Skocz do zawartości

Łuszczenie się rantu


bordowy

Rekomendowane odpowiedzi

takich metod wolę nie próbować, 300 KM i napęd tył, myślę, że jeśli sam będę się za to zabierał po prostu zdejmę koła z auta (mam drugi komplet by założyć)

Felgi ogólnie są jak nowe nie licząc tych odprysków.

 

ja tam wolę ręczną metodę, troszkę palce bolą ale jest bezpieczniej

 

Obrazek

 

ręczna czyli machanie ręką, czy maszyna trzymana w ręce?

 

czy jest opcja żebym otrzymał od A do Z receptę jak się nimi zająć tj jaka maszyna, jakie pasty i jaki papier o jakich parametrach by uzyskać najlepszy efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslę że najprostszym sposobem zabezpieczenia się jest postawienie auta całym przodem na kobyłkach tak żeby oba koła swobodnie sie kręciły

 

W sumie tak, ale spalanie będzie większe bo dwa koła się kręcą, wiesz, trzeba ciąć koszty :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

300KM nic nie da jak będziesz miał cały tył w górze, chyba że masz 4X4.

Ogólnie najpierw próbowałem ręcznie, później wiertarka, aż się w...rzyłem i postawiłem auto jak w opisie w/w, poszło jak po maśle :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.