maestro00 Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2010 Jak wspomniano wyżej, mistrzostwo. Stan lakieru był po prostu agonalny. Co do szpachli to jeśli ma odpowiedni skład i jest nakładana cienkimi warstwami to nie ma prawa się nic dziać. Pora na wnętrze P.S. Fajnym urozmaiceniem byłoby przedstawianie zakresu prac nie tylko w formie fotek ale także plików wideo
Camel- Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2010 Marco, jeśli zrobiłeś to poprawnymi technikami w porządku A gdzie tam dostęp tlenu?? A to purchlu rdzy pod lakierem nigdy nie widziałeś?
blaszczu Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2010 Normalnie jakbym widział 2 różne auta - jestem pod wrażeniem Kawał dobrej roboty! Gratuluje
czarek147 Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 jak dla mnie pełen profesjonalizm! a auto...wiadomo Alfa to Alfa z jednym z lepszych motorów.
Kabar Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 Kilka zdjęć na szybko, po dzisiejszym myciu. Sesja w Łodzi: PS. Wnętrze się robi, za kilka dni wrzucę zdjęcia jak wygląda :-)
Marco Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 Co profesjonalne fotki to profesjonalne Od razu rozwieję domysły. Tak, lampy były polerowane ale są strasznie zadżumione od wewnątrz,niestety. Mocno psuje to cały efekt....
Camel- Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 Normalnie nie to auta. Zgadzam się z przedmówcami
Kabar Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2010 Lampy się zrobi także, niestety muszę do tego zderzak zdjąć.
michal55yh Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Czekam aż zrobisz lampy. Auto zyska zapewne kilka lat. Auto na zdjęciach tych całkiem inaczej wygląda (jakby był jeżdżony w niedzielę do kościoła tylko ). Zdjęcia profesjonalisty ukazują samochód w całkiem innym świetle. Gratuluję.
AutoOdNowa Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Gratuluję efektu, szkoda tylko że efekt klaru 1K z puszki jest nietrwały. Ciekawi mnie jak wygląda łączenie nowego klaru ze starym. Do tego brak antykorozji uszkodzonej i klepanej blachy. To spore mankamenty tego typu roboty niedopuszczalne w prawidłowej technologii. Sorki za tą sól, ale troszkę poprawności trzeba wnieść do tematu bo za chwilę wszyscy będą sprayami robić i twierdzić że to super, na dodatek trwałe a antykorozja to poprostu podkład w sprayu. To tyle a robota perfekcja, gratuluję jeszcze raz.
Marco Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 To ze klar ze spreya jest nietrwały to wiem.To jest niestety największy mankament. Co do zabezpieczenia to poszły 3 warstwy szpachlówki natryskowej w sprayu-używam jej ponieważ jest bardziej gęsta niż zwykły podkład Motipa. Na wierzch poszły jeszcze dwie warstwy tego rzadkego Motipa. Także wiesz ...nie jest źle Ciekawi mnie jak wygląda łączenie nowego klaru ze starym.Okolice zaprawki rozmatowane na 2000,łączenie wyszło idealnie na klarze ,nie widać absolutnie śladu.Sam bylem zaskoczony. Musze w ogóle spytać o pocieniacz w sprayu czy istnieje coś takiego
Kabar Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Łączenie lakierów niestety jest widoczne. Co do antykorozji - uszkodzenie nie było do "żywej blachy" więc nie obawiam się specjalnie jakiejś korozji - nie została uszkodzona powłoka fosforanowa itp.
Marco Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Łączenie lakierów niestety jest widoczne.Ale bazowego lakieru. Klar połączył się idealnie.
Rzmudzior Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2010 Bardzo piękna Bella i świetny efekt Twojej pracy! I do tego niezrównane V6 Busso
michal55yh Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Świetne fotki. Zdradź, jak zrobiona jest ta ostatnia?
conrado Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 zgaduję - statyw, zdjęcia zamkniętej maski i otwartej nałożone na siebie? Fotki super, szczęka opada
Kabar Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Dokładnie tak, dwa zdjęcia obrobione w photoshopie (na warstwach).
SZyBA Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Chyba tak bo widać siłowniki jeszcze
Kabar Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 eee.. siłowników tam nie ma, usunięte :-)
Afi Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Kabar, sam robiłeś zdjęcia i je obrabiałeś? Bo szczerze mówiąc kulturalnie Ci to wyszło Sam działam trochę w Gimpie, nie w PS-ie, ale to prawie to samo. Nie mam niestety jeszcze opanowanej sztuki działania na warstwach
Kabar Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Nie, moja dziewczyna je robiła i obrabiała. Ja lubię auta, ona fotografie :-)
micha-ł Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Bardzo ładnie, bella bella !! Kabar wysłałem Ci pw
przemo78 Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 technika zrobienia takiej fotki jest bardzo prosta, obróbka to 5 minut w PSie, przy założeniu że wiemy jak się do tego zabrać Niestety robienie czarnym kolorom zdjęć jest dość paskudne ponieważ lakier wszystko odbija, tu widać, że choćby przy tej fotce jak na masce są nie pożądane odbicia budynku, ponieważ co nieco wiem o fotografii motoryzacyjnej muszę przyznać, że fotki są po prostu normalne ale to takie moje wypaczenie za które sorry Odbić możemy pozbyć się przez filtr polaryzacyjny, nie mniej jednak w tych fotkach chodzi o pokazanie blasku auta a nie zmatowienia przez działanie polara Jak pisałem wcześniej prace nad autem wykonano świetnie, gratki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się