Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Przy zmianie samych sprężyn jest przynajmniej 2x więcej roboty. Gwinty TA Technix są tak śmiesznie tanie że nie ma sensu wrzucać sprężyn i być skazanym na 1 obniżenie bez możliwości regulacji ;)

 

A lupiszon fajny :) Poszukaj tylko ori kapslów od RMów ;)

poszły sprężynki bo był to niestety nieprzemyślany zakup ale jak trafię dobry gwint w dobrej cenie to go łyknę no a dekielki są po prostu od innych BBSów, troszkę mi latają więc niech na razie sobie będą ale mam zamiar je zmienić w najbliższej przyszłości :P

 

[ Dodano: 9 Czerwiec 2011, 19:02 ]

No ja mam nadzieje że te "cuda" wylecą ;) Fajny pomysł z usunięciem listw :good:
też jestem ZA :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Camel-, sprężynki sportowe na ori amorki

A to inna para koloszy - myślałem, że masz kompletny kit.

Nasz mechanik wziął od mojego ojca 100zł za wymianę obu przednich amortyzatorów w A6. Roboty tyle samo co przy wymianie sprężyn.

Tak jak mówili wcześniej przy gwincie jest mniej roboty bo jest wymiana całych kolumn. A takie Lupo ma na pewno bele z tyłu na górnym "wahaczu" z kolumny ;)

Swoją drogą porządny mechanik poluźnia wszystkie silentblocki i skręca je na aucie stojącym lub z podpartym wahaczem. To przedłuża ich żywotność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziuubek gwint to już totalny beton :P Lubisz tak twardo? :-] a tak poza tym to ładne Twoje Lupo ;)
wyczuwam podtekst :P:P hehe

dzięki, dbam o moje maleństwo tak jak umiem i tak jak mogę ale jeszcze dłuuuga droga przede mną bo lakier masakra... :x ale w przyszłym roku cała blacha do roboty tylko jeszcze muszę dorwać w Łodzi jakiegoś rewelacyjnego lakiernika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzaKal, tylko 2,0 benzyna. 2,8 wymiata wiem. Jeździłem też 3,6 AMG. Jezu, to dopiero się odpycha... :roll:

Swoją drogą szukałem średniolitrażowego Mercedesa 1,5 roku i nic! Cięzko jest kupić zadbane C280 lub C36 AMG (jeśli mówimy o normalnych pieniązach, rok temu to było 15-20 tys).

Aha, tylko, że ja chciałem duży motor, automat i szyberdach. I był z tym problem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fredi88, ale mówiliśmy o cenie zawiasu+montaż chyba :roll:

sprężyny kosztują ok 300zł, gwint ok 700-750zl. Montaż gwintu jest tańszy, wiec wyjdzie podobnie... Może ciut drożej z gwintem, ale masz zawieszenie które możesz dowolnie regulować. Poza tym -60 na seryjnych amorach... daje im miesiąc czasu i są wylane :)dziuubek, 5k za pomalowanie tak małego auta to kosmos cena. Przerabiałem temat rok temu jak malowałem swojego żółtka i wybrałem najdroższego lakiernika w moim mieście a mimo to dałem mniej. Malowane oczywiście w komorze, auto bez polerki itp.

dziuubek gwint to już totalny beton

Nie zgodzę się ;) nie każdy gwint to total beton. Poza tym droższe gwinty mają regulację twardości, więc można sobie wszystko wyregulować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena założenia gwintu, czy też sportowego zawieszenie powinna być taka sama.

Często jest tak że poduszki i mocowanie przykłada się ze swojego starego zawieszenia.

 

Ja miałem i sportowe zawiesenie, i teraz mam gwint na którym jezdzi mi się lepiej.

Może nie jest to szczyt techniki, bo TaTechnixy to dolna półka cenowa ale naprawdę jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.