Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miki temat chyba nie jest o tym po co polerują malowany element ale czemu pierd..ą jak już to robią.

 

Bo nikt im nie płaci za profesjonalną polerkę. Mnie to pasi bo auto prosto z serwisu ASO z lakierni przyjeżdża do mnie na poprawkę :D Każdy zarabia i interes się kręci hehe

 

Jedź za granicę (włochy, anglia, francja) i zobacz jakie tam kaszany oddają klientowi za 10 razy tyle jak u nas.

 

Chcesz mieć dobrze zrobione niestety musisz się liczyć z większymi kosztami. Każdy myśli że za 150zł od elementu będzie miał super lakierek na najlepszych materiałach i w dodatku lakierowany w komorze.

 

A i jeszcze jedno polerować umiesz to i polakierować sobie możesz sam, przecie to proste jak budowa cepa. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
polerować umiesz to i polakierować sobie możesz sam, przecie to proste jak budowa cepa.

 

:ad: przecież to jest proste, więc skoro wszyscy lakiernicy to takie fachury :lol: to co za problem aby ich wyręczyć i pokazac jak perfekt można zrobic.

 

Polerka w moim wykonaniu to poprostu słabo sprzedana usługa detailera.

Nie wyobrażam sobie jak by mnie klienci zjechali gdybym na koniec spierdzielił swoją robotę kiepską polerką.

 

A poza tematem,,, nie poleruje się dobrze wylanego lakieru - wtrącenia miejscowo tak, reszta nie.

  • Administrator
Opublikowano
nie poleruje się dobrze wylanego lakieru - wtrącenia miejscowo tak, reszta nie

Ja to wiem i inni też ale lakiernicy przyzwyczajeni są do klientów takich co "jak się świeci to jest git" i po co się starać i siedzieć tak jak my po 30h nad autem jak się spier..... lakierowanie.

Opublikowano
Ja to wiem i inni też ale lakiernicy przyzwyczajeni są do klientów takich co "jak się świeci to jest git

 

Lakier bezbarwny świeci sie przeciez najlepiej bez tykania papierem i polerka.

Oczywiście po czasie jak powierzchnia ulegnie uszkodzeniom, polerka jest niezbędna i tu do akcji wkraczacie Wy - detailerzy, lub moja skromna osoba,,,, lub ci tamci co pokazywaliście te ekstra skopane bryczki. Hehe.

Znajde jakieś foto to zapodam aby zobrazować lakier tylko wylany , ale nie dotykany żadnym papierem ani polerka.

Opublikowano
Lakier bezbarwny świeci sie przeciez najlepiej bez tykania papierem i polerka.

Koledzy od włókna węglowego też zauważyli tą przypadłość - że klar najlepiej się błyszczy jak nie został poddany obróbce. Ciekawi mnie dlaczego? :roll:

 

Mój lakiernik z kolei wypolerował moją C-klasę 1/3 400-mililitrową tubką G3 (!) zostawiając masę masę masę swirlsów oraz hologramów - śladów po "jeździe" maszyną (więc nie takich zwykłych :P ). Maska, w sumie, jest tragiczna do tej pory i myslę o jej ponownym polakierowaniu. Lakiernicy nie umieją polerować i czasami mam wrażenie, że nie potrafią lakierować! Ich największą wadą jest to, że nie są na bieżąco z z technikami lakiernictwa, nie czytają literatury - bo większośc z nich "robi bo musi, robi bo taką (za przeproszeniem) zawodówę skończył, bo przecież ma X lat doświadczenia". Ale wtedy wkraczamy my. :P

Opublikowano
zostały komisyjnie młotkiem potraktowane aby nie kusiło nimi robic.
:mrgreen:

 

W podsumowaniu dodam ze nie jestem lakiernikiem po zawodówce.

Sam wiesz, że nie o takich ludziach jak Ty pisałem :)

 

Przydałby się foty jakiś ciemnych lakierów po psikaniu bez polerki. Wtedy byłoby coś więcej widać :)

Opublikowano
Przydałby się foty jakiś ciemnych lakierów po psikaniu bez polerki. Wtedy byłoby coś więcej wida

Przed chwilką skończyłem lakierować alfe romeo GT z 2005 roku w kolorze ciemnym, taki grafit z grubym ziarnem i czarnym tłem.

Lakier duxone 1044 na 1.5 warstwy zgodnie z proporcja bez rozpucha.

No, jest się czym pochwalić, więc jak trochę podeschnie (pyłosuchość aby włosków nie łapał) to fotki porobię i dam na forum.

 

Od jutra specjalne auto w brokat całość. Ale fotki zamieści tutejszy detailer. Ja nie odbiorę mu tej przyjemności - zresztą nie wypada i niemogę.

Opublikowano

Wlasnie AutoOdNowa masz jakies auto ze swoich prac ktore lakierowales ale nie polerowales? U mnie jak drzwi w pasiorze polakierowali to byly chropowate ze hej :/

Opublikowano

Kamil,

Matiz i wszystko co na stojakach wisi jest bez polerki.

