Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

Coś ten moment jakiś taki...

 

zwrócono uwagę... :/ Najnowsza mapa Forda łagodzi nieco ten pik momentu i wypłaszcza wykres, serwis wgra ją bez problemu, z drobniuteńkim "ale" że nie ma powrotu do starej...Tunerzy mają taki problem, że do ST można się dostać przez OBD, natomiast RS ma zabezpieczenie i wszelkie modyfikacje to wydłubywanie kompa z takiej masy - ryzyk fizyk. Czyli albo "prujemy" i lecimy na ostro (decat, IC, wydech) albo czekamy aż Ford zmięknie i pozwoli dostać się do softu i dostrojenie...

 

Ja bym się jeszcze przejechał na inną dla weryfikacji jak to z tymi pomiarami jest....

 

Hamownia obciążeniowa, polecana w półświatku racingforum, hothatch itp... :o

Jest jeszcze jedna, ta prawdziwa na Parowcowej..... :-]:D

 

[ Dodano: 26 Lipiec 2012, 14:05 ]

czas na UPGRADE lub zmianę auta...

 

no teraz jak jest ok 30 stopni, to jakby ktoś trzymał za zderzak z tyłu :zly:

Zostaje jeszcze opcja zamiany na miesiąc, dwa z Kimś kto ma 1.6 albo TDCi i potem się przejechać... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kiedyś (ok półtora/dwa lata temu) gdzieś tam na mieście w pewnym miejscu spotkały się: Sirocco z dsg seria i Focus RS też seria. Nie pamiętam dokładnie ile startów było ale Focus dostawał od tego VW, wiem że dsg dużo pomaga jednak prawie 100KM różnicy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Zostaje jeszcze opcja zamiany na miesiąc, dwa z Kimś kto ma 1.6 albo TDCi i potem się przejechać... :D

 

Zamienie sie. Bierz mojego Focusa za RS :D

 

img0473pp.jpg

 

Zadbane 1.8 TDCI. Mozesz mu nawet korekte i full detailing walnac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta hamownia daje raczej wiarygodne wyniki, w końcu to MAHA. I grunt, że nie było prób podbicia wykresu innymi metodami np mataczeniem przy temperaturze powietrza. Już gdzieś kiedyś był tuner, który ogłaszał wszem i wobec, że zbudował najmocniejszy, seryjny silnik 2.5 TFSI w PL po czym okazało się, że te kilka km więcej od konkurencji zyskał zmianą zasysanego, zimnego powietrza.

PS Ładny wynik jak na to, że mówi się, że te silniki serii nie trzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Mozesz mu nawet korekte i full detailing walnac

 

zostaw tylko odpowiednie opakowanie szkalne (pełne :-] ) w schowku i no problemo :P

 

wkrotce mam wesele takze pewnie co nieco zostanie :P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc dobra jak na takie temperatury, tym bardziej jak auto wjechało prosto z drogi a nie było poddane "ulepszeniu" np. cooler polany wodą ;) Tylko ten moment taki nie do końca idealny... U mnie żeby wgrać softa też trzeba było rozbierać kompa i polutować ale dłubać nic nie trzeba było, a takie dłubanie już jest jednak ryzykowne :o Masz blisko do Rogala, może coś poradzi, hamownię też ma dobrą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hamownia obciążeniowa, polecana w półświatku racingforum, hothatch itp... :o

Jest jeszcze jedna, ta prawdziwa na Parowcowej..... :-]:D

 

Ogólnie to jazda na takie hamownie to tylko atak na własne, dobre samopoczucie. Diabelska ciekawość ile tam mocy drzemie w tym potworze.

 

Jako, że mam niedaleko to, gdy już wymienię każdą gumkę, uszczelkę w silniku (silnik rozłożony na części pierwsze) to przejadę się moim oldtimerem na to to to...

 

Panie, a może to powietrze takie gęste (kiepski współczynnik oporu powietrza), w dodatku nowe opony kleją za mocno i stąd czujniki przeciążenia na pośladkach dają tak mierne wyniki ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie RS jako samochód na co dzień sprawuje się bardzo dobrze. Nie ma komfortu, nie ma BOSE, ładnych materiałów na desce, ale prowadzi się bardzo dobrze. Potrafi mi tym sprawić przyjemność :) Może gdybym był fanem wyścigów ulicznych byłoby inaczej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawić przyjemność

 

Dokładnie tak Drogi Witoldzie, ja też bardzo lubię moje auto, i jazda nim, szczególnie w trasie powoduje uśmiech...

A to, że przyzwyczaiłem się do mocy i osiągów, spotyka chyba każdego kierowcę, czymkolwiek by się poruszał...Nie spotkałem nikogo, kto by twierdził, że jego auto jest tak niebezpiecznie szybkie, że ma już go dość...

Faktu, że inne modele z grupy "hothatch" są lżejsze, mają 4x4 ( :D ), i są lepiej skomponowane jako całość, też nie kwestionuję...ale da się jakoś z tym żyć :)

 

Może gdybym był fanem wyścigów ulicznych byłoby inaczej

 

Co ja biedny winien, że wpadłem w złe towarzystwo... :-]:D:P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo kolegi z e30 widziales kiedys ori xenon w e32? bo ja widzialem w wersji high line rzadowej 4 miejscowej pancernej oczywiscie m70 wzmocnione itd itd... z pewnej ambasady i nie gadaj ze soczewki sa takie same bo nie sa odciecie jest takie jak w normalnym xenonie wspolczesny AMEN

 

 

odnosnie mojego autka :

 

golf mk3 wersja gtd bbs rm 001 9j tyl z dodatkow skora recaro, hbm swiatla tylne, projektory swiatla przod, pakiet gti kompletny, klima - do naprawy bo chlodnice szlak trafil, i magiczny silnik 75 kuni w starym dieslu juz ma ponad 100 kuca... a to dopiero poczatek

 

c784921b7b6f28bdmed.jpg 2392566c67cfbcd8med.jpg 48198dd254a3bae6med.jpg aa75797484de884cmed.jpg

 

moze do shine on duzo brakuje ale w koncu po roku czasu postanowilem bardziej ogarnac temat ladnego wygladu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.