kolargol Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2010 chyba po prostu wszystko jest tak zmrożone że momentalnie zamarza ( u mnie np. jak było tak -25 to jak oddychałem to zamarzał mi plastik przed zegarami ) jedyna rada to chyba włączyć nawiew na maxa żeby jak najszybciej odparowywało
Kamil Opublikowano 3 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2010 zmyj ta antypare jesli dalej jest na szybie i zobaczysz roznice. Gwarantuje. Swoja droga jak ta antypara co jest na szybie sie "przepracuje" to wtedy szyby paruja jeszcze szybciej. Ja z nia walczylem bardzodlugo,m to jest taki mega tlusty srodek i bardzo sie mazala, zuzylem prawie caly denaturat, nie mialem co pic wieczorem
meewash Opublikowano 12 Października 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 No panowie, dziś w nocy był u mnie przymrozek, rano szyby były oszronione i niestety, od środka także. A przecież żadnego śniegu na butach do środka nie na wnosiłem, więc skąd wilgoć... ?
BiLu Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 No panowie, dziś w nocy był u mnie przymrozek, rano szyby były oszronione i niestety, od środka także. A przecież żadnego śniegu na butach do środka nie na wnosiłem, więc skąd wilgoć... ? wraz ze spadkiem temperatury w kierunku zera wzrasta wilgotność pomimo takiej samej masy wody w powietrzu.
emp Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2011 Po tym jak wsiądziesz do auta uchyl szybę na 2 centymetry a jak ogrzewanie już zacznie dmuchać ciepłem możesz zamknąć. I tak w aucie jest zimno wiec nic to nie zmieni. Widać że żaden z was nie jeździł żukiem ani nyską - tak jest wtedy kiedy wasz oddech ląduje na zamrożonej szybie. Jak się rozgrzeje bedzie ok. A na przyszłośc radzę zainwestować we wkład filtra kabinowego z węglem aktywowanym który poza filtrowaniem idealnie pochłania wilgoć - jest higroskopijny jak rozpuszczalna kawa - a potem pomału ją oddaje przy pracy nagrzewnicy.
Piciosz Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2011 Tak jak pisze emp. Tyle, że na początku ustawiasz nadmuch na szybkę jako zimny, gdyż nagła zmiana temp przy ciepłej szybie wewnątrz i zimnej na zewnątrz wzmocni parowanie. I nie zapomnij o uchyleniu szyby, bo wilgoć nie będzie miała gdzie uciekać.
emp Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2011 APO CO SKORO PŁYN MA MINUS 20 TO I TAK LECI ZIMNE ??
cayose Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Antypary, osuszacze i inne żwirki mogą pomóc jeśli ktoś ma permanentny problem z wilgocią w samochodzie (warto też przejrzeć filtry), ale czasem jest tak, że w powietrzu mamy taki poziom wilgoci, że nawet w "suchym" samochodzie osadzi się szadź. Można spróbować ze ściereczką przeciw oblodzeniu szyb Nigrin.
Marco Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 że w powietrzu mamy taki poziom wilgoci, że nawet w "suchym" samochodzie osadzi się szadź.Masz rację. Nieraz wystarczy otworzyć tylko drzwi i momentalnie szyby parują.
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Sprawdź czy nie ma wycieku z nagrzewnicy skoro masz taki problem z wilgocią.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się