Skocz do zawartości

Odkurzacz z Lidl'a


mati681

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Widziałem, że ma być odkurzacz w lidlu w przyzwoitej cenie 169,00 zł. Jak myslicie, czy da radę wyprać nim fotele w Scenic'u ? czy lepiej nie wydawać pieniędzy?

A oto link do odkurzacza :http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_16952.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak mi się wydawało, ale jeśli bym prał ręcznie lub kupił jakiś opryskiwacz, ty bym nim odsysał wodę z brudem. Tylko właśnie mam pytanko czy to jest w miare wydajne i czy dobrze się takim sposobem odpiera plamy ?

 

[ Dodano: 28 Luty 2011, 21:27 ]

Arekkaz, czytałem ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój temat ;D A i jeszcze sory za jakies głupie pytania i wypowiedzi, jestem zielony w temacie i początkujący na forum ; (

 

[ Dodano: 28 Luty 2011, 21:28 ]

SzaKal, uśmiechnę się do cb i poproszę abyś wysłał mi link z taką końcówką ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prespray służy do spryskania tapicerki przed odkurzaniem, ma za zadanie rozpuścić bród

natomiast środek ekstrakcyjny psikasz tuż przed odkurzaniem i to on 'wyciąga' bród z tapicerki.

 

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=628 - > Opis prania tapicerki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie że warto kupic ten odkurzacz ? Pomiędzy 200-300 zł można kupic coś podobnego bardziej markowego

 

za taką kasę 169zł nie kupi się nic markowego a za 200-300 może być ciężko :o

 

Ja kupiłem w castoramie jakiegoś mac alistera :D, 30l, zbiornik z nierdzewki . Cena 316 zł i dwa lata gwarancji. Odkurzam nim wszystko co popadnie: magazyn, samochody, pył po remoncie, odsysam wodę. Ciąg ma całkiem dobry, bo bez problemów wciąga śruby, nakrętki, jakieś kamienie i co mu tam podejdzie. Moim zdaniem jak za tą kasę to całkiem przyzwoity odkurzacz. Jest to zwykły chińczyk marketowy robiony dla castoramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach