Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Ok, to Cquartza już mamy u nas, a jak wygląda sprawa z Gtechniq ? Również wygląda dość ciekawie, zarówno C1 jak i C2, P1 do polerowania lakieru również zbiera bardzo pochlebne opinie zagranicą.
spons Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Jak tylko ogarne lakier to zdam relacje bo ostatnio zakupilem dosc pokazna kolekcje lacznie z C1 Jak narazie z P1/P2 jestem mega zadowolony, pracujemy na niskich obrotach, max 1200 rpm, drze dosc dobrze przy czym zostawia przyjemny efekt juz po samym welniaku.
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Oooo,ładnie. Z UK ściągałeś ? Jakie koszty przesyłki ?
spons Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Tak, 16 funciakow jak dobrze pamietam netto za 9kg paczke.
julian Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 spons, fajna kolekcja, mega dobrze wygląda cała gama na raz;) językiem facebook'a: i like
spons Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Dzieki, tez mi sie podoba Do kompletu jest jeszcze rekawica, pady, bp, reczny aplikator i szmatki W sumie to nie mam tylko S1 Mam nadzieje ze bylo warto
kuflik Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 spons, jakim cudem sprzedali Ci c1?
spons Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Pogadalem odpowiednio z Robertem z G|T i jest
kar01 Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 To czekamy na obszerniejszą relację
spons Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Zeby poprawic sobie humor po cyrkach ktore opisalem w innym temacie postanowilem wyporobowac pare produktow, ale od poczatku. Pierwsze co uzylem to P1, pasta bardzo przyjemna w uzyciu, bardzo malo nagrzewa lakier, dobrze sciaga i ogolnie milo sie nia pracuje. Na wielki plus to niskie wymagane obroty ktore pomagaja pracowac z 200mm padem, poczatkowo dochodzilem do 1200 po obyciu z pasta nie przekraczalem 2 biegu czyli 900 rpm. Minusem jest to ze dosc szybko schnie i trzeba ja zwilzac woda, przez co dosc mocno brudzi. Czyszcznie pozostalosci nie stawia jednak zadnego problemu. Pasta nie plami uszczelek i plastikow nawet no najechaniu padem, latwo schodzi ze wszystkiego pod wplywem cieplej wody. Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa. P2, pasta do usuwania hologramow, cezko wypowiadac mi sie o skutecnosci tego produktu, jak wyprobuje na innym aucie to cos wiecej napisze, ogolnie nie brudzi, pachnie inaczej od P1, jest rozowe i poprawia glebie i blask G1, narazie moge sie wypowiedziec o samej aplikacji, bardzo latwa i przyjemna, wymaga malo pracy. Scieranie wytworzonej mgielki jest troche upierdliwe ale generalnie bez ekscesow, zrobienie rzedniej szyby zajelo mi ok 40min przy nakladaniu 3 warstw z 10 minutowym odstepem po kazdej. Woda ladnie splywa, ale jak bedzie po deszczu czas pokaze. G2, cleaner do G1, zwykle IPA, dziala G3, kolejny wynalazek do szyb, przeznaczony raczej do ruchu miejskiego, zaczyna dzialac od 40 mph czyli jakies 65 km/h (?). Mniej trwaly od G1 ale na pewno duzo lepiej odpycha wode. Postac rzadkiej pasty, kolor jakby ktos gowno z trawa z mieszal ale daje rade. Nakladamy szmatka badz padem do demakijarzu, aplikacja prosta, ale troche trzeba sie natrzec zeby sciaganac nadmiar. G4, cleaner do szyb, konsystencja i kolor podobny do G3, latwy w uzyciu ale tez trzeba sie troche natrzec przy sciaganiu pozostalosci. Raczej dziala dobrze bo uwidacznia wszystkie ryski na szybie ktorych wczesniej nie bylo widac, a szyba skrzypi jak talerz po PUR w reklamie Narazie tyle, relacje z tego jak dzialaja wynalazki do szyb zdam potesteach, wkrotce rowniez kawalek o c2, c4, c5 i reszcze jak tylko znajde czas na moje auto
kuflik Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa. Żartujesz, prawda?
