Jump to content

Mycie i zabezpieczanie motocykla


Roko
 Share

Recommended Posts

Na Twoim miejscu nie stosowałbym zbyt dużego ciśnienia (najlepiej swobodne, z węża), uważałbym na okolice główki ramy, w okolice kierownicy (ryzyko wypłukania smaru lub innych oleistych substancji). Trzeba również uważać, by woda nie dostała się do zbiornika paliwa i do układu wydechowego. Jeżeli łańcuch napędowy nie posiada osłony zaleciłbym ostrożność, chociaż zawsze można nasmarować łańcuch, ale po co robić sobie dodatkową robotę. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.