Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Marco CO prawda to prawda, najładniejszy naked to Bandit 600N, w pierwszej " budzie" :) Choć xjr i zrx 1200 też są piękne...może nawet jeszcze bardziej niż Bandzior :-] Ja choruje teraz raczej na 1250N lub 650N z racji mniejszego apetytu na paliwo.

 

Astra nie jest jeszcze zrobiona, mam kilka wgniotek, które chce najpierw wyprowadzić, a później dopiero zająć się korektą :) Albo sam się tym zajmę albo dogadam się z jednym z kolegów z KA:)

 

Rickson Pięknie go wyprowadziłeś :) Widziałem Ciebie z 3 razy na mieście, zacnie się prezentujesz na drodze :) Jak się pracuje z tym lakierem, podobno jest twardy, mój był przez 5 lat myty na szczotach, jeżdżony po polnych dróżkach i totalnie nie szanowany przez wcześniejszego właściciela....mojego kuzyna :) Ale za to mam pewny wóz serwisowany w ASO i znam go od przebiegu 40km :) W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwale,

Volvo V40 1,9TD 1997rok.

 

img84361.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

37601835.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Fotki robione na aukcje, dzień przed robieniem zdjęć auto wyglinkowane, wymyte, na autku robótki ręczne: Meguiars Ultimate Compound, na światełkach Meguiars Plastx, na koniec mycie szamponem Shiny Garage Truskawkowym :evil: na oponkach Dionysus Trim Glitz, zabrakło czasu na zabezpieczenie listew oraz lakieru, wosk, może rzucę coś na dniach, bo na półeczce oczekuje #16. : :):P No i wnętrze do roboty bo troszke zapuszczone przez zime :song::wallbash::dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe auto wreszcie wygląda..

 

Umyte szamponem Shiniego, wyglinkowane ValetPRO yellow clay bar. Dla wyglądu odżywka Meguiars'a Deep Crystal 2 a całość przykryta Nattysem Red. Na plastikach Dionysus od ValetPRO.

 

Felga szału nie robi ale według mnie pasuje na razie. Szukam sprężyn żeby urwać jeszcze te 2-3 centy z przodu.

 

 

photo12qp.jpg

photo11lg.jpg

photo10dq.jpg

photo9fs.jpg

photo8mn.jpg

photo7ug.jpg

photo6ow.jpg

photo5wm.jpg

photo4vmk.jpg

photo3zvy.jpg

photo2jt.jpg

photo1kgg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam sprężyn żeby urwać jeszcze te 2-3 centy z przodu.

 

Na Twoim miejscu poszedłbym w gwint :D Ustawisz pod siebie :)

 

Bardzo ładne e36, ważne że ma M-paka, kiere serducho, sportsitze i klimatrona, no i to że nie jest zwieśniaczona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAMIAN1991, rozumiem.

Miałem na myśli, chociaż nie napisałem, że dużo zależy od tego jaki masz okres w życiu, to znaczy czy akurat podporządkowujesz komfort wyglądowi czy na odwrót ;-)

 

Ja np. teraz jestem na takim etapie że auto którego używam codziennie ma mi pomagać, nie przeszkadzać w drodze do celu, ale jak wiadomo wszystko się zmienia - nie ma pewności co będzie jutro :)

 

Gwint dla mnie to zawieszenie praktycznie torowe, rajdowe, ekstremalne. To co się produkuje masowo, można często pomylić z gwintem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.