Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tylna tarcza o wymiarach 365x34mm zacisk brembo 4tloczki, oraz zacisk osobny dla recznego. Pochodzenie Lamborgini Gallardo LP 560. Lepszego zdjecia na szybko nie mam, przed myciem.

 

Obrazek

 

auto piękne

a co ma na celu wkładanie zacisków Lambo do Audi?

 

Heble do RS6+ zostaly zaprojektowane tak, ze zmienia sie komplet, tarcze i klocki razem, biorac pod uwage srednie przebiegi 10kkm i koszt 10k - mowimy o przodzie, dla mnie jest to slabe rozwiazanie. Hamulce z Lambo sa znacznie tansze w eksploatacji - tradycyjnie zmienia sie klocki, poza tym tarcza jest wieksza, zacisk wiekszy - minus to wieksza masa nieresorowana oraz minimalna felga 19", wczesniej zimowki byly 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna tarcza o wymiarach 365x34mm zacisk brembo 4tloczki, oraz zacisk osobny dla recznego. Pochodzenie Lamborgini Gallardo LP 560. Lepszego zdjecia na szybko nie mam, przed myciem.

 

Obrazek

 

auto piękne

a co ma na celu wkładanie zacisków Lambo do Audi?

 

Heble do RS6+ zostaly zaprojektowane tak, ze zmienia sie komplet, tarcze i klocki razem, biorac pod uwage srednie przebiegi 10kkm i koszt 10k - mowimy o przodzie, dla mnie jest to slabe rozwiazanie. Hamulce z Lambo sa znacznie tansze w eksploatacji - tradycyjnie zmienia sie klocki, poza tym tarcza jest wieksza, zacisk wiekszy - minus to wieksza masa nieresorowana oraz minimalna felga 19", wczesniej zimowki byly 18".

 

Pewnie mówisz o ori częściach w ASO bo z tego co widzę to u SIDa za oś przód + tył komplet hebli tzn tarcze i klocki w 5tyś byś się zmieścił... Tarcze Zimmermann a klocki Pagid ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektę myślę zrobić,pod sztucznym światłem widać trochę małych rys.Wiem srebrny to trochę niewdzięczny kolor do detailingu ale spróbuję wydobyć z niego maximum. Części to żaden problem bo Saab Parts ma się dobrze,wiele części jest wspólnych z Oplem. Silniczek to konstrukcja Fiata,ale uchodzi za jeden z bardziej udanych diesli,co do Vectry to są różnice i to dosyć znaczne,np: płyta podłogowa jest wspólna,wnętrze i zawieszenie to zupełnie co innego.Jeżdziłem Vectrą i mogę powiedzieć że to zupełnie inne auta o zupełnie innym charakterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny Saab. Co do felg to może te czarne z Saaba 9-3 Turbo X ;)

Fiat Croma też jest na bazie Vectry. Ciekawe czy dałoby się zastosować części z Cromy do 9-3, bo z Vectry na pewno.

Słyszałem, że istnieje jakiś kontrakt na produkcję oryginalnych części Saaba na najbliższych kilka lat, także chyba nie ma o co się martwić. Chyba, że się mylę i to tylko plotka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku 1.9TTiD oprócz jednej turbosprężarki więcej są jakieś różnice w stosunku do single turbo? Bo to chyba ten sam silnik. Szkoda, że nie stosowano 2.4JTD, ale moment obrotowy jest chyba zbliżony jak w 1.9TTiD.

Ciekawa sprawa jest też z dwumasami i sprzęgłem. Do Bravo i Cromy 1.9 są znacznie tańsze niż do Opla czy Saaba, a to ten sam silnik. Nie wiem czy z turbo nie byłoby podobnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny Saab. Co do felg to może te czarne z Saaba 9-3 Turbo X ;)

Fiat Croma też jest na bazie Vectry. Ciekawe czy dałoby się zastosować części z Cromy do 9-3, bo z Vectry na pewno.

Słyszałem, że istnieje jakiś kontrakt na produkcję oryginalnych części Saaba na najbliższych kilka lat, także chyba nie ma o co się martwić. Chyba, że się mylę i to tylko plotka ;)

 

W wyniku podziału Saaba na kilka firm powstała mi.n. spółka Saab Automobile AB (zajmująca się produkcją samochodów) oraz Saab Parts AB (zajmująca się dostawami części zamiennych oraz akcesoriów). Saab Parts AB nie jest objęta wnioskiem o upadłość, a tym samym prowadzi regularną działalność biznesową polegającą na dostawach części zamiennych i akcesoriów do sieci serwisowej Saab.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi się wypowiedzieć co do dwumasy bo w moim autku jest sześciobiegowy automat z Sentronic(tiptronic),co ciekawe produkcji japońskiej Aisin. W tym silniku w wersji manualnej niektórzy narzekają na turbodziurę,co ciekawe w automacie tej przypadłości się nie odczuwa. Felg narazie niebędę jednak wymieniał, w tej chwili raczej wymiana opon tylko.Mam rozmiar 215/55 R16V i niewiem jakie kapcie założyć,co myślicie o oponkach Falken,Toyo,Yokohama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.