Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolor wdzieczny do pokazywania zarysowan, nie to co na tym srebrnym co ja robilem. Co smieszne samochod dosc stary a nie jest jakos mega zajechany, widac ze ktos dbal o niego

Opublikowano

Używałem pomarańczowego pada firmy ABW i również ich czarnego waflowego do wykończenia, ile pracowałem nad lakierem :o całość zajeła mi 3 dni z tym że po w pierwszych dwóch dniach po 6-7 godz a w 3 dniu 3 godzinki. Na samochód wrzuciłem HDC i Carbona ale nie miałem czasu zrobić fotek :/ Jak pójdzie druga warstwa to pochwale się zdjęciami.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, porcja zdjęć z ostatniego grubego pucowania przed zimą. Na samochód poszło dodo juice lime prime maszynowo i jedna warstwa colli 476, druga pójdzie w przyszły weekend. Dla tych którzy uważają ze woskiej za 70zł nie można osiągnąć ładnego efektu napiszę, jak dla mnie połączenie ddlp+476 sprawdza się świetnie.

 

imgp2496.jpg

imgp2497.jpg

imgp2498.jpg

imgp2502.jpg

imgp2505.jpg

imgp2466.jpg

imgp2470.jpg

imgp2472.jpg

imgp2474.jpg

imgp2476j.jpg

imgp2491.jpg

imgp2500.jpg

imgp2488.jpg

imgp2489.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Miło zobaczyć tak zachowane E36 i to jeszcze w Touringu, bez dodatkowych znaczków M,blachy ryflowanej w środku i podświetlanych spryskiwaczy :good: No i koła robią robote, bez dwóch zdań :good:

Opublikowano

bardzo ładne auto ! przó bym troszke opuścił bo tylne koło bardziej sie chowa w nadkolu :)

Opublikowano

Wszyscy o to pytają..prawdziwy carbon. Przód w dół nie pójdzie ani milimetr. Zobacz sobie zdjęcia z poprzednich stron jak był gwincie, niby ładnie ale nie dało się jeździć, teraz siedzą oryginalne amory i springi 40/20. Wygoda nieporównywalna a że gorzej wygląda...jak dla mnie ważniejsze jest żeby buda nie dostawała po dupie a jak słyszę skrzypiące plastiki we wnętrzu to mnie krew zalewa.

Opublikowano
Wszyscy o to pytają..prawdziwy carbon. Przód w dół nie pójdzie ani milimetr. Zobacz sobie zdjęcia z poprzednich stron jak był gwincie, niby ładnie ale nie dało się jeździć, teraz siedzą oryginalne amory i springi 40/20. Wygoda nieporównywalna a że gorzej wygląda...jak dla mnie ważniejsze jest żeby buda nie dostawała po dupie a jak słyszę skrzypiące plastiki we wnętrzu to mnie krew zalewa.

myslałem ze dalej jest na gwincie dlatego napisałem zeby to wyregulować. jeżeli jest na normalnych amorach to nie ma o czym mówić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.