andpgud Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak bysci mi doradzili umyc te komore silnika. Co pozaslaniac itd.
spons Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 Sorry za OT, jak wyglada utrzymanie i eksploatacja tego cacka? Chcialem sobie kiedys sprawic takie CSi ale jakos balem sie ze mnie zrujnuje
cash Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 ja rowniez sorry za OT piekna machina !! wystarczy mi tylko znaczek i te wysuwane lampy
maestro00 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 cash Znaczek do nabycia w dziale sprzedam. andpgud Nie bądź taki, pokaż całą furkę Tylko wysuń lampy.
adii Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 Delikatniejsza metoda : pozasłaniaj elektronike kable wtyczki , spryskaj chemią + pędzelek i pozniej delikatne płukanko z węża , u siebie karcherem myłem ale to takie drastyczne ...
andpgud Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2010 Poprosze jeszce doradzenie jakie preparaty i gdzie moge kupic. Auto nie jest droie w utrzymaniu, tyle ze ja juz je pare lat restauruje i to troche kosztuje. Jak kazde hobby, to nie liczysz sie z kasa za bardzo, bo liczenie boli Oto fotki
bucki Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Fajny potworek chodz nie jestem fanem bmw ale te mi sie wyjatkowo podoba
Lukas G Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Chyba jedyne beemfuu na jakie bylbym w stanie sie jeszcze skusic, gratki auta. Czyszczenie komory silnika niestety bedzie baaardzo pracochlonne. Po pierwsze musisz sie zaopatrzyc w roznego rodzaju pedzelki, naprawde sporo sie ich przyda zeby dojsc we wszystkie zakamarki silnika. Na poczatek pokusilbym sie o zlanie wszystkiego aktywna piana. Pozniej plukanie, niekoniecznie pod cisnieniem, dalej pryskasz sobie fragment dobra chemia (porady odnosnie chemi do silnikow znajdziesz w odpowiednim dziale forum) ja uzywam SD od megsa, i doczyszczasz pedzelkami, pamiateajac o wszystkich zakamarkach. Pamietaj zeby nie pryskac chemia calej komory silnika tylko np 1/4, na jej doczyszczeniu spedzisz tyle czasu ze pozostala czesci mogla by juz przeschnac a to nie jest dobre Po takim wyczyszczeniu i wyplukaniu komory warto sprezonym powietrzem wydmuchac resztki wody przede wsyzstkim z alternatora i wszystkich polaczen elektrycznych, mozna odpalic silnik zeby sie rozgrzal a tym samym woda wyparuje z zakamarkow. Na koniec mozesz zaaplikowac jakis dressing. Ja zamiast tego uzywam QD last touch od meg'sa, spryskuje cala komore i wycieram mikrofibrami. Po takim zabiegu komora ma ladny staynowy wyglad. Aaaa jeszcze jedno, koloktory ssace jesli wogole uda ci sie doczyscic to najpredzej benzyna ekstrakcyjna i zrobilbym to na samym poczatku, jeszcze przed generalnym myciem. Opisana metoda jest tylko jedna z wielu jakie mozna wykonac, wg mnie jest poprostu najbardziej oplacalana w stosunku czas\jakosc. Sa zwolennicy pryskania mocna chemia i plukania myjka cisnieniowa jak rowniez znajda sie tacy co wymontuja polowe czesci z komory zeby miec jak najlepszy dostep do czyszczonych elementow, lakier w komorze wyglinkuja, nawoskuja, silnik wymyja calutki benzyna itp (Thomas ) Oczywiscie efekty sa przezajebiste, jesli tylko lubisz i masz czas to nie ma przeciwwskazan zebys i Ty tak zrobil. P.S. Pamietaj o prawidlowym rozcienczaniu chemii, nie zawsze wiecej oznacza lepiej
Administrator Evo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Te kolektory dolotowe wypolerowane wyglądałyby obłędnie
Lukas G Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Evo, kwestia gustu ja bym tam widzial te kolektory anodowane na czarno i polerka tylko paskow i logo Latwiej utrzymac w pozadanym stanie PS andpgud, wymien sobie od razu opaske za prawa przeplywka, ew ja wypoleruj
