Skocz do zawartości

Oddziaływanie szamponu NXT na wosk Zymöl Japon


pcefun

Rekomendowane odpowiedzi

Czy macie jakieś doświadczenia z szamponem NXT od Meguiars na woski naturalne (w moim przypadku Zymöl)?

 

Po ostatnim (i pierwszym zarazem) myciu auta szamponem NXT mam wrażenie jakby warstwa wosku zniknęła. Auto nadal się błyszczy, ale lakier nie jest już tak śliski w dotyku. Jest taka możliwość żeby tak promowany szampon przez Meguiar`s był aż tak agresywny na woski innych firm?

 

CleanerFreak zna już mój przypadek i zaoferował się, że przetestuje ten szampon na samochodzie nawoskowanym Zymölem.

 

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nadal się błyszczy, ale lakier nie jest już tak śliski w dotyku.

To że lakier nie jest śliski w dotyku nie oznacza, że nie ma na nim warstwy wosku ;) Po prostu do tej warstwy po jakimś czasie też przyczepia się brud i różne zanieczyszczenia i to jest przyczyną tego że gładkośc nie jest juz taka jak po zastosowaniu wosku. O tym , ze wosk nadal pokrywa swoją warstwą lakier Twojego auta najlepiej świadcza twooje słowa "auto nadale się błyszczy". Gdyby było tak jak piszesz to auto woskowało by sie tylko raz w ciągu całej jego eksploatacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz najlepiej jakiej ilości szamponu używasz.

Do tej pory z megs'a używałem tylko gold class i sprawdza się wyśmienicie. Do mycia potrzebna jest na prawdę niewielka ilość, ale konieczne jest wypełnienie wiadra wodą o ostrym strumieniu.

PS Zymol zaleca mycie auta element po elemencie i natychmiastowe spłukiwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc też nie wiedziałem ile tego szamponu użyć, ale wlałem do wiaderka dwie nakrętki tego żelu i rozpuściłem ciepłą wodą pod ciśnieniem (ok. 8 litrów)

 

Co do mycia element po elemencie, to właśnie dokładnie tak robiłem ;)

 

P.S. Teraz jestem już prawie pewny, że wosku na moim samochodzie już niewiele zostało. W nocy padał deszcz i krople wody nie spływały już tak jak wcześniej... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj najlepiej jak wypowiedziałby się ktoś kto używał tego wosku.

O ile możemy jest on w tej samej klasie co SV Onyx, to podejrzewam że szamponu było jednak za dużo. jak w weekend będzie dobra pogoda to postaram się dodać fotki jak ja to robię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo wrażenie. Umyłem w sobotę Milly szamponem Sonax (taki był pod ręką) i znikła z lakieru niesamowita gładkość, chociaż blask pozostał. Woskowałem auto tydzień wcześniej, najpierw warstwą Gold Class'a, a później Zymolem Japon. U mnie jednak szamponu poszło sporo więcej ;) Przerzucam się na szampon Gold Class i jego niewielką ilość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerzucam się na szampon Gold Class i jego niewielką ilość.

No własnie ja korzytam z tego szamponu i nie zaobserwowaoełm aby spłukiwał on wczesniej nałozoną na lakier warstwę wosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie ja korzytam z tego szamponu i nie zaobserwowaoełm aby spłukiwał on wczesniej nałozoną na lakier warstwę wosku

 

Tylko zdaje się, że Ty używasz wosku syntetycznego (z serii NXT), i prawdopodobnie do takich wosków zostały stworzone szampony od Meguiar`s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Szczerze mówiąc też nie wiedziałem ile tego szamponu użyć, ale wlałem do wiaderka dwie nakrętki tego żelu i rozpuściłem ciepłą wodą ...
Na ile ciepłą :?:

Czy może była gorąca :?::shock:

 

 

Wosk raczej się nie zmył.

To że wosk czasami lekko zmatowieje, lub stanie się "tępy" to fakt.

Zaczekaj aż będzie ciepło, może wosk odżyje.

Wystaw na słońce, rozgrzej i spróbuj mikrofibrą wypolerować (w sobotę ma być ciepło).

 

 

Ale i tak problemem jest prawdopodobnie szampon NXT.

