Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Ok, to Cquartza już mamy u nas, a jak wygląda sprawa z Gtechniq ? Również wygląda dość ciekawie, zarówno C1 jak i C2, P1 do polerowania lakieru również zbiera bardzo pochlebne opinie zagranicą.

Opublikowano

Jak tylko ogarne lakier to zdam relacje bo ostatnio zakupilem dosc pokazna kolekcje lacznie z C1 8-) Jak narazie z P1/P2 jestem mega zadowolony, pracujemy na niskich obrotach, max 1200 rpm, drze dosc dobrze przy czym zostawia przyjemny efekt juz po samym welniaku.

 

img0780x.jpg

Opublikowano

Zeby poprawic sobie humor po cyrkach ktore opisalem w innym temacie postanowilem wyporobowac pare produktow, ale od poczatku.

 

Pierwsze co uzylem to P1, pasta bardzo przyjemna w uzyciu, bardzo malo nagrzewa lakier, dobrze sciaga i ogolnie milo sie nia pracuje. Na wielki plus to niskie wymagane obroty ktore pomagaja pracowac z 200mm padem, poczatkowo dochodzilem do 1200 po obyciu z pasta nie przekraczalem 2 biegu czyli 900 rpm. Minusem jest to ze dosc szybko schnie i trzeba ja zwilzac woda, przez co dosc mocno brudzi. Czyszcznie pozostalosci nie stawia jednak zadnego problemu. Pasta nie plami uszczelek i plastikow nawet no najechaniu padem, latwo schodzi ze wszystkiego pod wplywem cieplej wody. Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa.

 

P2, pasta do usuwania hologramow, cezko wypowiadac mi sie o skutecnosci tego produktu, jak wyprobuje na innym aucie to cos wiecej napisze, ogolnie nie brudzi, pachnie inaczej od P1, jest rozowe i poprawia glebie i blask :)

 

G1, narazie moge sie wypowiedziec o samej aplikacji, bardzo latwa i przyjemna, wymaga malo pracy. Scieranie wytworzonej mgielki jest troche upierdliwe ale generalnie bez ekscesow, zrobienie rzedniej szyby zajelo mi ok 40min przy nakladaniu 3 warstw z 10 minutowym odstepem po kazdej. Woda ladnie splywa, ale jak bedzie po deszczu czas pokaze.

 

G2, cleaner do G1, zwykle IPA, dziala :)

 

G3, kolejny wynalazek do szyb, przeznaczony raczej do ruchu miejskiego, zaczyna dzialac od 40 mph czyli jakies 65 km/h (?). Mniej trwaly od G1 ale na pewno duzo lepiej odpycha wode. Postac rzadkiej pasty, kolor jakby ktos gowno z trawa z mieszal :D:lol: ale daje rade. Nakladamy szmatka badz padem do demakijarzu, aplikacja prosta, ale troche trzeba sie natrzec zeby sciaganac nadmiar.

 

G4, cleaner do szyb, konsystencja i kolor podobny do G3, latwy w uzyciu ale tez trzeba sie troche natrzec przy sciaganiu pozostalosci. Raczej dziala dobrze bo uwidacznia wszystkie ryski na szybie ktorych wczesniej nie bylo widac, a szyba skrzypi jak talerz po PUR w reklamie :P

 

Narazie tyle, relacje z tego jak dzialaja wynalazki do szyb zdam potesteach, wkrotce rowniez kawalek o c2, c4, c5 i reszcze jak tylko znajde czas na moje auto :)

Opublikowano
Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa.

Żartujesz, prawda?

Opublikowano

kuflik, mam nadzieję że to podwójna pomyłka i chodziło nie o 400/250ml tylko 40/25ml... :cry:

Opublikowano
Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa.

Żartujesz, prawda?