spons Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Auto nie jest droie w utrzymaniu, tyle ze ja juz je pare lat restauruje i to troche kosztuje. Jak kazde hobby, to nie liczysz sie z kasa za bardzo, bo liczenie boli Skad ja to znam Auto na codzien to to pewnie nie jest wiec i koszty pewnie nie jakies kosmiczne... eh moze kiedys
andpgud Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Evo, kwestia gustu ja bym tam widzial te kolektory anodowane na czarno i polerka tylko paskow i logo Latwiej utrzymac w pozadanym stanie PS andpgud, wymien sobie od razu opaske za prawa przeplywka, ew ja wypoleruj Ja wlasnie planuje kolektory dac w czarny kolor
Jarek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 ja myłem silnik u siebie w 800tce bez zbędnych ceregieli... nie mam zdjęć komory, ale jeśli mogę ci coś doradzić to uważaj raczej na kolektory ssące, bo pod ciśnieniem odłazi z nich jakaś farba czy coś i może to potem dziwnie wyglądać. PS. Jaki to kolor? Orient?
a.d.a.m Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Fura marzenie P.S. Z chęcią obejrzałbym zdjęcia wnętrza i profilu/półprofilu z opuszczonymi szybami
andpgud Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2010 Koła to RH ? Felgi to Hamann Motorsport PG1 [ Dodano: 9 Grudzień 2010, 19:00 ] ja myłem silnik u siebie w 800tce bez zbędnych ceregieli... nie mam zdjęć komory, ale jeśli mogę ci coś doradzić to uważaj raczej na kolektory ssące, bo pod ciśnieniem odłazi z nich jakaś farba czy coś i może to potem dziwnie wyglądać. PS. Jaki to kolor? Orient? Kolor to Macau blau z palety individual [ Dodano: 9 Grudzień 2010, 19:02 ] Fura marzenie P.S. Z chęcią obejrzałbym zdjęcia wnętrza i profilu/półprofilu z opuszczonymi szybami Srodek mama taki:
SZyBA Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 Piękna 8mka. Napewno jak wstawisz je w pokaż swój blask będzie cacy
cofc Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2014 Do mycia silnika polecam roztwór APC, Glass Cleaner'a i piany aktywnej (może być nanoszony pianownicą, bądź ręcznym opryskiwaczem). Stężenie: pół litra preparatu tj. 1 część APC, 1 część Glass Cleanera, 1 część piany, dolewamy pół litra wody. Trzeba pozasłaniać całę elektronikę, cewki, okablowanie, alternator, komputer pokładowy. Tu mała uwaga w niektórych pojazdach np. w Renault Lagunie niektóre podzespoły są z nielakierowanego aluminium, które może się odbarwić, je również należy zakryć i ew. umyć nieagresywną chemią. Spryskujemy, bądź pianujemy pianownicą całą komorę wraz z dolną częścią maski. Czekamy ok. 3 min i spłukujemy niskim ciśnieniem, bądź z odległości (nie zapominając o dokładnym wypłukaniu maty). Ja po tym procesie odpalam kompresor i suszę wszystkie newralgiczne miejsca. Można też odpalić auto i koniecznie otworzyć maskę żeby woda, która zebrała się w zakamarkach mogła odparować. Zamykając maskę tworzymy niejako obieg zamknięty i woda zaczyna się skraplać. Najlepiej jest umyć silnik parownicą, ale jak wiadomo takie urządzenia to wydatek rzędu 20 tyś., także to raczej mało pomocne
Ar3k Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 W ciągu 3 lat pojawiają się nowe środki więc to bardzo pomocna wypowiedź.
MatthewG Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 Zastanawia mnie tylko po co płyn do szyb dolewasz?
widmo82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Może dlatego, że lubi żreć metalowe elementy i później ładnie widać rudą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się