PN Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Czołem, ponieważ wczoraj wybrałem się z familią na kolejny dwutygodniowy urlop nad nasze wspaniałe polskie morze, piątek, sobotę i całą niedziele (ku oczywistej rozpaczy mojej Piękniejszej połowy a ostatecznie i nieskrywanej furii) postanowiłem po rocznym okresie zaniedbania podczyścić rodzinną furgonetkę. Zatem po całości (za wyjątkiem maski i przednich błotników gdzie testuję Zymola Carbon, Glasur, Swissvaxa Blau-Weiss, DoDo Supernatural i Megsa #16) poszło: 1. Mycie + glinkowanie (udało mi się znaleźć sposób na bajecznie łatwe doczyszczenie wydechów - także wnętrza ) 2. usunięcie rys za pomocą Ulitimate Compound na maszynce dual-action Meguiarsa (pad Polishing) 3. wykończenie AG SRP - dwie warstwy - też maszyną 4. odżywka - Clearkote Yellow Moose Wax - ręcznie, aplikator żółty meguiars; dach Chemical Guys Wet Mirror Finish (niby sealant i przyznaje się, że ma protectory UVA i UVB - stąd mój wybór na pokrycie dachu) 5. Wosk - Victoria's Concourse po prostu cudna - o zapachu truskaweczek, do nakładania, za przeproszeniem, rączką (chociaż ja użyłem czerwonego aplikatora Chemical Guys - nota bene świetnego do tego celu) 6. Koła - dodatkowe mycie Turtlewax Platinum pobudzane pędzelkiem, mycie Megs NXT, polerowanie Maguiars Hot Rims Mag and Aluminum Polish (produkt, który kupiłem 3 lata temu i byłem szczerze zawiedziony, a tu odnalazł się i sprawił, że jestem w nim zakochany że aż oddzielną relację spłodzę... i woskowanie Collinite 476s 7. Opony Meguiars Endurance High Gloss 8. Silnik: z grubsza Meguiars Extra + pędzelek oraz Heavy Duty wipes i zaczernienie Meguiars Gold Class Trim Detailer 9. czarne plastiki zewnętrzne i gumy też Meguiars Gold Class Trim Detailer 10. Wydechy: po umyciu większości czarnego nalotu: Pasta Autosol, Dwie warstyw AG SRP oraz zabezpieczenie Collinite 476s Oczywiście, jak się domyślacie oczywiście w poniedziałek rano lało, a na dodatek moja szanowna Małżonka od razu rano złapała wypeszczone cacucho i popędziła po zaklupy (oczywiście po kałużach pozostałych po porannej burzy) - udało mi się cyknąc kilka zdjęć - niestety tylko telefonem ale mam nadzieję, że docenicie Plus jeszcze dwa zdjęcia efektu kropelkowania Victoria's Concourse, który, chcąc niechcąc, musiałem przeprowadzić
kabul Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Piękna robota i genialne auto do detailingu. Ładny lakier,troche vinylu, troche chromu i aluminium - jest gdzie popracować. Fajnie ,że USDM. Poka fote silnika bo widać,że zacny.
CMQ Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Imola Rot to genialny lakier gdy jest zadbany, pięknie to wszystko wykonałeś - gratuluję! Auto też piękne, X5 w tej wersji silnikowej to mój ulubiony SUV.
AutoDetailing Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Rewelacja! Piękny samochód! Fotkę wnętrza poproszę, bo widzę ciekawą tapicerkę
Tomasz KRK Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Fantastyczny wóz. Dobrze widzieć X5 w kolorze innym niż czarny lub srebrny, świetny wybór . I do tego oryginalna tapicerka. Myślę , że tan samochód zasługuje na sporo więcej niż tylko kilka pstryków telefonem. Dołączam się do prośby kolegów o więcej zdjęć.
PN Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji ale... ulegajac presji... Poka fote silnika bo widać,że zacny Fotkę wnętrza poproszę, Auto ma silnik V8 pojemność 4.6 347 koni mech i 6.5sek do 100 Vmax 240kmh a tapicerka, jak widac, Red-on-Red [EDIT] obrazki
nOx Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2009 a z 328 e46 idzie równo jak to jest ?? ;) Tak poważnie piękna robota piękne auto i gang v8 kładzie wszystko
PN Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2009 z 328 e46 idzie równo nie wiem, ale z ciekawszych historii to ze świateł gania np. Subaru Impreze Turbo pierwszej generacji (oczywiście nie dłubane) i też fajnie (choć może nie zbyt rozsądnie) co pomniejsze motocykle. W sumie auto wyraźnie szybsze od Cayenne S ale wyraźnie wolniejsze od Cayenne Turbo - tak mniej więcej na poziomie Cayenne GTS. Ale najfajniej sie toto prowadzi, bo ma półaktywne zawieszenie i na prawdę nie czuć rozmiarów i masy (prawie 2.5 tony). Na najgorsze to, że w 2,5 miesiąca później wypuścili odświeżoną wersję z silnikiem 4.8 357 koni, 6 biegową skrzynką i poprawionym aktywnym zawieszeniem X-Drive - no i, kurcze o te pół sekundy żwawsze :] Ale i tak żona z dziećmi jeździ....
CMQ Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Miałem okazję pojeździć tą wersją jak wchodziła na rynek, pięknie się prezentowała na tych kołach i w kolorze Estoril Blau. Największe zakończenie przyszło do gdy pobujałem kierownicą, bardzo sztywne i pewnie reagujące auto, jakby było dużo mniejsze, niższe i twardsze.
tdi Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 nareszcie widzę BMW w wesołym kolorze i z ciekawym wnętrzem Gratulacje
nOx Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Niestety prawdziwa sesja foto musi jeszcze poczekać na powrot z wakacji Może nie jestem jakiś profi fotografem ale w ten lub następny weekend na bank będe w warszawie a taki okaz to z własnej inicjatywy chętnie bym po fotografował i ta e34 wydaje sie być niezła nie wspominając o e36 jak pamiętam tez w imolarot ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się