lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Po waszych radach co do mojego lakieru wybrałem zestaw i wziąłem sie w wolny dzień do roboty.. 11 godzin non top pracowania z lakierem.. rąk nie czuje - Mycie próbką szamponu Megsa wash and wax, (fajny poślizg ale kiepsko się pieni). - Glinkowanie (BILT HAMBER AUTO CLAY poślizg na szamponie) o dziwo bardzo mało syfu jak na tyle lat. - Mycie szamponem Duragloss bardzo fajny pieni sie ale kiepski poślizg (aha polecam rękawice nigrina, zajefajna). - Później najgorszy etap polerowanie środkiem MEGUIARS ULTIMATE COMPOUND z 5 dobrych godzin.. ale efekt niesamowity pięknie wyciągnął głebie koloru i nadał wetlook, zniknęły prawie wszystkie swirle i dużo głębokich rysy, jeszcze raz/dwa taki zabieg i będzie cud miód. - Następnie cliner POORBOY'S WORLD PROFESSIONAL POLISH - Na to wosk FINISH KARE 1000P HI TEMP. Coś tam jeszcze na plastiki zewnątrz. Wosk poszedł też na felgi, zobaczymy może mniej sie pył hamulcowy będzie przyklejał, a jak nie to może wystarczy go spłukać. - Między woskowniami POORBOY'S WORLD SPRAY & GLOSS. Foto tylko takie, sobie bo kiepska cyfrówka pod ręką i napewno nie oddają efektu jaki jest naprawde aha chciałem uchwycić ryski które jeszcze zostały ale niestety próbowałem na milion sposobów i nic nie wyszło lakier przedtem sprzęt: no i po a tu podczas małego deszczu.
Afi Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Jak na ręczną robotę Mimo że jakoś nie toleruje białych felg, to tutaj muszę przyznać, że prezentują się genialnie Ogólnie gratki za robotę. No i wreszcie się wyjaśniło o co kaman z tą miniaturą pod Twoim nickiem Fajno fajno - w końcu diabełek tkwi w szczególikach PS. Zdaję mi się, czy naklejka DC się lekko na rogach odkleja?
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Jak na ręczną robotę Mimo że jakoś nie toleruje białych felg, to tutaj muszę przyznać, że prezentują się genialnie aa dzięki dzięki ja też sie obawiałem białych ale jak założyłem to odrazu wiedziałem że to strzał w 10 No i wreszcie się wyjaśniło o co kaman z tą miniaturą pod Twoim nickiem hehe a co zastanawiało ? No i wreszcie się wyjaśniło o co kaman z tą miniaturą pod Twoim nickiem Fajno fajno - w końcu diabełek tkwi w szczególikach PS. Zdaję mi się, czy naklejka DC się lekko na rogach odkleja? z 1 w prawym dolnym rogu.. niewiem co z tym począć. Jak na ręczną robotę. Ogólnie gratki za robotę. kurde tyle czasu tarłem że już patrzeć niemogłem, ale chciałem jak najbliżej to roboty maszynowej dojść.. choć wiadomo nie oszukujmy sie polerka to polerka. Ale megsUC naprawde dał rade i jeszcze raz/dwa i będzie ideał.
Vein Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Gratki porządnej roboty Auto naprawdę dobrze się prezentuje. Mnie czeka taka sama ręczna zabawa z UC, a takie zdjęcia pokazują, że warto się namęczyć.
gryzon Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Bardzo ładny efekt jak na ręczną pracę no i gratuluję wytrwałości Może zastosuj jeszcze BP Black Hole skoro lakier czarny, wtedy już będzie show car
Roko Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 jakim aplikatorem pracowales przy ULTIMATE COMPOUND ??
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 takie zdjęcia pokazują, że warto się namęczyć. tak naprawde to na zdjęciach nie widać tego efektu poprawy z bliska, jakoś niemogłem ująć ale to jest tak jakby wogóle inny lakier w porównaniu do tych 1 zdjęć. Może zastosuj jeszcze BP Black Hole cały czas myśle o tym, bo cliner PB PP który sie skończy pewnie równo z testerem wosku FK (oba po ok.4 aplikacje), czy nie kupić właśnie PB BH jako clinera i wosku pewnie colii. Choć niewiem czy srp nie będzie lpeszym pomysłem.. jakim aplikatorem pracowales przy ULTIMATE COMPOUND ?? 2 aplikatory bawełniane, dwa dlatego że jednak jak jeden sie już zabardzo pobrudził to kiepsko sie nim pracowało a z 2 strony miałem przyczepiony uchwycik na rzepa
Kamil Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Gratulacje ziom, widac ze kupa dobrej roboty byla wlozona w samochodu. Punto gora Afi mowisz ze biala felga jest beee ?:>
kolargol Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 na prawdę super efekt jak na ręczną pracę
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 dzięki, dzięki chłopaki ale teraz dopiero czuć w łapach wczorajszą machanie, jak kilka h na siłce Noo dobra to jeszcze pytano.. bo pewnie po jakiejś trasie w deszczu autko sie znów porządnie ufleja.. no i mam 2 pomysły. 1) Myjka ciśnieniowa, tylko program opłukiwania wodą dest. żeby nie zaszkodzić woskowi, bardzo dobrze opłukać i później przelecieć PB S&G. 2) Biore wiadro, szampon, rękawice i na dziko na myjke szuruburu, opłukać i PB S&G. no tylko czy mnie nie wywalą z myjki [ Dodano: 26 Sierpień 2010, 22:46 ] Kamil, hehe co do felg to jak ktoś słyszy to eee nie trochę wiejskituning itp. alee jak zobaczą to zmienią diametralnie zdanie
SZyBA Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Gratulacje następny włoch tutaj ładne punto i tak jak koledzy radzą kup PB BH i będzie super. Punciaki zawsze mi się podobały Fajny czarnuch sporting czy sound?