Afi Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 kuflik, mam nadzieję że to podwójna pomyłka i chodziło nie o 400/250ml tylko 40/25ml...
spons Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Zuzylem na a3 ok 400ml, ale biarac pod uwage przygody, mysle ze normalnie na auto powinno spokojnie wystarczyc 250ml wiec nie wiele wiecej niz np 105 megsa. Żartujesz, prawda? Nie zartuje, producent podaje zuzycie ok 250ml przy maszynowej pracy na sredniej wielkosci aucie, co mysle ze jest prawda jezeli nie ma sie takich przygod jak moje P1 schodzi wiecej niz innych past, na BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie Zapomnialem wczoraj o C1 Aplikacja prosta jak konstrukcja mlotka gumowego, nie wiem dlaczemu nie jest ogolno dostepny. Konsystencja wody, nakladamy make up removerem. Na A3 zuzylem ok 20ml. Nakladamy na kawalek wiekosci 1/3 maski, po czym odrazu wycieramy MF i juz, cala filozofia Woda ucieka bardzo przyjemnie, zobaczymy jak sprawdzi sie w zimowych warunkach.
kuflik Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie Brawo. Tu nie chodzi o żałowanie, tylko o poprawne używanie. Robisz to źle. Gdyby litrowa butla miała mi starczyć na 4 auta to bym chyba podziękował megsowi.
Marco Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 uczem sie dopieroUczenie,uczeniem. No właśnie .Szybko powinieneś zauważyć, ze takie ilości są zdecydowanie za duże... Nic Ci nie chlapało,nie "wałkowało"? Ile nakładałeś jednorazowo na pada i jakiej wielkości obszar robisz jednym nałożeniem?Minusem jest to ze dosc szybko schnie i trzeba ja zwilzac woda, przez co dość mocno brudzi.To może być dowód że nakładasz pasty za dużo...
spons Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Na pierwsza strone i dach zuzylem ok 300ml, na druga juz tylko 100ml. Nie robilem tego nie swiadomie, poprostu nie wiedzialem juz jak sie do tego lakieru zabrac wiec probowalem lac pasta wiecej lub mniej, nie znajac rowniez produktu a pech chcial ze trafilem akurat na ciezki temat. Zazwyczaj nie kladlem na pad wiecej niz tyle: Obszar to ok 40x40cm moze mniej. Chlapac chlapalo i to zdrowo ale to tez ponoc efekt uboczny P1, z innymi nie mialem tego problemu. A tak wyglada po nalozniu C1:
kanar Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 BMW zuzylem ok 200-250ml megsa 105 nie zalujac sobie Brawo. Tu nie chodzi o żałowanie, tylko o poprawne używanie. Robisz to źle. Gdyby litrowa butla miała mi starczyć na 4 auta to bym chyba podziękował megsowi. Zdarzają się takie projekty, że tyle pasty idzie bezproblemowo Spons spróbuj trochę mniej, później jak już pad nasiąknie pastą to wystarczą dwie krople. Potrenuj najpierw na płaskich powierzchniach, spróbuj taką ilość pasty wypracować do końca (ile się da, w miarę możliwości) na masce na drugim biegu maszyny, trochę to potrwa ale i efekt będzie lepszy.
Marco Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 W/g mnie taka ilość pasty to stanowczo za dużo! Chlapac chlapalo i to zdrowoTo jest zdecydowany sygnał do tego ze produktu jest za dużo!
spons Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Dzieki za rady, na pewno bede sie stosowal Z P1 to troche inna bajka jest bo 2 bieg to w sumie bieg roboczy, a pasta nie wymaga chodzenia po obrotach bo nie zawiera czasteczek do rozbijania. Rozprowadzamy na 1 biegu, pracujemy na drugim az produkt praktycznie zniknie i tyle Musze ja wyprobowac na innym aucie Marco, P1 niestety ma to do siebie ze chlapie, a i pasty nalezy nakladac wiecej niz zwyklej, takie info uzyskalem od producenta. To ze uzylem jej za duzo jest zdecydowanie prawdziwe ale jak mowie, bylo to podyktowane tym ze lakier nie chcial dojsc do stanu jakiego bym oczekiwal wiec testowalem
Marcin GDA Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Obrazek Na tak nasaczony pad ja nakladam 2/5 mniej, dokladnie nie liczac tej malej kropki
Kamil Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 Dokladnie, a pozniej b ciezko jest wypracowac taka ilosc pasty zeby nie zostala gruba mgla na lakierze.
spons Opublikowano 25 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2010 No to fakt, troche schodzi zanim zniknie No ale, wszystko przede mna
spons Opublikowano 6 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2011 http://www.amazon.co.uk/Gtechniq-C1-Com ... B004JNRRTG i z ciekawostek: http://poland.gtechniq.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się