Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

wojtassss, w takim razie (tylko bez obrazy) dwudziestocalowe felgi są tak samo zasadne w Twoim aucie, jak u innych zaciski pomalowane na czerwono (a moim zdaniem nawet mniej) - czyli są to kwestie gustu... Są gusta i gusciki, ja sam mam czerwone, bo mi się tak podoba i jakoś mnie nie rusza, ze nie każdemu się to podoba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tylko, że 20 calowe koła nie dodają "racelooku" jak w każdym agro golfie itp bolidach. Nie aplikuję do miana najszybszego w mieście przez założenie 20 bo toczę się 30 km/h w tym kraju.

 

Lubię patrzeć na malowane na czerwono zaciski, a jeszcze lepiej bębny. Z 50 koni jak w mordę strzelił. Dobrze, że tylko co niektórzy dodają naklejki brembo, bo by się producent zdziwił, że w PL jeździ więcej kompletów niż wyprodukował.

 

Jest jak mówisz każdy ma swój gust i mnie czerwone zaciski w autach "cywilnych" małej mocy no po prostu bawią :lol: To nie AMG, czy jakieś RS. No ale każdy ma swoją wizję. Nic osobistego 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtassss, jeszcze tylko ostatni raz odpowiem na Twój post i koncze te polemikę, bo - jak napisałem wcześniej - jest to kwestia gustu moim zdaniem i Ty też nie podałeś argumentów przeciwko temu....

 

Nie wiem też, jaka jest Twoja definicja "racelooku" i jak zależy kolor zacisków od prędkości, z jaka porusza się auto (chociaż faktycznie jazdy 30km/h przez dłuższy czas sobie nie wyobrażam).

 

Naklejki to osobna sprawa - ja ich w ogóle nie lubie, nawet jak są w aucie z brudnymi i niepolakierowani zaciskami, ale dalej i to pozostaje kwestia gustu.

 

W ogóle to dzięki za przedstawienie Twojego punktu widzenia i nie obrażaj się za to, ze się z Toba nie zgadzam, ale jednak pozostanę przy swoim zdaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja się wypowiem krótko, ale bez żadnych ataków na nikogo, każdy ma prawo do opinii i każdy ma odmienne gusta :good: Zaciski zostały u mnie pomalowane, bo dużo lepiej wyglądają tak, niż miałyby straszyć rdzą bądź utlenionym aluminium. Zresztą nie tylko zaciski ale też i zwrotnice, tarcze, osłony a nawet tylnia belka zostały pomalowane, wszystko po to żeby miało to ręce i nogi, ładnie wyglądało i łatwiej się czyściło ;) A przeglądając masę zdjęć z różnymi kolorami, czerwone mi najlepiej pod pasowały i takie też zrobiłem.

Nie trzeba mieć auta, które ma 400 koni by mieć czerwone zaciski 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już nie ciągnąć tematu, ale skoro zostałem wywołany personalnie, to odpowiedzieć wypada...

mol666 , z jednej strony masz trochę racji - po prostu insignia to duże i przysadziste auto, więc może nie 19, ale 18 cali tam po prostu pasuje (takie jest moje zdanie oczywiście)... Tylko z drugiej strony, jak pod wielką felgą trzeba się doszukiwać maleńkiej tarczy hamulcowej to wygląda to dla mnie komicznie, nawet znacznie bardziej niż pomalowane na czerwono bębny w matizie (tak dla zobrazowania).

Tym gorzej, jeżeli auto ledwo się odpycha na takich wielkich felgach - raz jeszcze powtórzę: takie jest moje zdanie w tym temacie :idea:

Znam gości, którzy jeżdżą samochodami pozycjonowanymi o dwa segmenty niżej niż rzeczona insignia na felgach o średnicy 19 cali, bo im mniejsza felga nie wchodzi na taki hamulec i to rozumiem, ale w drugą stronę nie ma co przesadzać :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 mam na zimę i koło ginie. Tarcze mam 17 więc nie taka mała i o dziwo nie wygląda źle przy 20. Insignie wychodziły na 20 nawet w zwykłych dieslach jak mój.

Czy się ledwo toczy? Hmmm no daje radę mimo wszystko jeszcze w tym kraju i przemieszcza się znośnie z punktu A do punktu B.

 

Tak myślę i nie kojarzę, żeby połowa agro bolidów wychodziła z czerwonymi zaciskami. Ot takie moje zdanie. No ale w końcu w operacji tuning malował tede nawet bębny i naśladowcy są :D

 

Bez urazy, end of topic.

 

 

 

Te nakładki to masakra jakaś hahahaha :D teraz jak będę widział brembo to będę macał, czy odpada :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa ciekawostka, tarczy 17" z przodu nie mam ja, a Ty masz? Skad bledne nazewnictwo, ktore sie pojawia tu i uwdzie. Duze kolo wyglada fajnie, mi osobiscie sie podoba, ale jak pisal fernando jesli trzeba za nim szukac hamulca :thumbdown: , dlatego w S3 mam stockowe felgi bo i heble sa stockowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jeżeli wprowadziłem w błąd. Nazwa jest względem tego do jakich kół pasują, tak opisuje to serwis i przez to się zakręciłem. Jest tam coś ok 321 mm.

 

Ja też mam i hamulce i felgi takie, które wychodzą z tym modelem. :roll:

I o to mi chodzi. Padło, że te felgi to nie pasują, bo to za duże i komiczne ale takie wychodziły seryjnie dokładnie w zwykłym dieslu.

 

Dobra cicho idę nakładki brymbo wybrać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

2,0 l CDTI R4 Turbo, 81 kW (110 KM) A20DTC, A20DTL - średnica przód 296 cm tył 292 cm

2,0 l CDTI R4. Turbo, 96 kW (130 KM) A20DT, A20DTJ - średnica przód 296 cm tył 292 cm

2,0 l CDTI R4 Turbo, 118 kW (160 KM) A20DTH - średnica przód 321 cm tył 315 cm

2,0 l CDTI R4 BiTurbo, 143 kW (195 KM) A20DTR - średnica przód 321 cm tył 315 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,0 l CDTI R4 Turbo, 81 kW (110 KM) A20DTC, A20DTL - średnica przód 296 cm tył 292 cm

2,0 l CDTI R4. Turbo, 96 kW (130 KM) A20DT, A20DTJ - średnica przód 296 cm tył 292 cm

2,0 l CDTI R4 Turbo, 118 kW (160 KM) A20DTH - średnica przód 321 cm tył 315 cm

2,0 l CDTI R4 BiTurbo, 143 kW (195 KM) A20DTR - średnica przód 321 cm tył 315 cm

 

o ja pierdziele, ale ogromniaste te tarcze :kox: po 3 metry :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało :D:-] Ale jak bozia ześle pieniążki to za miesiąc kończy się gwarancja :D :D :D

 

Tylko coś straciłem kontakt z bozią ostatnio i milczy :oops:

 

 

160 i jakieś 410

 

Zdarzają się zdrowe serie co mają pod 170 i ok 430 Nm :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.