jmajka Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Pacjent alfa 159, samochód miał pierw lakierowany zderzak, a ja miałem się zająć resztą, jak na 3 letnie auto lakier zmatowiał, było to spowodowane myciem na szczotkach, za 159 zabrałem się stosunkowo późno z powodu braku decyzji klienta co do korekty i z powodu "nauki" na egzamin który miałem w ten sam dzień co robiłem z alfą, a co do środka stosunku to tego co było zewnątrz, wnętrze było zadbane chodź też trochę pracy było włożone, środkiem zajeła się moja dziewczyna, za co jestem jej bardzo wdzięczny bo gdyby nie ona ciężko było by to ogarnąć w tak krótkim czasie godzina 14:40 oględziny alfy Po oględzinach zadowolony że nie jest źle i że żółty korek z niebieskim wystarczy zabrałem się do roboty godzina 15:05 mycie wstępne z glinkowaniem I tu zdziwienie op myciu, glince i wytarciu auta do sucha jednak nie będzie tak łatwo jak myślałem ale dobra mniejsza o to, ponieważ o 18 miałem egzamin z mechaniki to po 17 wyjechałem sobie żeby jak coś powtórzyć coś sobie godzina 20:45 wróciłem do domu po egzaminie i z moją kochaną dziewczyną która postanowiła mi pomóc ja zabrałem się za korektę przodu a ona za wnętrze samochodu przed 22 odwiozłem ją do domu ponieważ poszło jej błyskawicznie a nie chciałem żeby się nudziła zdjęcia po korekcie przodu zielony+żółty korek po godzinie 22 zabrałem się już całkowicie po pracy uzbrojony w black tigery pod celme poszedł dach tył i boki Jako że czas mnie bardzo gonił jednak do spania nie robiłem dużo zdjęć, no ale 50/50 jest To 50/50 nie jest może bardzo efektywne ale tylna klapa przed korekty była poprawiana z powodu nie zadawalających efektów części pierwszą korekty zakończyłem o godzinie 3:29 po zostawianiu instrukcji obsługi dla pracowników taty poszedłem do domu spać Godzina 10:00 czas skończyć alfę pozostało tylko dokładnie wypłukać i staranie wysuszyć oraz szybka korekta ultrafinem po wszystkich zabiegach kosmetycznych była chwila na kilka fotek jak że pięknego auta Najpierw kilka zdjęć wnętrza czyszczonego przez moją dziewczynę A teraz to jak wygląda zewnątrz To by było by na tyle jeszcze tylko wykaz środków użytych -Korekta: 3m zielony żółty niebieski korek -wnętrze: app interclener oraz autoglym vinyl and rubber care -opony i uszczelki: app gm care -glinka: app czerwona (różowa) -szyby: clinem -wosk: 476s a po korekcie został jeszcze nałożony Poorboy's Black Hole zakupiony w pewnej krakowskiej firmie detailingowej (bardzo polecam ich jako sklep z kosmetykami bo mają większości od ręki ja na pewno będę częściej tam kupywać) Specjalne podziękowania dla mojej piękne dziewczyny za pomoc która mi jednak dużo pomogła a także dla zabierzowskiego producenta dopalaczy black tiger oraz dla jednego z krakowskich rozgłośni za umilanie czasu polską muzyką pacjent zakończył swoją wizytę po 15, ciekawi mnie czy ktoś to przeczyta
bąku Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Piękna robota i efekty super A jak maszynąrobiłeś [ Dodano: 22 Październik 2010, 08:15 ] Piękna robota i efekty super A jak maszyną robiłeś
Roko Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 co to za tasmy ktorymi oklejales auto??
