qbejs Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Witam, Jestem posiadaczem VW Corrado, które kilka lat temu było malowane ( środkami Standoxa ). Niestety ale bezbarwny z racji albo przyoszczędzenia lakiernika albo jego błędu w sztuce jest miękki. Auto posiada hologramy, miejscami przechodzące w troche mocniejsze rysy. Z racji tego że obyłem się ostatnimi czasy z polerką ( choć dalej jestem laikiem ) mam do Was pytanie o sens mojego pomysłu rozprawienia się z lakierem. 1 etap -> Mleczko 3M 80349 z padem 50488 ( 2x 600rpm -> 4x 1400rpm -> 4x 1600rpm -> 3x 1000rpm ) 2 etap -> Mleczko 3M 09376 z padem 09378 ( 2 x 600rpm -> 4 x 1600rpm -> 4x 1800rpm -> 3 x 1000rpm ) 3 etap -> tu właśnie nie wiem co wybrać do wykończenia i jakiej techniki użyć Mam też dylemat co do wyboru politury i wosku. Kolor fabryczny wg. VW LC3U ( dark violet burgundy pearl effcet ) widać zresztą na zdjęciach. Już raz udało mi się wyprowadzić calość tylko za pomocą mleczka 3M 09376 i czarnego pada Farecla, jednak zajęło to kupa czasu a i efekt pewnie byłby lepszy gdybym użył czegoś bardziej agresynwego przed nim. Zdjęcie maski kiedy to ostatnio pracowałem nad lakierem. Tak wyglądał po całym procesie I obecnie ( widać w słońcu hologramy )
kar01 Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 efekt pewnie byłby lepszy gdybym użył czegoś bardziej agresynwego przed nim. O ile się orientuje, to polerowanie zaczyna się od najmniej agresywnych środków? Tak przynajmniej wyczytałem tu: http://detailer.pl/ (Jest to link z podpisu Tomasz KRK Carnauba )
qbejs Opublikowano 5 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Jasne, jednak po doświadczeniu z niebieskim 3m wiem że jednak przydaloby sie cos agresywniejszego. I tu pojawia sie pytanie z pierwszego posta czy moj pomysl ma racje bytu.
senz Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Jasne, jednak po doświadczeniu z niebieskim 3m wiem że jednak przydaloby sie cos agresywniejszego. I tu pojawia sie pytanie z pierwszego posta czy moj pomysl ma racje bytu. Jeżeli zostają dalej rysy to spróbuj 3M żółty korek + żółty pad i po tym 3M niebieski korek + niebieski pad - tak jak pisałeś wyżej, choć możesz zejść trochę z obrotów 1000-1200. Powinno być dobrze PS. Skarżysko - moje rodzinne miasto hehe
maestro00 Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Widziałem to autko przejazdem w TSK niedaleko dworca, ładnie się prezentuje Nie zmienia to faktu że niewielka polerka się przyda. Powodzenia
Sucre Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Kupowałeś to auto może w Częstochowie??
julian Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 qbejs, Nie widzę sensu używania po sobie ExtraFine(żółty korek) i Ultrafina(granatowy korek). Ja bym się zastanowił nad menzerną, jest bardzo dobrym kompromisem między siłą korekcji a jakością wykończenie. Ew zestaw Poorboy's World SSR3 na gąbce typu polishing i potem ExtraFine na padzie finishing. Pamiętaj, że każda z tych past dość mocno wypełnia, więc warto sprawdzić każdy element po pracy z pastami jakimś alkoholem - optymalnie IPA, może być jakaś benzna ew.
qbejs Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 Dobra, po rzuceniu okiem na opinie na tematem Poorboys Worls SSR3 wybrałem jego na pierwszy etap i Ultrafine na finish. Teraz pytanie do Was jak najlepiej zastosować SSR3 ? Zaczynać od wolnych obrotów by rozprowadzić i na okolicach 1000rpm kończyć. A co że "środkiem" procesu, 1400rpm czy więcej ? Po polerce planowałem przelecieć auto Megsem DC2 oraz Dodo Juice Blue Velvet. Sucre, auto od zawsze było w moich okolicach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się