Na tej stronce jest więcej fotek jakby co.

 

[ Dodano: 12 Listopad 2010, 08:27 ]

Np. taki zwykły błotniczek jako część całości matiza oddanego bez polerki

p6260007.jpg

Opublikowano

AutoOdNowa Jak ci się lakieruje bezbarwnym duxonem ? i czy lakierujesz wodą czy konwencją? Hmm a co do zdjęć chętnie bym zobaczył zdjęcia makro, bez polerowania nie obraź się bo teraz naprawdę ciężko jest ocenić, czy jest lakier dobrze położony, czy też nie, ale nie ujmuje ci umiejętności bo wiem, że jak ktoś robi to z powodów, żeby komuś pokazać że potrafi lepiej, a tym bardziej że lubi to, a nie tylko z powodów finansowych to robi to lepiej, niż nie jeden fachowiec, ale jestem pod wrażeniem na plus

 

a co do jak lakier wygląda bez polerki po samym lakierowaniu też mam kilka zdjęć

26022009155.jpg

26022009153.jpg też bez polerki cały lakierowanym lakierami dupionta w systemie imron

chętnie bym zobaczył twoją pracę na żywo jak wygląda tak jak na zdjęciach to gratuluje i naprawdę chciał bym mieć takiego pracownika ;)

 

Co do lakierników, faktem jest że naprawdę dużo ilości ich mineło się, z powołaniem i robią to na odwal się, całkiem niedawno jeden naśmiewał się po co robić 3 pastami i płacić 100 zł, za butelkę 3m, jak można ten sam efekt robiąc to g3 na sucho białą twardej gąpce :lol: (ciesze się że w tym momencie zawyła syrena bo słuchać już go nie mogłem) i jak to stwierdził brać tą samą kasę :lol:, więc co się dziwi cię że tak potem takie samochody są po lakierowaniu.

 

 

A co do tematu całości za 2000 zł już pozostawię bez komentarza

Opublikowano

jmajka,

 

 

 

Co do fotek w większej rozdziałce, to przecież każda jest w odpowiednio dużej rozdzielczości.

Klikasz na zdjecie, przechodzisz na image... i klikasz powieksz.

Każdy element na stojaku jest bez polerki. Matiz cały bez polerki. No i na tej stronie jest więcej fotek a nowe niebawem (brak czasu na fotki).

Moja firma funkcjonuje tylko dzięki tym nabytym (odkrytym) umiejętnością lakierniczym.

Autohandel bardzo nieciekawie wygląda jeśli patrzeć na terminy i jakośc usług lakierniczych.

No o cenach to juz nie wspomnę, bo wiele razy jest tak że zarobek na aucie jest z pracy włożonej a marża z handlu jest niewielka i z ledwościa zus pokrywa.

 

[ Dodano: 14 Listopad 2010, 01:49 ]

jmajka,

 

Chyba dodam kilka fotek z elementami... przed i w trakcie.

Ale może lepiej paniki nie robić???

Opublikowano

Patrząc na to co robicie kiełkuje we mnie nadzieja że jeszcze są dobrzy lakiernicy, choć ja ich w swoim życiu nie spotkałem :D

Opublikowano
jmajka,

 

Baza centari 6000 z duponta, lakier bezbarwny przy mniej wymagającym kliencie duxone 1044, normalnie dupont 3750S.

Pracowałem na bazie cromax, ale czekam na Cromax Pro ma wejść wiosną 2011r na polski rynek.

Ale to będzie zakup powiązany razem z kabiną lakiernicza.

Co do duxone dobrze powiedziane choć bezbarwne dupionta mają dziwną tendencje do matowienia szczególnie duxone jak będziesz miał okazję zobacz sobie auto po roku od lakierowania

 

a co do cromaxa pro to mnie mile zaskoczyłeś trzeba będzie dopytać przedstawiciela dupionta o szczegóły

AutoOdNowa zdjęcia powiększałem ale to i tak nie jest to co wprawne oko

 

a tak z ciekawości mogę wam przybliżyć kilka metod polerowania różnych lakierników

 

lakiernik 1 3g dużo wody celma 1500 obrotów i max 2 godziny roboty na całe auto

lakiernik 2 3g mało wody celma 1500 obrotów potem poprawić na maszynie tempem na czarnej gąpce (o dziwo tu wychodziło najlepiej bez większych hologramów)

lakiernik 3 tempo ma maszynie z regulacją obrotów

lakiernik 4 (tu już awans) duża ilości FC 3m na żółtej gąpce potem poprawione polish rossą na czarnej gąpce

 

najśmieszniejsze jest to że lakiernik 4 był na mnie obrażony że poprawiam po nim

generalnie lakiernicy mają zemną ciężki żywot :mrgreen:

 

Ps AutoOdNowa jak z cromaxa zrezygnowałeś to czym teraz kładziesz bazę konwencją dupionta czy jakąś inną

Opublikowano

Wczoraj przyszedl do mnie kumpel i zapytal ile wezme za korekte skody octavii czarnej w kombi. Powiedzialem ze 300 napewno a on na to ze za duzo i woli dac do lakiernika wiec niech daje i jeszcze wysle mu link niech sobie poczyta

Opublikowano

GOLAS30, 300zł za polerowanie kombi tak, aby było cacy i zgodnie ze sztuką detailerską... :acute:

Uwierz, że skończywszy jeden cały bok pluł byś sobie w mordę za przeproszeniem :roll:

Opublikowano
Baza centari 6000 z duponta

 

Już pisałem wcześniej i to jest w cytacie w Twoim poście.

