Jump to content

Skoda Octawia Tour


Detailers
 Share

Recommended Posts

Uszanowanie

 

Nadarzyła się okazja aby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu: zafundować staruszkowi opad szczeny i wypróbować C-quartz - ojciec wyjechał i mam nadzieję, że się z lekka zdziwi jak zobaczy auto

Do rzeczy

Przygotowania do akcji objęły odkurzenie i ogrzanie garażu oraz upewnienie się, że ekspres do kawy działa.

Na początek aktywna piana CarValet, szampon od Amwaya( całkiem niezły ale największa zaleta to wydajność) na rękawicy PB i suszenie recznikiem waflowym od PB. Następnie glinka PB z Last Touchemz wodą jako lubrykantem.

Lakier doczyszczony gdzie niegdzie Autoglym Tar Remover.

Pomimo braku środka typu IronX uznałem lakier za czysty i gotowy do korekty. A, że korekta była niezbędna widać było gołym okiem.Po oklejeniu Skody do natarcia ruszyły pady festoola i 3M razem z Fast Cutem od 3M. Optymalnie mi się pracowało na 'białym'(takim ciemnym białym) padzie festoola, przy okazji grubszych spraw przesiadając się na żółtego rzeżnika także od festoola. Po FC zostały hologramy, które usunąłem Ultrafine na niebieskim padzie 3M i czarnym Festool.

Po każdym wypracowaniu past przetarcie IPA aby jak najlepiej ocenić efekty.

Korekta zakończona - auto pod pianę, płukanie. Żeby jak najdokładniej odtłuścić powierzchnie auta przed nałożeniem CQ przetarłem całość IPA i plynem do naczyń w proporcji 9:1(zalecenia producenta).

Przed aplikowaniem CQtrochę się stresowałem gdyż bardzo szybko mija czas na naprawę błędów. Pieczołowicie nakładałem kwarc choć teraz wiem, że mogłem pracować odrobinę wolniej.Mgiełka pokryła równomiernie i delikatnie całe auto - kilka miejsc widać było, że są pokryte cieńszą warstwą, ale są. Po 30 minutach spolerowałem nalot i cieszyłem się pięknym widokiem.

 

 

 

dscn0497xe.jpg

1002612i.jpg

1002612i.jpg

1002611y.jpg

dscn0507h.jpg

1002599d.jpg

dscn0504y.jpg

1002602de.jpg

dscn0510j.jpg

dscn0530lx.jpg

1002606kc.jpg

1002597g.jpg

dscn0515h.jpg

dscn0524n.jpg

dscn0516f.jpg

dscn0519e.jpg

dscn0518zq.jpg

dscn0520yl.jpg

dscn0522d.jpg

dscn0532l.jpg

dscn0533kv.jpg

dscn0534n.jpg

dscn0514w.jpg

Link to comment
Share on other sites

dobrze rozplanował i wyjdzie mu na 2 auta . A jedno opakowanie = jedno auto w przypadku gdy chcemy mieć bardziej wydajną powłokę czyli nałożenie 2 warstw, ale to tylko moje zdanie :) dobrze Ci to wyszło !! i w końcu jakiś "cywilny samochód" bo ciągle to tylko jakies lambo albo ferrari z Cquartzem :D

Link to comment
Share on other sites

Pięknie wyszło, pozazdrościć :-] wiadomo, że zdjęcia nie oddają całego efektu i w realu wygląda jeszcze lepiej. Pytanie dla siedzących w temacie Cquartz'a - czy pomiędzy korektą lakieru, a nałożeniem Cquartz'a można aplikować jakąś chemię typu politura, cleaner itd.? Czy jest to niewskazane? Czytałem tylko, że po nałożeniu Cquartz'a można normalnie woskować samochód, czyli lepiej zostawić całą "tę" chemię na później? Tzn. Po aplikacji tegoż specyfiku?

Link to comment
Share on other sites

Ale bez maszyny aplikacja raczej nie ma sensu, no chyba ze ktoś idealnie przygotuje lakier ręcznie :o

Pol zuzyles? Czy to normalne?

Wydawalo mi sie ze jedno opakowanie = jedno auto

Nikt nie mówił jakie auto, mam nadzieje że ta buteleczka wystarczy na pickup'a.

 

Detailers Dobra robota ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.