kempus Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Ziutek, zazdroszcze pracy nad Alfą super wyszło, tak jak czerwony Focus
czarek147 Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Super robota i Bella Machina pozdrawiam Alfistę
jmajka Opublikowano 22 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 a zapomniałem o felgach -felgi: meguiar's hot rims all wheel cleaner + glinka na kroplę z asfaltu i zabezpieczone 476 samochód był oklejany zwyczajną lepką malarską maszyna była celma dzięki kempus za miłe słowa a także innym
kempus Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Niedługo się zjawie na pranie tapicery, tylko na razie się zebrać nie mogę , a na wiosnę musowo na korektę. 159 to moje marzenie, a już czarna to szał wnętrze super zrobione, naucz właściciela dbać o samochód po korekcie, mnie już to tak wciągnęło, że tylko musisz mnie nauczyć posługiwać się polerką
cash Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 wszystko ładnie pięknie, ale gdzie zdjęcia dziewczyny przydałby sie tez lepszy aparacik ale patrzac na pierwsza i ostatnia fotke widac efekt a glinka to jak by w błoto wpadla pozdro
Mazder Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2010 Co jak co, ale wypolerowana Alfa wygląda cudnie. I te przednie lampy! Specjalne podziękowania dla mojej piękne dziewczyny za pomoc która mi jednak dużo pomogła Poka fotę
SZyBA Opublikowano 23 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2010 No właśnie nie widać foto tylko jakiegoś Pana który kręci się koło auta
link2jack Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 Zastanawia mnie to, że praktycznie nikt nie używa przed glinkowaniem żadnego preparatu typu tar remower / decabit itp. Przecież po pierwsze - kosztuje to niewiele - osobiscie używam carvalet do asfaltu (25zł 1L) a usuwa minimum 50-60% całego osadu. Dzieki temu oszczedzamy na glince której mniej sie uzywa, ale takze na czasie.
aro_77 Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 Dobra sugestia, ja np po prostu nie mam ale na wiosne 100% kupuje bo to przy pelnym zabiegu produkt obowiazkowy. Do tej pory wspomagalem sie benzyna.
julian Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 używałeś w trakcie pracy IPA czy po korekcie jakiegoś mocniejszego cleanera?
kar01 Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 Jak oceniasz twardość lakieru w Alfie? Ja na wiosnę zabiorę się za mamy 159, również 3-letnią. Jako, że jednocześnie rozważam zakup maszyny (właściwie to na 100% kupuję), zastanawiam się czy brać DA czy Rotację dlatego też jestem ciekaw jak Ci się pracowało na tym lakierze (pomińmy już dyskusję nad wadami/zaletami obu typów maszyn ).
wojtek1788 Opublikowano 24 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2010 Świetna robota:) brawo dla dziewczyny:) Od czerwca prowadzę auto kosmetykę przez pierwsze 2 miesiące tez miałem kłopot z dziewczyna bo praca od rana do nocy i prawie wogole sie nie widzielismy, pewnego dnia pracownik zrobił mnie kolejny raz w ch.. zapił pałe w poniedziałek wiec moja kobieta stwierdziła że bedzie pracować ze mna:) dziewczyna daje rade ja jej tylko fotele wyciagam a ona robi reszte pranie itd wnętrza należą do niej, jednak porzadek kobieca reka to inna bajka:) Dziewczyny tez mogą byc detailer"kami":) Pozdrawiam Wojtek
jmajka Opublikowano 25 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Października 2010 Co do zdjęci moje dziewczyny nie zgodziła się żebym dawał jej zdjęcia. A jeżeli chodzi o twardości lakieru jest miękki. julian IPA nie używam tylko w trakcie płukania samochodu po korekcie z pyłów na samochód jest użyty albo cleaner albo piana w tym przypadku był użyty multicleaner app w strosunku 1:3 i po wysuszeniu są korekty w tym wypadku ultrafinem był użyty a co do IPA jakoś nie mogę się do niego przekonać
uri90 Opublikowano 25 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2010 jmajka, celma ma regulacje obrotów?? jaka dokladnie pracowałes??
jmajka Opublikowano 25 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Października 2010 Uri90,celma bez regulacji obrotów stałe obroty chyba 1500 na minute ciekawi mnie czy jest druga tak wytrzymała polerka
julian Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2010 gorąco polecam IPA, pozwala w ułłamku sekundy pozbyć się resztek past, a przy okazji idealnie ukazuję stan lakieru i czy wszystko udało się nam usunąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się