To właśnie hokus pokus jaki czasami nas czeka. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szampon z serii NXT łączy nawiązuje do "wosku" NXT, który przez większość anglojęzycznych forumowiczów jest opisywany jako sealant czyli wypełniacz, a nie wosk. Nadal będę obstawał przy stwierdzeniu, że gold class zrobiłby to troszkę lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
szampon z serii NXT łączy nawiązuje do "wosku" NXT, który przez większość anglojęzycznych forumowiczów jest opisywany jako sealant czyli wypełniacz, a nie wosk. Nadal będę obstawał przy stwierdzeniu, że gold class zrobiłby to troszkę lepiej
@metys

oczywiście że tak.

Tak jak każdy inny szampon bez jakichkolwiek "dodatkowych specjalności".

 

Ale z tym szamponem NXT bardzo mnie ciekawi i spróbuję na niewielkiej płaszczyźnie - nie mam zamiaru z tego powodu całe autop ewentualnie na nowo woskować.

Zwłaszcza że jest w trakcie przeprowadzania na tym aucie test 3 wosków wosków.

 

Co prawda mam szampon NXT, ale jeszcze nigdy nie wpadłem na to, aby użyć na powoskowanym naturalnym woskiem aucie.

Seria NXT jest dobra, ale nie należy mieszać z innymi seriami/liniami produktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile ciepłą :?:

Czy może była gorąca :?::shock:

 

Nie, woda nie była gorąca. Powiedziałbym, że nawet letnia.

 

Ale z tym szamponem NXT bardzo mnie ciekawi i spróbuję na niewielkiej płaszczyźnie

 

Jeśli będziesz już coś wiedział, opisz proszę wyniki na tym forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Tylko zdaje się, że Ty używasz wosku syntetycznego (z serii NXT), i prawdopodobnie do takich wosków zostały stworzone szampony od Meguiar`s

Również moje wątpliwości co do "działania" szamponu NXT na wosku naturalnym, potwierdza kolega @Drifter ( tutaj ),

który miał podobny problem używając NXT Car Wash na Zymöl Glasur. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki CleanerFreak. Odnośnik z Twojego postu nie działa u mnie, ale znalazłem wątek na temat szamponu NXT i rzeczywiście jest tak jak mówisz.

 

Jeśli chodzi o fahrzeugpflegeforum.de to zarejestrowałem się tam i nadal nie mam praw do dostępu na niektóre strony. Wiesz jaka jest przyczyna? Wyświetla się następujący komunikat:

"Der Zutritt zu dieser Seite ist Ihnen leider verwehrt. Sie besitzen nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um diese Seite aufrufen zu können"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dzięki CleanerFreak. Odnośnik z Twojego postu nie działa u mnie,
Fakt - Sorry.

Aby przecztać trzeba się zarejestrować

 

Dzięki CleanerFreak. Jeśli chodzi o fahrzeugpflegeforum.de to zarejestrowałem się tam i nadal nie mam praw do dostępu na niektóre strony. Wiesz jaka jest przyczyna? Wyświetla się następujący komunikat:

"Der Zutritt zu dieser Seite ist Ihnen leider verwehrt. Sie besitzen nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um diese Seite aufrufen zu können"

Któryś z moderatorów musi Twoją rejestrakcje zaakceptować.

Przeważnie jest przynajmniej jeden moderator online, ale widzę, że w tej chwili nikt z moderatorów nie jest zalogowany.

Zadzwoniłem do jednego z nich i mają poszukać moderatora który jest w pobliżu komputera, by Twoją rejestracje jak najszybciej potwierdzić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do jednego z nich i mają poszukać moderatora który jest w pobliżu komputera, by Twoją rejestracje jak najszybciej potwierdzić. ;)

:shock:;)

 

 

Swoją drogą mają tam mnóstwo interesujących tematów. Myślę nad zakupem miotełki do kurzu, ale na naszym forum ten temat nie spotkał się ze zbyt dużym zainteresowaniem. A tam - prawdziwa skarbnica wiedzy na ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Swoją drogą mają tam mnóstwo interesujących tematów. Myślę nad zakupem miotełki do kurzu, ale na naszym forum ten temat nie spotkał się ze zbyt dużym zainteresowaniem. A tam - prawdziwa skarbnica wiedzy na ten temat :)
I zainteresowanie i doświadczenia jest (nie tylko u mnie).

Czasu brakuje. Ale myślę że i do tego dojdziemy.

Nie zapomnij, iż Farzeugpflegeforum.de istnieje "troszkę" dłużej, no i nie każdy wszystko tam zrozumie ;)

Swoją drogą, Fahrzeugplegeforum.de skupia najlepszych w Niemczech z swojego fachu.

Właśnie dlatego organizujemy wspólnie CWWC2009.com :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.