einser77 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Korzystając z okazji pochwalę się moim blaskiem Zacznijmy od stanu lakieru, jak na auto dziewięcio letnie oceniam go na 4+. Powłoka lakiernicza na całym samochodzie oryginalna oscylująca w granicach 100 mikronów, lewy przedni błotnik dwa razy malowany, ma 240 mikronów. Z wad warto wymienić trochę głębokich rys na masce, prawym przednim błotniku wykonanych prawdopodobnie przy usuwaniu insektów. Ponadto z rzeczy na które nie mam wpływu trzy drobne wgniecenia, na tylnych drzwiach i masce oraz dwa małe ogniska korozji przy tylnych lampach. Do tego dochodziły standardowe drobne ryski, wygląda na to że ten samochód nie był częstym gościem myjni automatycznych Przed całym procesem auto wyglądało dobrze więc nawet nie robiłem zdjęć przed, 50/50, etc. Do uzyskania poniższego efektu użyłem: Lakier - Szampon Gold Class - Glinka Niteo Ltd. - AG Paint Renovator - AG SRP - Meguiar`s #16 Plastik, opony, szyby - AG Plastic Conditioner - Plak Czyste Opony - Pianka do szyb Sonax Za cel zakładałem sobie usunąć drobne rysy i zmatowienia oraz zniwelować grubsze rysy spowodowane przez ostrą gąbkę, no i oczywiście uzyskać piękną głębię. Cel osiągnąłem. Paint Renovator nakładałem mechanicznie, SRP ręcznie - lubię tego typu środki nakładać ręcznie. Na to dałem dwie warstwy Meg`s #16, żeby móc z czystym sumieniem iść spać A tak naprawdę to ciężko na srebrnym lakierze uchwycić czy wszędzie była idealna warstwa, więc zdecydowałem się na drugą. Osobiście po drugiej warstwie zauważyłem większą głębię, ale może to być moje subiektywne odczucie. Kończę już te wywody, czas na zdjęcia, niestety ciężko jest uchwycić efekt na srebrnym lakierze... Śmiało oceniajcie
julian Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 równie dobrze mógłbym ocenic auto na 80tysiecy km:) to raczej komplement;) i znam Twój problem ze srebrnym lakierem, sam jeżdzę srebrem. gorszy jest chyba tylko beż.
PN Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Gratulacje! Megs #16 to bardzo dobry wybór do srebra
kabul Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Dobra robota. Bardzo lubie te auta. Wiadomo,że ze srebra trudno jest wyciągnąć głębie ale za to jego olbrzymią zaletą jest to,że sie optycznie wolniej brudzi. Powiedz jak się spisywał Paint Renovator (oksydacje, swirls'y? Masz jakieś porównanie do podobnych produktów?
einser77 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Powiedz jak się spisywał Paint Renovator (oksydacje, swirls'y? Masz jakieś porównanie do podobnych produktów? Ogólnie można powiedzieć ze dobrze, bez problemu usuwa oksydacje i swirls`y jest to środek dość mocno ścierny, ale nie zauważyłem żeby powstały hologramy. Na pewno jest mocniej ścierny niż ultrafina 3M czy AG. Dobrze się nim pracuje, w miarę higieniczny środek, trochę pyli, niestety pozostawia brokatowanie, ale SRP to ładnie zakrywa. PR który ja mam jest w opakowaniu 1l, ( http://www.a1motabitz.co.uk/catalogue/c ... _1Ltr.html ) Może się on czymś różnić od tych w małych opakowaniach gdyż ten ma kolor zielony. Z drugiej strony jeden producent nie powinien dwóch różnych produktów tak samo nazywać. Co do tego jak się ma AG PR do Meg`s UC niestety nie pomogę, a pewnie to chciałeś usłyszeć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się