Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wspomniano wyżej, mistrzostwo.

Stan lakieru był po prostu agonalny.

Co do szpachli to jeśli ma odpowiedni skład i jest nakładana cienkimi warstwami to nie ma prawa się nic dziać.

Pora na wnętrze :mrgreen:

 

P.S.

Fajnym urozmaiceniem byłoby przedstawianie zakresu prac nie tylko w formie fotek ale także plików wideo :D

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kilka zdjęć na szybko, po dzisiejszym myciu. Sesja w Łodzi:

 

img8033aghedit.jpg

 

img7892sedit.jpg

 

img7987afshedit.jpg

 

img7948gedit.jpg

 

PS. Wnętrze się robi, za kilka dni wrzucę zdjęcia jak wygląda :-)

Opublikowano

Co profesjonalne fotki to profesjonalne :good: Od razu rozwieję domysły. Tak, lampy były polerowane ale są strasznie zadżumione od wewnątrz,niestety. Mocno psuje to cały efekt....

Opublikowano

Czekam aż zrobisz lampy. Auto zyska zapewne kilka lat.

Auto na zdjęciach tych całkiem inaczej wygląda (jakby był jeżdżony w niedzielę do kościoła tylko :P ). Zdjęcia profesjonalisty ukazują samochód w całkiem innym świetle. Gratuluję.

Opublikowano

Gratuluję efektu, szkoda tylko że efekt klaru 1K z puszki jest nietrwały.

Ciekawi mnie jak wygląda łączenie nowego klaru ze starym.

Do tego brak antykorozji uszkodzonej i klepanej blachy.

To spore mankamenty tego typu roboty niedopuszczalne w prawidłowej technologii.

Sorki za tą sól, ale troszkę poprawności trzeba wnieść do tematu bo za chwilę wszyscy będą sprayami robić i twierdzić że to super, na dodatek trwałe a antykorozja to poprostu podkład w sprayu.

To tyle a robota perfekcja, gratuluję jeszcze raz.

Opublikowano

To ze klar ze spreya jest nietrwały to wiem.To jest niestety największy mankament. Co do zabezpieczenia to poszły 3 warstwy szpachlówki natryskowej w sprayu-używam jej ponieważ jest bardziej gęsta niż zwykły podkład Motipa. Na wierzch poszły jeszcze dwie warstwy tego rzadkego Motipa. Także wiesz ...nie jest źle ;)

Ciekawi mnie jak wygląda łączenie nowego klaru ze starym.
Okolice zaprawki rozmatowane na 2000,łączenie wyszło idealnie na klarze ,nie widać absolutnie śladu.Sam bylem zaskoczony. Musze w ogóle spytać o pocieniacz w sprayu czy istnieje coś takiego :)
Opublikowano

Łączenie lakierów niestety jest widoczne. Co do antykorozji - uszkodzenie nie było do "żywej blachy" więc nie obawiam się specjalnie jakiejś korozji - nie została uszkodzona powłoka fosforanowa itp.

Opublikowano

Kabar, sam robiłeś zdjęcia i je obrabiałeś? Bo szczerze mówiąc kulturalnie Ci to wyszło :good:

Sam działam trochę w Gimpie, nie w PS-ie, ale to prawie to samo. Nie mam niestety jeszcze opanowanej sztuki działania na warstwach :roll:

Opublikowano

technika zrobienia takiej fotki jest bardzo prosta, obróbka to 5 minut w PSie, przy założeniu że wiemy jak się do tego zabrać ;)

 

Niestety robienie czarnym kolorom zdjęć jest dość paskudne ponieważ lakier wszystko odbija, tu widać, że choćby przy tej fotce jak na masce są nie pożądane odbicia budynku, ponieważ co nieco wiem o fotografii motoryzacyjnej muszę przyznać, że fotki są po prostu normalne ale to takie moje wypaczenie za które sorry ;)

 

Odbić możemy pozbyć się przez filtr polaryzacyjny, nie mniej jednak w tych fotkach chodzi o pokazanie blasku auta a nie zmatowienia przez działanie polara

 

Jak pisałem wcześniej prace nad autem wykonano świetnie, gratki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.