Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem,

 

ponieważ wczoraj wybrałem się z familią na kolejny :mrgreen: dwutygodniowy urlop nad nasze wspaniałe polskie morze, piątek, sobotę i całą niedziele (ku oczywistej rozpaczy mojej Piękniejszej połowy a ostatecznie i nieskrywanej furii) postanowiłem po rocznym okresie zaniedbania podczyścić rodzinną furgonetkę.

 

Zatem po całości (za wyjątkiem maski i przednich błotników gdzie testuję Zymola Carbon, Glasur, Swissvaxa Blau-Weiss, DoDo Supernatural i Megsa #16) poszło:

 

1. Mycie + glinkowanie (udało mi się znaleźć sposób na bajecznie łatwe doczyszczenie wydechów - także wnętrza :) )

2. usunięcie rys za pomocą Ulitimate Compound na maszynce dual-action Meguiarsa (pad Polishing)

3. wykończenie AG SRP - dwie warstwy - też maszyną

4. odżywka - Clearkote Yellow Moose Wax - ręcznie, aplikator żółty meguiars; dach Chemical Guys Wet Mirror Finish (niby sealant i przyznaje się, że ma protectory UVA i UVB - stąd mój wybór na pokrycie dachu)

5. Wosk - Victoria's Concourse :) po prostu cudna - o zapachu truskaweczek, do nakładania, za przeproszeniem, rączką (chociaż ja użyłem czerwonego aplikatora Chemical Guys - nota bene świetnego do tego celu)

6. Koła - dodatkowe mycie Turtlewax Platinum pobudzane pędzelkiem, mycie Megs NXT, polerowanie Maguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish (produkt, który kupiłem 3 lata temu i byłem szczerze zawiedziony, a tu odnalazł się i sprawił, że jestem w nim zakochany :) że aż oddzielną relację spłodzę... i woskowanie Collinite 476s

7. Opony Meguiars Endurance High Gloss

8. Silnik: z grubsza Meguiars Extra + pędzelek oraz Heavy Duty wipes i zaczernienie Meguiars Gold Class Trim Detailer

9. czarne plastiki zewnętrzne i gumy też Meguiars Gold Class Trim Detailer

10. Wydechy: po umyciu większości czarnego nalotu: Pasta Autosol, Dwie warstyw AG SRP oraz zabezpieczenie Collinite 476s

 

 

Oczywiście, jak się domyślacie oczywiście w poniedziałek rano lało, a na dodatek moja szanowna Małżonka od razu rano złapała wypeszczone cacucho i popędziła po zaklupy (oczywiście po kałużach pozostałych po porannej burzy) - udało mi się cyknąc kilka zdjęć - niestety tylko telefonem :( ale mam nadzieję, że docenicie ;)

 

 

 

 

pic_0129_thumb.jpg

 

pic_0130_thumb.jpg

 

pic_0131_thumb.jpg

 

pic_0132_thumb.jpg

 

pic_0133_thumb.jpg

 

 

Plus jeszcze dwa zdjęcia efektu kropelkowania Victoria's Concourse, który, chcąc niechcąc, musiałem przeprowadzić :)

 

 

pic_0139_thumb.jpg

 

pic_0140_thumb.jpg

Opublikowano

Piękna robota i genialne auto do detailingu. Ładny lakier,troche vinylu, troche chromu i aluminium - jest gdzie popracować. Fajnie ,że USDM. Poka fote silnika bo widać,że zacny.

Opublikowano

Imola Rot to genialny lakier gdy jest zadbany, pięknie to wszystko wykonałeś - gratuluję! Auto też piękne, X5 w tej wersji silnikowej to mój ulubiony SUV.

Opublikowano

Fantastyczny wóz. Dobrze widzieć X5 w kolorze innym niż czarny lub srebrny, świetny wybór . I do tego oryginalna tapicerka. Myślę , że tan samochód zasługuje na sporo więcej niż tylko kilka pstryków telefonem. Dołączam się do prośby kolegów o więcej zdjęć.

Opublikowano

Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji :)

 

ale... ulegajac presji...

 

Poka fote silnika bo widać,że zacny

 

silnik_thumb.jpg

 

 

Fotkę wnętrza poproszę,

 

wnetrze_thumb.jpg

 

 

Auto ma silnik V8 pojemność 4.6 347 koni mech i 6.5sek do 100 Vmax 240kmh a tapicerka, jak widac, Red-on-Red :)

 

[EDIT] obrazki

Opublikowano

a z 328 e46 idzie równo jak to jest ?? ;) ;)

 

Tak poważnie piękna robota piękne auto i gang v8 kładzie wszystko :D

Opublikowano
z 328 e46 idzie równo

 

:)

 

nie wiem, ale z ciekawszych historii to ze świateł gania np. Subaru Impreze Turbo pierwszej generacji (oczywiście nie dłubane) i też fajnie (choć może nie zbyt rozsądnie) co pomniejsze motocykle.

 

W sumie auto wyraźnie szybsze od Cayenne S ale wyraźnie wolniejsze od Cayenne Turbo - tak mniej więcej na poziomie Cayenne GTS. Ale najfajniej sie toto prowadzi, bo ma półaktywne zawieszenie i na prawdę nie czuć rozmiarów i masy (prawie 2.5 tony). Na najgorsze to, że w 2,5 miesiąca później wypuścili odświeżoną wersję z silnikiem 4.8 357 koni, 6 biegową skrzynką i poprawionym aktywnym zawieszeniem X-Drive - no i, kurcze o te pół sekundy żwawsze :]

 

Ale i tak żona z dziećmi jeździ....

Opublikowano

Miałem okazję pojeździć tą wersją jak wchodziła na rynek, pięknie się prezentowała na tych kołach i w kolorze Estoril Blau. Największe zakończenie przyszło do gdy pobujałem kierownicą, bardzo sztywne i pewnie reagujące auto, jakby było dużo mniejsze, niższe i twardsze.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji :)

 

Może nie jestem jakiś profi fotografem ale w ten lub następny weekend na bank będe w warszawie :) a taki okaz to z własnej inicjatywy chętnie bym po fotografował

 

i ta e34 wydaje sie być niezła nie wspominając o e36 jak pamiętam tez w imolarot ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.