Jump to content

BMW x5 4.6iS Imolarot


PN
 Share

Recommended Posts

Czołem,

 

ponieważ wczoraj wybrałem się z familią na kolejny :mrgreen: dwutygodniowy urlop nad nasze wspaniałe polskie morze, piątek, sobotę i całą niedziele (ku oczywistej rozpaczy mojej Piękniejszej połowy a ostatecznie i nieskrywanej furii) postanowiłem po rocznym okresie zaniedbania podczyścić rodzinną furgonetkę.

 

Zatem po całości (za wyjątkiem maski i przednich błotników gdzie testuję Zymola Carbon, Glasur, Swissvaxa Blau-Weiss, DoDo Supernatural i Megsa #16) poszło:

 

1. Mycie + glinkowanie (udało mi się znaleźć sposób na bajecznie łatwe doczyszczenie wydechów - także wnętrza :) )

2. usunięcie rys za pomocą Ulitimate Compound na maszynce dual-action Meguiarsa (pad Polishing)

3. wykończenie AG SRP - dwie warstwy - też maszyną

4. odżywka - Clearkote Yellow Moose Wax - ręcznie, aplikator żółty meguiars; dach Chemical Guys Wet Mirror Finish (niby sealant i przyznaje się, że ma protectory UVA i UVB - stąd mój wybór na pokrycie dachu)

5. Wosk - Victoria's Concourse :) po prostu cudna - o zapachu truskaweczek, do nakładania, za przeproszeniem, rączką (chociaż ja użyłem czerwonego aplikatora Chemical Guys - nota bene świetnego do tego celu)

6. Koła - dodatkowe mycie Turtlewax Platinum pobudzane pędzelkiem, mycie Megs NXT, polerowanie Maguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish (produkt, który kupiłem 3 lata temu i byłem szczerze zawiedziony, a tu odnalazł się i sprawił, że jestem w nim zakochany :) że aż oddzielną relację spłodzę... i woskowanie Collinite 476s

7. Opony Meguiars Endurance High Gloss

8. Silnik: z grubsza Meguiars Extra + pędzelek oraz Heavy Duty wipes i zaczernienie Meguiars Gold Class Trim Detailer

9. czarne plastiki zewnętrzne i gumy też Meguiars Gold Class Trim Detailer

10. Wydechy: po umyciu większości czarnego nalotu: Pasta Autosol, Dwie warstyw AG SRP oraz zabezpieczenie Collinite 476s

 

 

Oczywiście, jak się domyślacie oczywiście w poniedziałek rano lało, a na dodatek moja szanowna Małżonka od razu rano złapała wypeszczone cacucho i popędziła po zaklupy (oczywiście po kałużach pozostałych po porannej burzy) - udało mi się cyknąc kilka zdjęć - niestety tylko telefonem :( ale mam nadzieję, że docenicie ;)

 

 

 

 

pic_0129_thumb.jpg

 

pic_0130_thumb.jpg

 

pic_0131_thumb.jpg

 

pic_0132_thumb.jpg

 

pic_0133_thumb.jpg

 

 

Plus jeszcze dwa zdjęcia efektu kropelkowania Victoria's Concourse, który, chcąc niechcąc, musiałem przeprowadzić :)

 

 

pic_0139_thumb.jpg

 

pic_0140_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imola Rot to genialny lakier gdy jest zadbany, pięknie to wszystko wykonałeś - gratuluję! Auto też piękne, X5 w tej wersji silnikowej to mój ulubiony SUV.

Link to comment
Share on other sites

  • Master

Fantastyczny wóz. Dobrze widzieć X5 w kolorze innym niż czarny lub srebrny, świetny wybór . I do tego oryginalna tapicerka. Myślę , że tan samochód zasługuje na sporo więcej niż tylko kilka pstryków telefonem. Dołączam się do prośby kolegów o więcej zdjęć.

Link to comment
Share on other sites

Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji :)

 

ale... ulegajac presji...

 

Poka fote silnika bo widać,że zacny

 

silnik_thumb.jpg

 

 

Fotkę wnętrza poproszę,

 

wnetrze_thumb.jpg

 

 

Auto ma silnik V8 pojemność 4.6 347 koni mech i 6.5sek do 100 Vmax 240kmh a tapicerka, jak widac, Red-on-Red :)

 

[EDIT] obrazki

Link to comment
Share on other sites

z 328 e46 idzie równo

 

:)

 

nie wiem, ale z ciekawszych historii to ze świateł gania np. Subaru Impreze Turbo pierwszej generacji (oczywiście nie dłubane) i też fajnie (choć może nie zbyt rozsądnie) co pomniejsze motocykle.

 

W sumie auto wyraźnie szybsze od Cayenne S ale wyraźnie wolniejsze od Cayenne Turbo - tak mniej więcej na poziomie Cayenne GTS. Ale najfajniej sie toto prowadzi, bo ma półaktywne zawieszenie i na prawdę nie czuć rozmiarów i masy (prawie 2.5 tony). Na najgorsze to, że w 2,5 miesiąca później wypuścili odświeżoną wersję z silnikiem 4.8 357 koni, 6 biegową skrzynką i poprawionym aktywnym zawieszeniem X-Drive - no i, kurcze o te pół sekundy żwawsze :]

 

Ale i tak żona z dziećmi jeździ....

Link to comment
Share on other sites

Miałem okazję pojeździć tą wersją jak wchodziła na rynek, pięknie się prezentowała na tych kołach i w kolorze Estoril Blau. Największe zakończenie przyszło do gdy pobujałem kierownicą, bardzo sztywne i pewnie reagujące auto, jakby było dużo mniejsze, niższe i twardsze.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji :)

 

Może nie jestem jakiś profi fotografem ale w ten lub następny weekend na bank będe w warszawie :) a taki okaz to z własnej inicjatywy chętnie bym po fotografował

 

i ta e34 wydaje sie być niezła nie wspominając o e36 jak pamiętam tez w imolarot ? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.