Tery Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 Panowie jaka jest granica grubości powłoki lakierniczej poniżej której nie należy polerować już lakieru? W pewnym aucie w niektórych miejscach jest około 80 mikronów. W większości jest 90 pare, 120 to chyba najwięcej na tym samochodzie. Boje się, żeby nie doszło do bazy Czy lekko ścierny cleaner można porównać ścieralnością do jakiejś pasty, np SwirlXa? Jaki cleaner lepiej kupić? Lekkościerny czy bez właściwości ściernych? Od czego to zależy?
Administrator Evo Opublikowano 17 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 Tery, ręcznie czy maszyną ?
Tery Opublikowano 17 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 Maszyną. Chciałbym uzyskać jak najlepszy efekt, a z tego co wiem ręcznie cudów nie będzie.
lakikwap Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 Koledzy podepnę sie. Jakoś miesiąc temu robiłem auto UC, szorowałem ręcznie dość mocno i długo, efekty bardzoo fajne ale trochu jeszcze brakuje. No i tak myślałem że może przy ostatecznym woskowaniem przed zime znów pojade auto tym UC i następnym razem dopiero na wiosne.. alee czytam że UC jest bardzo mocno ścierny i troche sie zacząłem bać żebym za mocno tego lakieru nie starł. Choć w sumie nie wiem czy on jest tak bardzo mocno ścierny bo przy ostatniej robocie białym aplikatorem z bawełny nie było na nim widać czarnego lakieru, po całej kilku godzinnej robocie był co najwyżej szarawy. Lepiej dać sobie spokój przed zimą i dopiero po zimie polecieć nim auto, czy jak to jest ręczna robota nie przejmować sie niczym i jechać ile wlezie? dzięki.
_Shadow Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 ja bym sobie dał spokoj na zime tylko sie pobawił na wiosne i wtedy zrobił fajna korekte ) bo zima i tak najczesciej auto całe usyfione )
lakikwap Opublikowano 17 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 _Shadow, chyba masz racje pzdr.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 17 Września 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 17 Września 2010 lakikwap, Jak masz lakier złożony z bazy i klaru to dopiero jak przetrzesz klar i dojedziesz do bazy to będzie ci się brudził pad. Co do ścieralności UC to przy pracy ręcznej raczej nie masz czego się obawiać
lakikwap Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 CAR CRAZY, kurcze no chyba mam właśnie taki jak piszesz lakier (najzwyklejszy jak to we fiacie ), aha to dobrze że można szorować UC i sie nie przejmować
Tery Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 A jak jest w końcu z tą granicą grubości lakieru poniżej której lepiej nie polerować maszynowo?
Administrator Evo Opublikowano 18 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Z tego co wiem to przyjmuje się że połowa (?) grubości to klar który można polerować, czyli w przypadku 80um masz 40um klaru. Ale głowy nie dam i nie chce wprowadzać w błąd. W każdym razie przy prawidłowo wykonanej polerce nie powininen zdjąć więcej niż pare um, ale wiadomo że wypadki chodzą po ludziach i różnie bywa.
cash Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Evo dobrze mowi, na mojej hani jest od 88um do 94um, w drzwiach (wewnątrz) wskazuje ok 35um wiec bezbarwnego jest ok 50um- wystarczajaco i bez strachu jednak wiadomo ze japoniec ma miekki lakier i trzeba uwazac pozdro
Tery Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 To mnie uspokoiliście Jak z lakieru zejdzie tylko pare um to nic złego się nie stanie Wielki dzięki za pomoc
Administrator Evo Opublikowano 18 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Tery, jeszcze jaką maszyną będziesz pracował ?
Tery Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Zastanawiam się jeszcze z kolegą, ale prawdopodobnie Kestrel das-6
Administrator Evo Opublikowano 18 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 No to DA raczej nie powinieneś się przebić przez klar, będzie dobrze
Tery Opublikowano 18 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Mam nadzieje Rotacyjna pewnie można więcej szkód zrobić, ale za to efekt może być lepszy przy wprawnym polerowaniu?
Administrator Evo Opublikowano 18 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Generalnie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się