Moderator rychu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Gratuluje wytrwałości - spędzić 5h z UC nakładanym ręcznie Fajny efekt, felgi białe czy w innym kolorze - nie ważne - ważne że OZ PS: Oczywiście zajmiesz się wkrótce nadkolami...
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ważne że OZ niestety tylko dekielki, oz tego rodzaju model racing to poważna kupka kasy.. Co do felg to inny temat, o którym oczywiście chętnie porozmawiam PS: Oczywiście zajmiesz się wkrótce nadkolami... oczywiście poprostu już totalnie siły nie miałem właśnie po UC.
Moderator rychu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 lakikwap, Nie przyjrzałem się dokładnie,w sumie po ilości pseudo otworów na śruby nożna poznać
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 rychu, nom, to niby "chińskie" podróbki ALE jestem z nich niesamowicie zadowolony, cena super, lakier na nich extra (bardzo łatwo zmyć pył z hamulców i bród, nigdy nie używam żadnego preparatu do czyszczenia felg, a niema ani 1 ryski). Niby krążą opnie że pogiąć można na 1 lepszej dziurze- bzdura wymyślona przez ludzi (nikt niepisze że jemu sie coś stało tylko koledze, kolegi kolegi) ja na nich śmigam cały sezon i na obniżonym/utwardzonym -4cm zawieszeniu, utwardzonych amorach i zaliczyłem już niejedną jak to wpolsce wyrwe i nic sie nie stało. Mój kumpel jeździ na 18' też niby tych "chiński" na gumie naprawde cieniutkiej, zazwyczaj po miescie, zaliczył niejeden krawężnik i też żadnego problemu. Sam przed kupnem wysłałem wiadomości, do bardzo dużej ilość ludzi co kupili je, jak sie jeździ i wszyscy bardzo zadowoleni. Także polecam z ręką na sercu wszystkim. [ Dodano: 27 Sierpień 2010, 00:08 ] co do ilości otworów po prostu są 4 śruby z innym rozstawem i 4 z innym. Prawdziwe OZ też takie wychodziły.
Moderator rychu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 lakikwap, To dobrze, że się dobrze sprawują i jesteś zadowolony. Wyglądają też OK. Ja bym nie zakładał dekielka z innej marki ale to indywidualna sprawa. Zresztą nie mam alufelg to nie zabieram głosu w tym temacie
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ja bym nie zakładał dekielka z innej marki ale to indywidualna sprawa. no wiem że to troche kwestia sporna...... ale tłumacze sobie że to takie małobudżetowe ozety okej ale wróćmy do lakieru Noo dobra to jeszcze pytano.. bo pewnie po jakiejś trasie w deszczu autko sie znów porządnie ufleja.. no i mam 2 pomysły. 1) Myjka ciśnieniowa, tylko program opłukiwania wodą dest. żeby nie zaszkodzić woskowi, bardzo dobrze opłukać i później przelecieć PB S&G. 2) Biore wiadro, szampon, rękawice i na dziko na myjke szuruburu, opłukać i PB S&G. no tylko czy mnie nie wywalą z myjki
Moderator rychu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 lakikwap, FK to podobno jeden z najtrwalszych wosków więc nawet normalne mycie na myjniach podobno wytrzymuje (to też zależy od tego jakich środków używa myjnia - to trzeba samemu sprawdzić). Jak bym musiał to wybrałbym wariant 1 - i tak w końcu trzeba się tego wosku pozbyć żeby potestować kolejny Ja w sumie stosuję metodę 2 do zmywania mojego FK ale na własnym placu bez narażania się na wygonienie z myjni.
lakikwap Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 nom ja niestety żadko mam dostęp na legalu na placu umyć. O to dobrze że jest wytrzymały ale tak czy owak oba sposoby są bezpieczne dla wosku, zarówno spłukanie samą wodą jak i specjalnym szamponem który niepowinien zaszkodzić bardzo woskowi. Martwie sie tylko czy wystarczy 1. czy bezwzględnie 2. i narażenie sie na wygonienie :E
Moderator rychu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A kto powiedział, że na placu to legal Nie wygonią ale straż może mandat wlepić, na szczęście bardzo rzadko koło mnie jeżdżą. Samą wodą większy syf raczej nie zejdzie, trochę zawsze trzeba rękawicą z MF go ruszyć jeśli się nie używa aktywnej piany.
marasec Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 No bardzo ładnie.A ręce odpadają przy takiej robocie Znam ten ból bo sam też ręcznie robiłem 2 autka kiedyś, ale bez użycia UC i nie musiałem tak wcierać mocno
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Hmm nieźle. UC nie porobił hologramów? Ja jak mocno potrę SwirlXa to potrafi zostawić ślad. Teraz patrzę na lakier sprzed Za to za nadkola powinieneś dostać ostrzeżenie. Co to za detailing?
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kurde, fekt oszałamiający. Punto eleganckie, ładnie sie prezentuje , zawsze miałem słabośc do punt 2 trzy dzwiowych.!!!!
lakikwap Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Hmm nieźle. UC nie porobił hologramów? Ja jak mocno potrę SwirlXa to potrafi zostawić ślad. wiesz nie widziałem go jeszcze w pełnym słońcu ale wydaje mi sie że nie, bo jechałem ostro całe auto także jak wyjdą to sie hehe z tymi nadkolami to zapomniałem na śmierć, za bardzo byłem przejęty lakierem następnym razem dokładniej umyje i popsikam czymś. miniu211, a dzięki dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się