Jump to content

Wgniotki, wgnieciona klamka, wgnieciony bok itp.


Recommended Posts

Posted

Niestety szkodniki parkingowe powodują coraz więcej szkód na moim aucie. W tym tygodniu wgnieciono i ,,przejechano" mi klamkę i bok. Wcześniej zrobiono mi kilka wgniotek i mam pełno śladów od uderzeń drzwi!:-( Tak więc zdecyduję się na smart repair lub AC(?), bo po prostu nie mogę znieść tego widoku! Oto zdjęcia, prośba o porady, co, jak, gdzie zrobić, co mogę usunąć samemu itp.

Ogólnie załamka po ostatnich wydarzeniach :(:/

 

obraz002z.jpg

 

obraz005fp.jpg

 

obraz018n.jpg

 

obraz027o.jpg

 

obraz096h.jpg

 

obraz093r.jpg

 

obraz083y.jpg

 

obraz008tw.jpg

 

obraz014pj.jpg

 

obraz069x.jpg

 

obraz068y.jpg

 

obraz070z.jpg

 

obraz061i.jpg

 

obraz075.jpg

 

obraz028u.jpg

 

Byłem już na jednej konsultacji odnośnie smart repair w Łodzi. Tutaj http://www.msmart.pl/

Fachman stwierdził, że wgniotkę koło baku może usunąć w 80-90% i spolerować. Natomiast z klamką i bokiem będzie ciężko, bo nie wie czy te wgniotki da się usunąć. Wszystko się okaże. Białe ślady od uderzeń drzwi proponuje usunąć za pomocą polerki.

Jeszcze mam zamiar podjechać do http://www.s-plus.pl/ w Częstochowie i do http://www.carnauba.pl/ w Krakowie (pracują tam Tomek i Asia z naszego forum, może u nich zrobię albo coś podpowiedzą), bo w najbliższym czasie będzie mi po drodze;-)

Posted

jak masz tyle siły i kasy zeby z tym walczyc to ok, ja juz sie pogodziłem z wgniotkami, bo co je naprawiłem, zrobiłem super, to po 2 tyg miałem znowu cos nowego i sobie odpusciłem bo niestety w miejskiej dzungli nikt nie dba o czyjas własnosc :/

Posted

Moim zdaniem da się to zrobić bez problemu.

Rysy na polerce.

Wgniecenia metodą smart repair.

Co do klamki to trzeba będzie zdemontować boczek i zamek oraz prawdopodobnie użyć szarpaka.

Ogólnie będzie ok ;)

Samemu oczywiście się tego nie zrobi.

 

P.S.

W takich przypadkach to policja i niech szukają drania na monitoringu - żaden kłopot.

Gdyby mnie zrobiono coś takiego to nie omieszkał bym użyć klucza do kół (jeśli bym złapał sprawcę) - nie żartuję.

Posted
Moim zdaniem da się to zrobić bez problemu.

Rysy na polerce.

Wgniecenia metodą smart repair.

Co do klamki to trzeba będzie zdemontować boczek i zamek oraz prawdopodobnie użyć szarpaka.

Ogólnie będzie ok

Maestro00, trochę mnie pocieszyłeś;-) Czyli klamka, to będzie robota dla blacharza? Czy poradzi sobie z tym problemem zakład smart repair?
MetalMagnes, jeśli miałbyś po dordze to możesz zawitać do Lublina, ja miałem usuwane wgniecenia i jestem baardzo zadowolony, wszystko opisałem tu http://forum.kosmetykaaut...er=asc&start=15
Czytałem ten temat parę razy;-) Problem w tym, że Lublin mi zupełnie nie po drodze...z drugiej strony jakby fachman zrobił to idealnie, to mogę się poświęcić;-) Dkk, czy Twoje wgniotki są zniwelowane w 100%. Jak to oceniasz? Nie widać, że były, że było coś robione? Bo fachan u mnie w Łodzi powiedział, że tylko małe wgniotki po gradobiciu można usunąć idealnie. Inne w 80-90% i dla nas będą minimalnie widoczne, pod odpowiednim kątem, bo wiemy gdzie są. Natomiast osoba postronna wcale ich nie zauważy.
Posted
czy Twoje wgniotki są zniwelowane w 100%. Jak to oceniasz? Nie widać, że były, że było coś robione? Bo fachan u mnie w Łodzi powiedział, że tylko małe wgniotki po gradobiciu można usunąć idealnie. Inne w 80-90% i dla nas będą minimalnie widoczne, pod odpowiednim kątem, bo wiemy gdzie są. Natomiast osoba postronna wcale ich nie zauważy.

