spons Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Jakim padem lecisz i jak szybko ci to idzie? Ja zielonym padem musialem jechac i jachac zeby cokolwiek zeszlo.
cash Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 bedzie odlot kolorek mistrzowski
Kamil Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Kolor wdzieczny do pokazywania zarysowan, nie to co na tym srebrnym co ja robilem. Co smieszne samochod dosc stary a nie jest jakos mega zajechany, widac ze ktos dbal o niego
Sucre Opublikowano 26 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Używałem pomarańczowego pada firmy ABW i również ich czarnego waflowego do wykończenia, ile pracowałem nad lakierem całość zajeła mi 3 dni z tym że po w pierwszych dwóch dniach po 6-7 godz a w 3 dniu 3 godzinki. Na samochód wrzuciłem HDC i Carbona ale nie miałem czasu zrobić fotek Jak pójdzie druga warstwa to pochwale się zdjęciami.
Sucre Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam, porcja zdjęć z ostatniego grubego pucowania przed zimą. Na samochód poszło dodo juice lime prime maszynowo i jedna warstwa colli 476, druga pójdzie w przyszły weekend. Dla tych którzy uważają ze woskiej za 70zł nie można osiągnąć ładnego efektu napiszę, jak dla mnie połączenie ddlp+476 sprawdza się świetnie.
Administrator Evo Opublikowano 1 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Miło zobaczyć tak zachowane E36 i to jeszcze w Touringu, bez dodatkowych znaczków M,blachy ryflowanej w środku i podświetlanych spryskiwaczy No i koła robią robote, bez dwóch zdań
cash Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 wyszlo pieknie mimo kiepskich zdjec maska to jakis carbon? czy folia? pozdro
SZyBA Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Gratulacje bardzo ładnie utrzymane Touring
VinCe Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 bardzo ładne auto ! przó bym troszke opuścił bo tylne koło bardziej sie chowa w nadkolu
Sucre Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Wszyscy o to pytają..prawdziwy carbon. Przód w dół nie pójdzie ani milimetr. Zobacz sobie zdjęcia z poprzednich stron jak był gwincie, niby ładnie ale nie dało się jeździć, teraz siedzą oryginalne amory i springi 40/20. Wygoda nieporównywalna a że gorzej wygląda...jak dla mnie ważniejsze jest żeby buda nie dostawała po dupie a jak słyszę skrzypiące plastiki we wnętrzu to mnie krew zalewa.
VinCe Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Wszyscy o to pytają..prawdziwy carbon. Przód w dół nie pójdzie ani milimetr. Zobacz sobie zdjęcia z poprzednich stron jak był gwincie, niby ładnie ale nie dało się jeździć, teraz siedzą oryginalne amory i springi 40/20. Wygoda nieporównywalna a że gorzej wygląda...jak dla mnie ważniejsze jest żeby buda nie dostawała po dupie a jak słyszę skrzypiące plastiki we wnętrzu to mnie krew zalewa. myslałem ze dalej jest na gwincie dlatego napisałem zeby to wyregulować. jeżeli jest na normalnych amorach to nie ma o czym mówić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się