 

Nie zartuje, producent podaje zuzycie ok 250ml przy maszynowej pracy na sredniej wielkosci aucie, co mysle ze jest prawda jezeli nie ma sie takich przygod jak moje :) P1 schodzi wiecej niz innych past, na BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie :)

 

 

Zapomnialem wczoraj o C1 :) Aplikacja prosta jak konstrukcja mlotka gumowego, nie wiem dlaczemu nie jest ogolno dostepny. Konsystencja wody, nakladamy make up removerem. Na A3 zuzylem ok 20ml. Nakladamy na kawalek wiekosci 1/3 maski, po czym odrazu wycieramy MF i juz, cala filozofia :) Woda ucieka bardzo przyjemnie, zobaczymy jak sprawdzi sie w zimowych warunkach.

Opublikowano
BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie

Brawo. Tu nie chodzi o żałowanie, tylko o poprawne używanie. Robisz to źle.

 

Gdyby litrowa butla miała mi starczyć na 4 auta to bym chyba podziękował megsowi.

Opublikowano
uczem sie dopiero
Uczenie,uczeniem. No właśnie .Szybko powinieneś zauważyć, ze takie ilości są zdecydowanie za duże... Nic Ci nie chlapało,nie "wałkowało"? Ile nakładałeś jednorazowo na pada i jakiej wielkości obszar robisz jednym nałożeniem?
Minusem jest to ze dosc szybko schnie i trzeba ja zwilzac woda, przez co dość mocno brudzi.
To może być dowód że nakładasz pasty za dużo...
Opublikowano

Na pierwsza strone i dach zuzylem ok 300ml, na druga juz tylko 100ml. Nie robilem tego nie swiadomie, poprostu nie wiedzialem juz jak sie do tego lakieru zabrac wiec probowalem lac pasta wiecej lub mniej, nie znajac rowniez produktu a pech chcial ze trafilem akurat na ciezki temat. Zazwyczaj nie kladlem na pad wiecej niz tyle:

 

img0446f.jpg

 

Obszar to ok 40x40cm moze mniej. Chlapac chlapalo i to zdrowo ale to tez ponoc efekt uboczny P1, z innymi nie mialem tego problemu.

 

A tak wyglada po nalozniu C1:

 

img0790un.jpg

 

img0785y.jpg

 

img0792e.jpg

Opublikowano
BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie

Brawo. Tu nie chodzi o żałowanie, tylko o poprawne używanie. Robisz to źle.

 

Gdyby litrowa butla miała mi starczyć na 4 auta to bym chyba podziękował megsowi.

 

Zdarzają się takie projekty, że tyle pasty idzie bezproblemowo ;)

 

Spons spróbuj trochę mniej, później jak już pad nasiąknie pastą to wystarczą dwie krople. Potrenuj najpierw na płaskich powierzchniach, spróbuj taką ilość pasty wypracować do końca (ile się da, w miarę możliwości) na masce na drugim biegu maszyny, trochę to potrwa ale i efekt będzie lepszy.

Opublikowano

W/g mnie taka ilość pasty to stanowczo za dużo!

Chlapac chlapalo i to zdrowo
To jest zdecydowany sygnał do tego ze produktu jest za dużo!
Opublikowano

Dzieki za rady, na pewno bede sie stosowal :) Z P1 to troche inna bajka jest bo 2 bieg to w sumie bieg roboczy, a pasta nie wymaga chodzenia po obrotach bo nie zawiera czasteczek do rozbijania. Rozprowadzamy na 1 biegu, pracujemy na drugim az produkt praktycznie zniknie i tyle :) Musze ja wyprobowac na innym aucie :)

 

Marco, P1 niestety ma to do siebie ze chlapie, a i pasty nalezy nakladac wiecej niz zwyklej, takie info uzyskalem od producenta. To ze uzylem jej za duzo jest zdecydowanie prawdziwe ale jak mowie, bylo to podyktowane tym ze lakier nie chcial dojsc do stanu jakiego bym oczekiwal wiec testowalem :)

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.