Skocz do zawartości

Cleantle Club - program lojalnościowy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Opublikowano

🔥 Jeśli kręci Cię detailing – to wskakuj na nasz pokład! Nie może Cię zabraknąć! 🚗✨

Właśnie ruszamy z Cleantle Club! 🏁

To program lojalnościowy stworzony z myślą o tych, którzy naprawdę czują ten temat. 😎

Kupujesz produkty Cleantle 👉 zbierasz punkty 👉 wymieniasz je na nagrody, które serio mają sens:

👕 bluzy i t-shirty, w których chce się działać,
☕ kubek na poranną kawę, bidon na cały dzień i leżak na zasłużony chill,
🖼️ autorskie plakaty i banery, które dodadzą klimatu w Twoim garażu,
🧢 czapki i małe akcesoria z dużym charakterem. 

Przygotowaliśmy też bazę wiedzy Cleantle – konkrety o chemii i praktyczne porady w formie przystępnych artykułów. ✅👌

📩 Klubowicze zapisani do newslettera Cleantle Club mogą przeczytać najświeższe wpisy jako pierwsi!

Dołącz do Cleantle Club, zgarniaj wyjątkowe gadżety i bądź częścią społeczności, która wie, co robi. 😜


🧡 Dołącz na www.cleantle.club 🙌

Cleantle_Club__grupy_na_FB(2)(2).png.d3791b132acdab054489afcfc00d81ac.png

  • Lubię to 5
  • Super 4
  • Dystrybutor
Opublikowano

@dpniemczyk mamy w planach rozszerzać gamę gadżetów i organizować dla Clubowiczów wiele inicjatyw. Zapraszamy też na bazę wiedzy gdzie znajdziecie wiele merytorycznych wpisów podpartych literaturą (nic nie jest pisane na zasadzie wydaje mi się to się wypowiem) 🙂

  • Dystrybutor
Opublikowano

@Rafal9304 nie martw się, mamy sposoby na gagatków którzy by zeskanowali kody w sklepie hurtowo 🙂
Pamiętajcie że regulamin obowiązuje - mamy prawo żądać dowodu zakupu z potwierdzeniem zapłaty. Jak zauważymy w systemie nagłe masowe dodawanie pkt a klient nie udowodni, że zdobył produkty w drodze  zakupu to mu je skasujemy. 

  • Lubię to 1
  • Super 1
  • Moderator
Opublikowano

Czy to jest tylko na nowych produktach czy na tych które się już kupiło też można dodać punkty? 

  • Dystrybutor
Opublikowano

@Streat wszystkie produkty zakupione od 16.05 wlacznie. Nie ważne czy kod na nich jest czy nie. Jeśli nie ma kodu zajrzy  do QA tam jest odpowiedź co trzeba zrobić abyśmy dodali punkty.

Mamy okres przejściowy,  nie mogliśmy wczensiej nabijać kodów na etykiety  + sklepy mogą mieć starsze Stocki niektórych produktow dlatego myślę ze około 3 miesięcy moze się zdarzyć ze nie będzie kodu na produkcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.