senz Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Honda Civic 2003 - Przygotowanie do zimy / Valeting Autko mojej mamuśki. Chciałem jej zrobić mały prezent... i zrobiłem Civ po przejściach. Częściowo malowany, popękany lakier, przetarty, odpryski, zadrapania - tym zajmę się na wiosnę. Odbicie w lakierze jak widać marne. Najpierw auto umyłem na myjni bezdotykowej (p1+p2) gdyż tam gdzie robiłem auto nie miałem dostępu do myjki ciśnieniowej a chciałem dobrze umyć nadkola oraz progi. Na miejscu docelowym zabrałem się za mycie na dwa wiadra - szampon SmartWax SmartWash, GG Kustom, rękawica Autoland - bardzo fajna. Następnie APC Nielsen + pędzelek i punktowe mycie. Nie mam fotek z mycia gdyż robiło się ciemno i chciałem się uwinąć z tym jak najszybciej. Następnie wjechałem do garażu i wziąłem się za glinkowanie. Glinka żółta Temachem. W opryskiwaczu woda z odrobiną szamponu Smartwax. Auto jeżdżone na krótkich trasach (praca-dom) czasami jakiś dalszy wyjazd. Syfu nie było dużo, tylko dolna część progów oraz tylny błotnik. Inspekcja lakieru: Dach: Tylny słupek: Maska: Tylne drzwi: Klapa: Tylni zderzak: Tutaj widać pęknięcie lakieru oraz "plamę" która dla mnie jest pozostałością po "znajomym" lakierniku. Po inspekcji przetarłem całe auto 2x IPA w proporcjach 1:3. A oto środki którymi zabezpieczyłem lakier Na przygotowany lakier nałożyłem ręcznie jedną warstwę Carlack68 Nano Systematic Care padem z mikrofibry. Na drzwiach kierowy zrobiłem mały test - CL68NSC/Optimum Poli-Seal. Lakier po Optimum Poli-Seal był bardziej śliski w dotyku niż po CL68, pewnie dlatego że PS ma w sobie carnaube. Tutaj CL68NSc już nałożony na drugą część drzwi: CL68NSc zostawiłem na lakierze ok 30minut. Po przetarciu mikrofibra wziąłem się za wnętrze. Plastiki wyczyściłem APC Nielsena i nałożyłem na nie Poorboys World Natural Look. Ostatnim etapem było nałożenie dwóch warstw FinishKare Hi-Temp Paste 1000P w odstępie 1h. Przed nałożeniem pierwszej warstwy odczekałem ok 1h od starcie CL68NSC. Kilka zdjęć auta po jednej warstwie FK1000P: W międzyczasie zająłem się oponami oraz nadkolami (tylko przód, bo z tyłu sama blacha) na które nałożyłem dressing Poorboys World Boln'N'Bright. Kołpaki nawoskowałem Optimum Car Wax jak i wnęki drzwi. Tutaj Auto już po drugiej warstwie FK1000P oraz nałożonym dressingiem Nielsen Super-A-Sheen na plastikach i uszczelkach. Prace nad autem zakończyłem o 3 w nocy dlatego też mało zdjęć auta skończonego. Ale... zrobiłem je następnego dnia. Niestety plener niezbyt ciekawy - plac w pracy: Oraz kilka z małą zabawą w PS'ie: Auto nabrało trochę wyglądu. Wiadomo, że to nie korekta lakieru ale i tak widać różnicę pomimo srebrnego koloru. Mamuśka bardzo ucieszona z prezentu - kazała mi przegrać wszystkie zdjęcia jakie zrobiłem Civa zostawiam do wiosny Dzięki za uwagę Pozdrawiam
Afi Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Twój garaż czy jakaś wynajęta hala? Bo widać dość sporo miejsca, tylko zagracone trochę - zupełnie jak u mnie. Gratki za pracę, jednak czekam na wiosenną korektę, bo widać, że będzie co dziargać
SZyBA Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak za każdy project gratulacje
lakikwap Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 kurcze na ciemnych FK mi sie nie widzi (za mała głębia) ale tutaj na sreberku.. bomba!
micha-ł Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Fajnie Honda odżyła Jak rozcieńczałeś APC Nielsena ? Mam ten środek ale nie wiem jak go rozcieńczać. Szczerze mówiąc jakieś marne to APC....albo ja nie wiem jak go używać. Napisz coś o CL68. Osobiście bardzo go lubię. Świetnie sprawdza się .... na szybach.
michal55yh Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2010 Autko świetnie wygląda. Widzę jednak że tylna szyba dziwnie wygląda, takie plamy ma...
senz Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2010 Jak rozcieńczałeś APC Nielsena ? Mam ten środek ale nie wiem jak go rozcieńczać. Szczerze mówiąc jakieś marne to APC....albo ja nie wiem jak go używać. Przeważnie wlewam 15/30ml na 1L. Do większych zabrudzeń wiadomo że więcej. Napisz coś o CL68. Osobiście bardzo go lubię. Świetnie sprawdza się .... na szybach. To prawda. Na szybach bardzo fajnie działa. Mam go u siebie nałożonego i jestem bardzo zadowolony. CL68NSC bardzo fajnie czyści lakier, pad przed pracą: a tutaj po: To fotki z mojego auta. W tym przypadku pad był jeszcze bardziej brudny. Widzę jednak że tylna szyba dziwnie wygląda, takie plamy ma... Też te plamy widziałem - ale na jednym zdjęciu a w rzeczywistości nic tam nie ma
Camel- Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2010 Haha. Te plamy są z powodu hartowanej szyby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się