ja bym ocenił to na 98-99%, u mnie zostały usunięte idealnie, ale problem w tym, że w tych 3 wgniotkach przebiegał rant i dlatego daję te 98-99% bo gdyby go nie było to 100% a nie były małe. Szczerze mówiąc to jak z bliska się przyglądam to nie wiedzę nic, jedyni jak zapalam halogen i w tym miejscu szukam rysek swirlów i zacznę przyglądać się specjalnie pod rant to coś tam może widać, ale to tak baardzo minimalnie, że bardziej mnie delikatne swirle kują w oczy niż to :-] Kolega co sprawdzał ze mną swirle pod halogen nic nie zauważył. Jestem super zadowolony, już nawet zapomniałem że kiedyś wgniotki tam były :) Miałem też tzw kamyczki, szkody parkingowe niewielkie i tam choćbyś z mikroskopem siedział to nie zobaczysz żadnych defektów. Jak dla mnie "magik" naprawdę bardzo się starał, pracował w Anglii, słyszałem różne opinie o S-PLUS itp. On nie pracuje u kogoś za pensje jakby od niechcenia, tylko dla siebie i widać, że wkłada w to dużo wysiłku.
Posted

dkk, korekta rzędu 98-99% to bardzo dużo! Praktycznie to ideał;-) Pewnie zależy do rodzaju wgniotki i umiejętności/zaangażowania magika;-) Wysłałem zapytanie do fachamana z Lublina zobaczymy co odpisze...z drugiej strony to bardzo ciężko tak prognozować tylko na podstawie zdjęć.

 

Mam takie pytanie, czy likwidując białe ślady po uderzeniach obcych drzwi (widoczne na zdjęciach powyżej) polerką mechaniczną można działać tylko punktowo/w obrębie tych ślaków czy należałoby przelecieć cały element np. drzwi, czy nawet cały bok. Czy po takiej polerce kolor/grubość punktu/elementu nie będzie odbiegał od reszty auta. Ile mikrona/mikronów zdejmnie polerka, która pozwoli pozbyć się tych białych śladów.

 

I drugie pytanie, czy jest możliwe pozbycie się tych białych śladów ręcznie? Bo zastanawiam się też, czy nie zrobić wgniotek w smart repair. A z obiciami działać samemu ręcznie. Krótko mówiąc boję się jakości polerki w zwykłym warsztacie smart repair. Optymalny byłby zaufany zakład detailing/smart repair. Albo wgniotki w smart repair a polerka w detaling.

Posted
Mam takie pytanie, czy likwidując białe ślady po uderzeniach obcych drzwi (widoczne na zdjęciach powyżej) polerką mechaniczną można działać tylko punktowo/w obrębie tych ślaków czy należałoby przelecieć cały element np. drzwi, czy nawet cały bok. Czy po takiej polerce kolor/grubość punktu/elementu nie będzie odbiegał od reszty auta. Ile mikrona/mikronów zdejmnie polerka, która pozwoli pozbyć się tych białych śladów.

 

Wszystko zależy jak wygląda cały element - jeżeli jest niezrobiony to na pewno będzie widać różnicę i będzie to brzydko wyglądało, natomiast jeżeli auto było polerowane niedawno to spokojnie możesz robić punktowo.

 

Druga sprawa to to, że nawet jeżeli zrobisz cały element to znowu ten element może się wyróżniać na tle innych więc trzeba będzie zrobić całe auto.

