baleno Opublikowano 16 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia Witam Suzuki Baleno 2016 rok , przebieg 170 tys. Kierownica wygląda jak lakierowana jest twarda , do dziś myślałem że tak musi być. Auto w moich rękach od 3 lat podejrzewam że wcześniej nie było nic robione z kierownicą. Szukam jakiegoś sposobu żeby teraz to wyczyścić ? coś nie drogie a skuteczne? później jakoś to zabezpieczyć?? https://ibb.co/NgC97cLR
BigW Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Colourlock soft na początek. Jeśli po 2, 3 podejściach nie ma efektu matowej skóry spróbuj stronga. Po czyszczeniu leder protector w 2 cieńkich warstwach. Po kilku godzinach cieniutka warstwa versigelunga.
lukeu Opublikowano 22 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia Polecam scrub pada i kilkukrotne podejście. Cleanery do skóry albo np P&S Xpress Interior który super czyści 1:1 nawet.
baleno Opublikowano 3 Września Autor Zgłoś Opublikowano 3 Września @lukeu @BigW Ok użyłem scrub pada od ADBL czyściłam biała strona. Środek to pianka KiurlLab strong cleaner, szorowalem wiele razy zmywalne pianę , czyściłam w wodzie pada znowu piana i tak cały czas. Kierownica. Była dość mokra , nie wiem czy nie szorowalem zbyt wiele razy bo teraz jest szorstka od przodu , nie mam doświadczenia od tyłu jest taka lekko matowa satynowa może trochę. Obawiam się że przesadziłem , albo tak bardzo była brudna i trochę przytarta . Czym to teraz zabezpieczyć , czy trzeba malować ?
MMCzysci Opublikowano 3 Września Zgłoś Opublikowano 3 Września Zetrzeć pewnie starłeś, skoro użyłeś stronga, ale że kierownica nie była w stanie idealnym przed czyszczeniem, to też bardzo możliwe. Malowanie we własnym zakresie może starczyć na krótką metę, bo nie jesteś w stanie położyć lakieru bezbarwnego na farbę.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
lukeu Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września @baleno bywa i tak niestety. Po pierwsze była już napewno przytarta, po drugie permanentny brud z dłoni też nie wpływa dobrze na strukturę, po trzecie bardzo mocnym czyszczeniem Strongiem mogłeś trochę dodatkowo ruszyć strukturę. To co zawsze polecam to demontaż i obszycie - wysyłkowo w w kilka dni robią np w PFI i jakość jest pierwsza klasa, a nowa skóra z nową gąbką to najlepszy możliwy efekt i odczucie nowego samochodu
baleno Opublikowano 4 Września Autor Zgłoś Opublikowano 4 Września @BigW @lukeu @MMCzysci @wszyscy No obszycie na nowo najlepsza , a na teraz co sam mogę zrobić ? Chodzi żeby ją trochę ożywiło ale bez świecenia jakiś balsam zabezpieczający co ożywia kolor , coś w tym stylu ? Ma ktoś jakiegoś asa rękawie ??
MMCzysci Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września Wiele nie zdziałasz. Najwyżej zabezpieczyć czymś w rodzaju Leder Versiegelung.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
baleno Opublikowano 4 Września Autor Zgłoś Opublikowano 4 Września 1 godzinę temu, MMCzysci napisał(a): Wiele nie zdziałasz. Najwyżej zabezpieczyć czymś w rodzaju Leder Versiegelung. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka No właśnie jest za niecałe 40 zł zestaw farbujacy z tym versiegelungien , może dodatkowo przefarbować
baleno Opublikowano 4 Września Autor Zgłoś Opublikowano 4 Września Byłem w studiu detalingowym akurat nie było osoby która zajmuje się skórami ( (będzie jutro ) ale chłopak zetknął i powiedział że lico jest zerwane i nie wiadomo czy coś to farbowanie od Colourlock da .
przemas.p Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września @baleno zestaw z colourlock, cztery warstwy i będzie ok.Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
baleno Opublikowano 4 Września Autor Zgłoś Opublikowano 4 Września @przemas.p Ok masz jakies wskazówki ? Malujesz cała kiere , wysycha później kolejna warstwa ? Ile czekasz miedzy warstwami ? Ile warstw tego preparatu nakładasz po malowaniu ?
przemas.p Opublikowano 4 Września Zgłoś Opublikowano 4 Września @baleno kup zestaw do kierownic z colourlock, będzie w nim wszystko co potrzebne plus instrukcja , no prawie wszystko. Do zrobienia kierownicy będzie Ci potrzebna opalarka. Moim zdaniem najlepiej nakładać farbę segmentami , od przeszycia do przeszycia . Nakładasz cienką warstwę gąbką dołączona w zestawie i suszysz opalarką. Po zrobieniu całej kierownicy możesz od razu zaczynać od nowa kolejną warstwę w ten sam sposób . Przed malowaniem wiadomo wyczyścić i przeszlifować padem dołączonym w zestawie tam gdzie jest to wymagane oczywiście uważając na szwy . Po czyszczeniu daj temu dobrze wyschnąć zanim zaczniesz nakładać farbę . Po wszystkim zabezpieczasz i dbasz. Kierownica ze zdjęcia ma już za sobą 60k km i nadal się trzyma. Tak wyglądała zaraz po naprawie. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się