 

Tylko zauważ że nie jestem lakiernikiem z zawodu i te systemy (cromax i centari) są brane z mieszalni, nie mam ich jako swoich mieszalników a dopiero jak nowy cromax pojawi się na rynku i zostanie przetestowany to zobacze jaki mieszalnik sobie wstawię razem z zakupem kabiny lakierniczej.

 

Teraz konwencja - warsztat w przebudowie, brak kabiny, więc jak tu wodą robić?

Niekoniecznie konwencja z dp.

 

A tu się niezgadzam

bezbarwne dupionta mają dziwną tendencje do matowienia

DP to czołowy producent chemii nie tylko lakierniczej i wiele nowości od niego pochodzi.

Lakier 3750s to najlepszy lakier do stosowania bez potrzeby wypalania w kabinie lakierniczej.

Następny to juz tylko z opcją wypalenia (wygrzania) w kabinie.

 

Teraz pytanie,,, Co robicie źle że te lakiery matowieją??

Temperatura, wilgotność a może rozcieńczalnik???? :shock:

Opublikowano

Oj witam witam moich szanownych kolegów Satowców. Madzioch tez pokaze coś co pieści w ręce gdy tylko trafi sie jakaś słodka klepunia do odnowienia.

 

 

W temacie. Ktoś kto bluźni ze DP blednieje powinien schować głowe w piasek na betonowym podjeździe. :cry:

 

dscn0957a.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dajcie buzi mojej sacie 8-)

Opublikowano
Baza centari 6000 z duponta

 

Już pisałem wcześniej i to jest w cytacie w Twoim poście.

 

sorry nie zauważyłem zwracam honor bd baza sami zastanawiamy się nad wprowadzeniem tej bazy puki jest jeszcze taka możliwości

Teraz konwencja - warsztat w przebudowie, brak kabiny, więc jak tu wodą robić?

Niekoniecznie konwencja z dp.

Znam takich co dają radę bez kabiny i wyciągu a jak wygląd u ciebie sprawa z śmieciami jeżeli robisz w takich warunkach?

A tu się niezgadzam

bezbarwne dupionta mają dziwną tendencje do matowienia

DP to czołowy producent chemii nie tylko lakierniczej i wiele nowości od niego pochodzi.

Lakier 3750s to najlepszy lakier do stosowania bez potrzeby wypalania w kabinie lakierniczej.

Sorry nie sprecyzowałem chodziło mi o duxone kładzionego nad cromaxa z nim puki co są sporadyczne przypadki, zaobserwowane nie tylko u mnie duxone jest tania linią lakierów bezbarwnych raz na aluminiowej masce i raz na starym vanie (tylko tu nie pamiętam czy app czy dp był kładziony)

 

 

Teraz pytanie,,, Co robicie źle że te lakiery matowieją??

Temperatura, wilgotność a może rozcieńczalnik???? :shock:

 

jw nic wszystko robione zgodnie z technologią dp (było przeskolenie dla lakierników)

 

a tak na marginesie samochód które pokazywał technik jak lakierować i dopierać zostało na drugi dzień przez niego poprawiane a poległ na srebrnym o to taka ciekawostka na technikach dp

 

Oj witam witam moich szanownych kolegów Satowców. Madzioch tez pokaze coś co pieści w ręce gdy tylko trafi sie jakaś słodka klepunia do odnowienia.

 

 

W temacie. Ktoś kto bluźni ze DP blednieje powinien schować głowe w piasek na betonowym podjeździe. :cry:

 

Dajcie buzi mojej sacie 8-)

 

Dobrze chętnie schowam dp wcale nie jest rewelacją nie mam idealnego systemu kolorów

dp jest dobry i tyle

Fajnie że jest kobieta zajmująca się tą ciekawą profesją ;)

 

a tak na marginesie u nas saty też latają wokół samochodów

 

 

ktoś pytał o dobrych lakierników

jest jeden taki jak pan Buczak ale drogi

 

a co do moich pracowników którzy pracują u mojego taty też źli nie są tanio u nas też nie jest

Opublikowano

Nawet śmieć w kabinie sie trafi... Jak skończe w pracy aste 2 czarną co do malowania cała idzie bez dachu to sie okarze ile warte jest mycie ścian pryskanie płynami, kombinezon i dmuchanie samochodu po oklejaniu. :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.