merytoryczne, poparty doświadczeniem. Jak stary by nie był, odpowiada na wiele pytań zadawanych na forum w kilku tematach. Nie widzie powodu do wytykania daty, a wrecz przeciwnie, fajnie że ktoś nie powiela, a odpowiada Ten przypadek nie dotyczy tylko i wyłącznie polerek, ale także szfiierek, kluczy, pistoletów i wszelkiego rodzaju urządzeń pneumatycznych przeznaczonych do pracy ciągłej. Innymi słowy, można pomalować element kompresorem 50L, albo odkręcić koła kluczem z kompresorem 25L, ale jak masz zamiar robić to sprawnie, daj sobie spokój bez "śruby".
Pit_Krk Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2014 Nie widzie powodu do wytykania daty, a wrecz przeciwnie, fajnie że ktoś nie powiela, a odpowiada Ja nic nie wytykam Gdyby kolega po prostu napisał post w temacie, nawet bym nie pisnął. Tu jednak była odpowiedź na pytanie sprzed blisko czterech lat.
radek7155 Opublikowano 14 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2016 Mam pytanie czy ktoś działał coś na lakierze maszyna pneumatyczna ? Jeśli tak to czy mógł by mi powiedzieć jak się pracowało itp ?
hamilton Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2016 Jutro zabieram sie za pracę pneumatykiem, dam znać jak poszło, jaka maszyna, pady itd. Nie nastawiam się na korektę 100%, to będzie odświeżenie.
Tomexo Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Pneumatyka cały czas jest niezbędna w warsztatach, bo przede wszystkim jest niezawodna na dłuższy czas eksploatacji. Jeżeli kolega chce zawodowo robić detailing, to narzędzia pneumatyczne na pewno będą dobrym rozwiązaniem w jego przypadku. Należy brać pod uwagę to, że takie rozwiązanie nie należy do najtańszych, bo musi zwrócić uwagę zakupu przede wszystkim zasilacza, czyli kompresora o dobrych parametrach.. Wystarczy zobaczyć tutaj: https://www.pneumat.com.pl/kompresory_tlokowe_kompresory_srubowe, ceny za sam olejowy kompresor o pojemności 50L zaczynają się od 400/500 zł.. A to dopiero minimum! Przyda się przynajmniej 150/200 l zbiornika jeśli cokolwiek chce się coś robić przy aucie Śrubowe według mnie to zbyt kosztowna inwestycja, szczególnie że trzeba dokupić jeszcze urządzenia pneumatyczne, węże, zestaw do lakierowania itp...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się