 

I drugie pytanie, czy jest możliwe pozbycie się tych białych śladów ręcznie? Bo zastanawiam się też, czy nie zrobić wgniotek w smart repair. A z obiciami działać samemu ręcznie. Krótko mówiąc boję się jakości polerki w zwykłym warsztacie smart repair. Optymalny byłby zaufany zakład detailing/smart repair. Albo wgniotki w smart repair a polerka w detaling.

 

Niektóre z nich (z tego co widać po fotkach) ciężko będzie poprawić żeby nie było śladu, bo są zarysowania. Poszukaj zakładu co usuwają wgniotki po gradobiciu. Nawet na forum chyba był gdzieś taki temat i chyba wrzucałem w nim linki do firmy, w której robili znajomi. Ślady możesz bawić się samemu (baza + klar i polerowanie miejscowe), ale różnie to może wyglądać.

Posted
Wszystko zależy jak wygląda cały element - jeżeli jest niezrobiony to na pewno będzie widać różnicę i będzie to brzydko wyglądało, natomiast jeżeli auto było polerowane niedawno to spokojnie możesz robić punktowo.
Auto ma 5 lat, nigdy nie było polerowane, zawsze używałem cleanerów bez dodatków ściernych. Grubość lakieru to 160-170 μm.

 

Druga sprawa to to, że nawet jeżeli zrobisz cały element to znowu ten element może się wyróżniać na tle innych więc trzeba będzie zrobić całe auto.
Niektóre z nich (z tego co widać po fotkach) ciężko będzie poprawić żeby nie było śladu, bo są zarysowania. Poszukaj zakładu co usuwają wgniotki po gradobiciu. Nawet na forum chyba był gdzieś taki temat i chyba wrzucałem w nim linki do firmy, w której robili znajomi. Ślady możesz bawić się samemu (baza + klar i polerowanie miejscowe), ale różnie to może wyglądać.
Czyli najlepsza polerka maszynowa całego auta :o

Czytałem wszystkie tematy odnośnie smart repair na naszym forum;-) Tutaj są Twoje linki;-) http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=30

  • 1 month later...
Posted

Wgniotki i białe ślady po obcych drzwiach zostały usunięte dzięki naszemu forumowemu koledze Miki, Michałowi. Jechałem z Łodzi do Częstochowy, ale warto było! Cała praca przebiegała w bardzo przyjaznej atmosferze, Michał to przede wszystkim praktyk, który bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą! Po prostu profi!

Usuwane były wszystkie wgniotki z prawego boku i potem była robiona polerka prawego boku. Bardzo jestem zadowolony z efektów! :) Korektę wgniotek określiłbym na 98%, korektę klamki (tutaj było najciężej z braku dostępu) na 85-90%. Powiem tak, jeśli ktoś nie widział auta wcześniej, nawet nie będzie wiedział że miało wgniotki. Ogólnie super robota! :)

 

obraz058f.jpg

 

obraz057m.jpg

 

obraz078b.jpg

 

obraz083f.jpg

 

obraz082m.jpg

 

obraz084ot.jpg

 

obraz049sw.jpg

Posted

Dzięki za miłe słowa :D

 

A co do ceny kolego michal55yh to nie jest ona u mnie ustalana odgórnie i uzależniona jest czasami nawet od humoru.

Posted
Ustalono może sprawcę (monitoring) ?
Niestety takie rzeczy bardzo ciężko ustalić, bo tak naprawdę nikogo to nie interesuje:-( W moim przypadku nie wiem dokładnie gdzie i kiedy to zostało zrobione.
  • 1 year later...
Posted

Odgrzeje kotleta :)

Gdzie w Warszawie lub okolicy równie skutecznie zajmą się podobnymi uszkodzeniami jak w tym Focusie?

Posted

Podepnę się. :) Czy ktoś poleci fachowca z Krakowa / okolic do usunięcia paru małych wgniotek?

  • 4 months later...
Posted

Odgrzeje trochę temat, i jak noktoto byłeś w tym Puller w sprawie w gniotek ?

  • 3 years later...
Posted

No to wielki odkop, ale po co tworzyć kolejny temat :):kox:

Poszukuję sprawdzonego "magika" od wgniotek na terenie Poznania

Doradzi ktoś :?:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.