mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam. Otóż nurtuje mnie jedna rzecz. Mianowicie, czy bez posiadania maszyny polerskiej jestem w stanie przy użyciu Ultimate Compound bądź innego podobnego specyfiku odświeżyć i zlikwidować część rysek? Jestem świadomy, że ręcznie na lakierze BMW (kolor MontrealBlau ) nie będę w stanie uzyskać 100% usunięcia rysek Jeśli zajdzie taka potrzeba to mogę pożyczyć od siebie z firmy maszynę polerską Euroteca bodajże. Tyle, że nigdy nie robiłem polerki całego auta. Przeważnie tylko klapkę, kawałek maski lub błotnika ( pracuję na mieszalni farb samochodowych ).
Jan Wronowski Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Sam zamierzam zrobić taka pseudo korekte (ręczną) i mogę Ci tylko powiedzieć, że ręce będą na pewno bolały
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Z tym się na pewno liczę, tylko autko ma 13 lat ( e36 Compact ) i nie jest w doskonałej formie lakierniczej. Myślę, że po zastosowaniu UC i jakiejś dobrej politurki oraz wosku będę w stanie wizualnie polepszyć stan auta, a że to moje oczko w głowie to nakłady pracy się nie liczą Jeśli się mylę proszę, wyprowadźcie mnie z błędu
Moderator rychu Opublikowano 6 Lutego 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Pewnie że ręcznie też poprawisz wygląd bo usuniesz utlenioną warstwę lakieru i jakieś mniejsze rysy. Odpowiednią politurą coś tam jeszcze zamaskujesz i efekt będzie ale oczywiście nie 100% ale nie każdy musi mieć lakier na 13 letnim aucie wyprowadzony na 100%
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Moje autko wygląda tak (moje foto): A chciałbym żeby wyglądało tak: Ale taki efekt 'ręcznie' jest chyba nie osiągalny. Ale przyznacie, że kolor na drugiej fotce wygląda znakomicie
Marco Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 To czeka Cie powazna robótka..Zrobić z hatcha sedana
Moderator rychu Opublikowano 6 Lutego 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Marco, a tam - kątówka w dłoń i da chłopak radę
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Oj tam, czepiacie się Nie odbiegajcie od tematu!
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Ale przyznacie, że kolor na drugiej fotce wygląda znakomicie Jedyne co można przyznać patrzac na to foto, to że ktoś nieźle ogarnia PSa/aparat, bo o stanie lakieru to zdjęcie nie mówi absolutnie nic
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Chodzi o to, że w karoserii z 2 zdjęcia idzie się przejrzeć. A w mojej niestety niebardzo. Kolor jakby nie miał głębi. Być może właśnie glinkowanie oraz UC pomoże.
Moderator rychu Opublikowano 6 Lutego 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Jeśli ten twój lakier nie jest jakoś masakrycznie zniszczony od myjni automatycznych to da się zauważyć poprawę. Twoje zdjęcie jest zrobione w taką pogodę i z taką jakością ze trudno by było zobaczyć lustrzane odbicia nawet jakby miał lakier po korekcie. Prześledź dział pokaż swój blask i porównaj w jakim stanie jest twój lakier i zobacz co można osiągnąć nawet na bardzo zniszczonym lakierze. Są tam też prace robione ręcznie.
spons Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Jak dla mnie polerka reczna nie poprawi nic poza tym ze lakier bedzie sie bardziej swiecil, czyli usuniecie utlenienia. IMHO nawet najlzejsze rysy beda wzodem na d..ie do usuniecia recznie. Bierz tego euroteka z firmy i nawet sie nie zastanawiaj
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Proste powierzchnie polerować umiem, gorzej z krawędziami i wypukłościami bo nigdy tego nie robiłem . Nawet jeśli będę używał Eurotec'a to czy nadal mam używać Ultimate Compound czy może 3M Zielony/Żółty korek? Albo coś jeszcze innego?
spons Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Mnie sie na lakierze bm dobrze pracowalo z megsem 105 i 205 choc roznicy pomiedzy pastami nie zauwazylem
Piciosz Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Ja przy pracy ręcznej na podobnym lakierze osiągnąłem taki efekt jak wyżej, ciężka robota, ale poprawa wielka.
mawi Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 A czego używałeś? Bo efekt bardzo ładny
spons Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 Ja bym raczej zaytal jak dlugo pracowales nad tym efektem
Marco Opublikowano 6 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 I czy przypadkiem nie siedzi tam olejek po paście-jak sądzę UC
malkolm Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 jeszcze multum rys pozostało, tyle że na pewno połysk jest o wiele większy no i zmatowienie usunąłeś
Piciosz Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 używałem UC z gąbkowym aplikatorem. Miejsce było przemyte wodą z Gold Classem, nieprzecierane IPA
Mazder Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 Ultimate Compund jest bardzo fajnym mleczkiem do pracy ręcznej. Z twardym aplikatorem można trochę powalczyć, ale IMHO gra nie jest warta takiej harówki - nawet jeżeli się jest strongmanem. Zdecydowanie lepiej wydać 200 złotych na polerkę Silverline i ogarnąć temat nie dość, że lepiej, to i wygodniej. Ja też myślałem, że odświeżę sobie samochód ręcznie z Ultimate Compound, ale po jednym elemencie dałem za wygraną i kupiłem polerkę.
hart88 Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 jeszcze multum rys pozostało, tyle że na pewno połysk jest o wiele większy no i zmatowienie usunąłeś Ręcznie faktycznie ciężko jest zlikwidować rysy UC(i pewnie każda inna pastą) zwykłym aplikatorem. Mawi,jeśli zależy ci na przywróceniu blasku,połysku i zniwelowaniu drobniejszych rys no to polecam.Ręce odpadają i trzeba przy tym sporo roboty ,ale wg. mnie warto spróbować na początek, bo na polerkę trzeba już wydać parę zł ,ale możliwość też dużo większe.
malkolm Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 tyle że teraz przetarłeś raz, za puł roku możesz zabieg powtórzyć i za rok również, a wtedy będzie już o wiele lepiej
mawi Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 Maszynowo się obawiam, że nie dam rady bo na kantach poprzecieram Taka fobia, co nie zmienia faktu iż dało mi to do myślenia Przede wszystkim chodzi mi o nadanie głębi i zlikwidowanie jakiejś tam części lakieru. Czytałem na internecie, że SSR 2/3 można używać również ręcznie. Być może właśnie środek spod loga Poorboy's sprawdziłby się lepiej na starym lakierze BMW ręcznie (lub maszynowo jeśli bym się na to skusił... )? A czy po 'korekcie' lakieru można później zaszaleć z Black Hole? Pogłębi to kolor(montrealblau, który wcześniej na foto przedstawiłem)?
dzierzaGST Opublikowano 7 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2011 ostatnio wykonałem drobny test PB SSR2 z aplikatorem german na lakierku laguny 98r i byłem pod ogromnym wrażeniem skuteczności zabiegu,także nie samym UC człowiek żyje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się